Speed in combinatie met alcohol

geoffben

Newbie
We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol?
De trip mag mooi zijn maar de gevolgen/kater miniem. Graag een antwoord

Wawa

Belezen gebruiker
geoffben zei:
We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol?

Om als 16-jarige speed te gaan gebruiken lijkt me zowiezo niet al te verantwoordlijk. Heb zelf aardig wat ervaring met uppers, maar had nog nooit speed gedaan. Nu heb k dat laatst een paar lijntjes gedaan en het is een energie bom waar je U tegen zegt (had om 18:00 genomen om 05:00 was ik nog klaar wakker). Het is een nieuwe ervaring en om die nou meteen te combineren met wiet en alcohol gebruik (toch downers) kan verkeerd aflopen en de kater zal niet miniem zijn.

Puntje of 2 kan wel, om hard aan de praat te komen.

Owja, en natuurlijk wel beetje opletten op hoeveel je zuipt dan. Want dronken worden is aardig lastig maar je hebt toch een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed.

geoffben

Newbie
Wawa zei:
geoffben zei:

Om als 16-jarige speed te gaan gebruiken lijkt me zowiezo niet al te verantwoordlijk. Heb zelf aardig wat ervaring met uppers, maar had nog nooit speed gedaan. Nu heb k dat laatst een paar lijntjes gedaan en het is een energie bom waar je U tegen zegt (had om 18:00 genomen om 05:00 was ik nog klaar wakker). Het is een nieuwe ervaring en om die nou meteen te combineren met wiet en alcohol gebruik (toch downers) kan verkeerd aflopen en de kater zal niet miniem zijn.

Owja, en natuurlijk wel beetje opletten op hoeveel je zuipt dan. Want dronken worden is aardig lastig maar je hebt toch een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed.

dus doen we het beter niet? En als we nu eerst speed nemen, paar uur wachten en dan alcohol drinken? Zonder die weed dan..

Wawa

Belezen gebruiker
geoffben zei:
Wawa zei:
geoffben zei:

dus doen we het beter niet? En als we nu eerst speed nemen, paar uur wachten en dan alcohol drinken? Zonder die weed dan..

K zou gewoon een paar puntjes pakken, biertje of 3 er bij misschien wat meer. En dan op het einde van de avond uurtje of 2 voordat je naar bed gaat gewoon lekker blowtje draaien om misschien ooit nog te kunnen slapen.

Lijkt me best save, het is meer dat je jezelf niet flessen sterke drank naar binnen gaat tikken. En je bent nog vrij jong dat is natuurlijk ook iets wat je nog zou moeten stoppen voordat je hard-drugs gebruikt, gewoon lekker wachten tot je op een volwassen leeftijd bent.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zeg gewoon wat je wilt je wilt pep snuiven met oud op nieuw. Denk dat je die alcohol beter weg kan laten en wel kan blowen. Alcohol en speed is een gevaarlijke combinatie je loopt risico je lichaam droogt sneller uit. Alcohol en speed drogen allebei uit, ook kan alcohol ervoor zorgen dat bloeddruk en hartslag extreem stijgen. Zoek op internet maar eens informatie over dit, zelf heb ik nooit last gehad van wiet en speed. Dat gaat perfect en blowen is zelfs lekker op de speed en niet zo gevaarlijk. Zelf heb ik in de eerste paar jaar dat ik pillen en speed heb gebruikt dit nooit met alcohol gecombineerd omdat ik vaker als 1 keer mensen heel fout op deze combinatie heb zien gaan. Vooral overhitting komt vaak voor, als je toch alcohol en pep gaat combineren zoek er genoeg informatie over op en zorg voor voldoende gewoon drinken. Toch raad ik je het af want als je echt goeie pep neemt dan heb je daar al meer als genoeg aan. Als je echt hard gaat op goeie pep is alcohol meestal niet eens lekker en je merkt er ook nog bijna niks van waardoor je door blijft drinken en ook nog toxische hoeveelheden kan bereiken. Oftewel je drinkt meer dan goed voor je is, dus gebruik slim en verstandig of gebruik niet. Verder snap ik niet dat mensen alcohol en wiet naast elkaar kunnen waarderen. Val zelf altijd in in slaap als ik drink en blow naast elkaar..

