Speed in 3mmc?

kittyk

Newbie
Vraagje: Kan er speed in 3mmc zitten?

Ik weet vrijwel zeker dat er speed in mijn 3mmc zat, ik ben een speedaddict geweest en alle effecten komen overeen. Vrienden van mij hebben gisteren 1 nakje gekregen en vervolgens de hele nacht niet geslapen.

Ik kan er alleen online niks over vinden, ik heb het wel gekregen als 1 grote kristal: is het mogelijk dat er speed in zat?

PepGek

Experimenterende gebruiker

Ik weet vrijwel zeker dat er speed in mijn 3mmc zat, ik ben een speedaddict geweest en alle effecten komen overeen. Vrienden van mij hebben gisteren 1 nakje gekregen en vervolgens de hele nacht niet geslapen.

Ik kan er alleen online niks over vinden, ik heb het wel gekregen als 1 grote kristal: is het mogelijk dat er speed in zat?
Was het al poeder toen je het kocht? Kan mij niet voorstellen dat pep in kristallen kunnen zitten

Ulixes

Wijs gebruiker
Laat het testen en post hier de uitslag 🤌🏾 ik voel aan mijn water dat er speed in zat.. of niet.. of toch wel… Als je het niet laat testen zullen we het nooit weten 😎

CuriousExplorer

DF-koning
Maar speed en 3mmc hebben toch een compleet verschillende smaak en geur?

Tenzij het een minieme fractie speed is geweest.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dat kan inderdaad.

Maar eigenlijk is het
5576891f-2b5b-11e8-abcc-02b7b76bf47f.jpg
Speculeren :wink:

Wij hebben geen enkele manier om het te weten.

Een kristal kan in principe zuiverder zijn als poeder, maar dat hoeft niet per se.
En helaas is onze perceptie niet zó goed dat we drugs puur op gevoel kunnen herkennen, ook al denken we vaak van onszelf dat we dat wel kunnen. Ik wil het in jouw geval ook niet uitsluiten hoor, met al je ervaring. En het feit dat de stimulerende effecten zo lang duurden zegt ook wel iets over wat het zou kunnen zijn. Maar dat is alsnog niet genoeg om het zeker te weten.

Jeye

Experimenterende gebruiker
speed in 3mmc wauw wat bedenken lui toch om dat te verkopen ik heb zelf een keer om en om gedaan dat was wel leuk

Bovenaan