fly--

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het wel kan.
paar biertjes kan wel, en blowen kan ook prima hoor.
kijk alleen wel uit dat je niet uitdroogt oid, blijf ook genoeg water/andere drinken drinken
maar de eerste x speed voor mij ging ook gecombineert met blowen en drinken, sterker nog, ik heb het nooit zonder alcohol of wiet gehad.
en als je toch voorzichtig wilt doen dan zou ik zeggen niet alles aan 1 stuk door doen.
af en toe eventjes pauze nemen van alles.
have fun iig ^^

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
fly-- zei:
Ik denk dat het wel kan.
kijk alleen wel uit dat je niet uitdroogt oid, blijf ook genoeg water/andere drinken drinken
maar de eerste x speed voor mij ging ook gecombineert met blowen en drinken, sterker nog, ik heb het nooit zonder alcohol of wiet gehad.
en als je toch voorzichtig wilt doen dan zou ik zeggen niet alles aan 1 stuk door doen.
have fun iig ^^

En zo belanden mensen in de ambulance het is niet slim om iemand die pas net gebruikt te adviseren alcohol en speed te combineren. Het kan een levensgevaarlijke combinatie zijn, als het bij jou tot nu toe niet fout gegaan is goed voor je. Maar dan nog moet je iemand deze combinatie niet adviseren en als argument gebruiken bij mij ging het goed dus het kan wel. Iedereen is anders en heb zelf ook vaak alcohol en speed gecombineerd maar nog ga ik dit niemand adviseren. Waarom het is niet echt verantwoord maar genoeg wijze praat van een hypocriete verslaafde, maar toch zou ik het niet doen. De eerste 3 jaar van mijn uppergebruik heb ik er nooit alcohol bij gehad vanwege de kans op evt klachten. Heb verschillende mensen door de combinatie eronderuit zien gaan..

fly--

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
fly-- zei:
Ik denk dat het wel kan.
have fun iig ^^

En zo belanden mensen in de ambulance het is niet slim om iemand die pas net gebruikt te adviseren alcohol en speed te combineren. Het kan een levensgevaarlijke combinatie zijn, als het bij jou tot nu toe niet fout gegaan is goed voor je. Maar dan nog moet je iemand deze combinatie niet adviseren en als argument gebruiken bij mij ging het goed dus het kan wel. Iedereen is anders en heb zelf ook vaak alcohol en speed gecombineerd maar nog ga ik dit niemand adviseren. Waarom het is niet echt verantwoord maar genoeg wijze praat van een hypocriete verslaafde, maar toch zou ik het niet doen. De eerste 3 jaar van mijn uppergebruik heb ik er nooit alcohol bij gehad vanwege de kans op evt klachten. Heb verschillende mensen door de combinatie eronderuit zien gaan..

Natuurlijk kun je het beter niet doen.
Daarom zeg ik ook een paar biertjes, voorzichtig doen,en af en toe een pauze inlassen.
Dit is gewoon mijn ervaring en het leek me nuttig om deze hier te delen.
nogmaals: Ik adviseer niemand om het te combineren.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
dacht ik ook wel eerlijk gezegd maar betrap mezelf ook vaak dat ik dingen zeg die ik gewoon normaal vind of vond. Dan vertel ik dat en dan komt het net over alsof ik het adviseer of dat het voor iedereen van toepassing is. Daarom is goed om ook op zo kleine dingetjes te letten of zie ik dat verkeerd nee toch..

fly--

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
dacht ik ook wel eerlijk gezegd maar betrap mezelf ook vaak dat ik dingen zeg die ik gewoon normaal vind of vond. Dan vertel ik dat en dan komt het net over alsof ik het adviseer of dat het voor iedereen van toepassing is. Daarom is goed om ook op zo kleine dingetjes te letten of zie ik dat verkeerd nee toch..

Hmm oke, ja je hebt wat dat betreft wel gelijk.
T was niet de bedoeling dat het zo zou overkomen in ieder geval.

EmilyPlays

Newbie
Combineer Speed (of amphetamine) niet met Alcohol

Beide drogen het lichaam uit, en dat is allesbehalve een fijne ervaring. Je kan natuurlijk wel een pintje drinken om de dorst te lessen, maar drink liever gewoon water. Speed en marihuana combineren is geen probleem imo

Als je de eerste keer speed probeert, kan je het altijd oraal innemen (maak een bommetje met vloeipapier), de effecten duren langer en je spaart er je lichaam mee.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
EmilyPlays zei:
Combineer Speed (of amphetamine) niet met Alcohol

Beide drogen het lichaam uit, en dat is allesbehalve een fijne ervaring. Je kan natuurlijk wel een pintje drinken om de dorst te lessen, maar drink liever gewoon water. Speed en marihuana combineren is geen probleem imo

Als je de eerste keer speed probeert, kan je het altijd oraal innemen (maak een bommetje met vloeipapier), de effecten duren langer en je spaart er je lichaam mee.

Hoezo werkt speed langer als je het inslikt volgens mij maakt dat geen verschil of je het nu slikt snuift of injecteert.

harry123

Bewuste gebruiker
Wel normaal maakt dat wel verschil, met bijvoorbeeld keta/coke. Met speed weet ik niet. Je hebt met oraal innemen wel meer nodig.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
maakt volgens mij ook helemaal geen verschil daarom zeg ik juist waarom dan kan diegene iets uitleggen wat niet kan.. Of ik zit er weer naast gebeurt ook soms..

harry123

Bewuste gebruiker
Oraal innemen duurt langer voordat ie inslaat maar houd langer aan ook heb je hogere dosering nodig, weet zeker dat ik dat ergens heb gelezen, ga het nu voor je opzoeken!

Hier staat het wel: http://www.unity.nl/speed bij gebruikswijze.
En bij dosering staat dat je meer nodig hebt.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet het niet heb zelf niet vaak verschil in werkingsduur gemerkt door de manier van nemen, alleen dat het langer duurt om in te werken dat wel. En dat het langzaam opkomt, heb een keer met carnaval verschillende bommen weggewerkt. 0.5 per bommetje waren aardige knallers maar deed het niet verkruimelen niks gewoon brok halfnatte pasta in vloei.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
zou het ook eerlijk gezegd niet weten heb het ook gelezen nu dus het zal dus wel dan... Maar mensen zeggen wel je moet niet alles geloven wat op internet staat..

harry123

Bewuste gebruiker
Klopt ik geloof ook niet alles, maar dat ie later inslaat geloof ik sowieso.. En langer eigenlijk ook wel bedenk ik me net. Denk aan spacecake? Meer nodig, maar duur zoveel langer.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dat klopt heb zelf ook nog nagedacht, stel degene heeft gegeten slikt de bom met wat water. De speed wordt de maag gemixt met je eten en wat erin zit. Brood bijvoorbeeld neemt vocht in zich op en in de maag kan dan de speed in komen. Dan wordt het misschien langzamer opgenomen want eten gaat niet in 1 keer in je bloedstroom, hetzelfde waarschijnlijk als je speed in drinken oplost en opdrinken bijvoorbeeld. Omdat in je maag meer zit dat alleen de speed tenzij je een lege maag hebt maar meestal zit er dan nog wel eten in je darmen. Omdat je de pep met water neemt zakt dit over het algemeen sneller als eten dus dan gaat het allemaal door elkaar. Waardoor de speed trager wordt opgenomen en dat het effect langer aanhoudt, in mijn hoofd zie ik het heel duidelijk hoop dat ik het leesbaar omschreven hebt..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weet je ik heb het idee dat ik er gewoon neerzet wat ik denk.. Bijna alles kan geen verhalen samenvatten maak er altijd hele lappen tekst van..

speed en weed is zoiezo geen goeie combinatie, op nieuwjaar zou ik gewoon wat pure m gebruiken ofzo , is veeeel gezelliger dan speed. Van speed blijf je wakker en word je hyper maar je word er niet gezellig van zoals met andere drugs.
gr

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
pillenpopper123 zei:
speed en weed is zoiezo geen goeie combinatie, op nieuwjaar zou ik gewoon wat pure m gebruiken ofzo , is veeeel gezelliger dan speed. Van speed blijf je wakker en word je hyper maar je word er niet gezellig van zoals met andere drugs.
gr

Waarom is speed en wiet dan een slechte combinatie, maar denk zelf dat het wel meevalt als je speed en wiet bij elkaar neemt. Als ik op de pep blow remt het juist een beetje af en worden de bloedvaten weer wijder.

Bovenaan