Speed in XTC pillen.

fgamer

Belezen gebruiker
Dit is dus wel degelijk mogelijk lees ik net op drugs-test.nl
Een paar maanden terug waren hier mensen mij aan het uitlachen omdat ik dacht dat er amfetamine in mijn XTC pillen zaten. Ook dacht ik dat er LSD inzat. De hallicunaties die ik had leken helemaal niet op die van MDA, meer op die van LSD.

Mensen vertelde mij dat dit absoluut niet mogelijk is.
Maar ik heb dus wel anders ervaren.

Fool

Badass junkie
Er zit inderdaad wel eens héél enkel amfetamine in pillen, hier moet je echter niet blij mee zijn en 9/10 keer als mensen het denken is het ook nog eens niet waar. :P

En verder zit er sowieso geen LSD in je pil, dat blijft nooit zolang houdbaar en is voor de pillenboer niet fatsoenlijk te verwerken in zijn mix.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
LSD lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Heb wel eens gehoord dat ze wel eens 2c-* door xtc pillen deden, maar ik, en de mensen om mij heen zijn ze nog nooit tegengekomen.

Psylocke

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel eens 2-cb in een reeks xtc pillen gehad. Een van de beste die ik gehad heb! :hearteyes:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tja, dat risico kan je altijd houden. Daarom moet je het ook laten testen. XTC is in principe MDMA met bindmiddel, wat ze er anders doorheen gooien kan je nooit zeker weten zonder het te laten testen. Laten we er wel vanuit gaan dat de meeste pillen geen amfetamine bevat. En LSD ben ik nog niet tegengekomen in een XTC pil. Maar is een XTC pil nog wel een XTC pil als er andere middelen doorheen zijn gegooid? Als het in de grondslag normaal alleen MDMA en bindmiddel is doel ik dan op.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Fgamer, volgens mij hebben wij altijd beweerd dat de kans niet groot was dat er amfetamine in je pil zat. Er zal ongetwijfeld wel eens iets van dit goedje in je pil zitten, maar dit is eerder uitzondering dan regel. (mag ik die uitspraak andersom gebruiken?) :tearsofjoy:. LSD in pillen is daarentegen uitgesloten, al wil ik graag geloven dat je hallucinaties van XTC enige overeenkomsten hebben met LSD.

Hoe gaat het verder met je gebruik?

fgamer

Belezen gebruiker
leipebaviaan zei:
Fgamer, volgens mij hebben wij altijd beweerd dat de kans niet groot was dat er amfetamine in je pil zat. Er zal ongetwijfeld wel eens iets van dit goedje in je pil zitten, maar dit is eerder uitzondering dan regel. (mag ik die uitspraak andersom gebruiken?) :tearsofjoy:. LSD in pillen is daarentegen uitgesloten, al wil ik graag geloven dat je hallucinaties van XTC enige overeenkomsten hebben met LSD.

Hoe gaat het verder met je gebruik?

Goed, veel verminderd.
Speed raak ik niet meer aan. (Tenzij dit in mijn pillen zit :confused: )
XTC af en toe nog, hou me zeker aan de 3 maanden regel!
Ik geniet hierdoor er nog meer van, en men sociaal leven is zeg maar herstelt.
(Veel mensen vonden dat ik afhankelijk aan het worden was, en dat ik niet meer te genieten was.)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
fgamer zei:
Dit is dus wel degelijk mogelijk lees ik net op drugs-test.nl

Waar heb je dat gelezen? Het is wel mogelijk maar komt dus vrijwel nooit voor. Als je bijvoorbeeld terugkijkt in het DIMS jaarbericht van 2013, is er in slechts 3-4% van de pillen een andere psychoactieve stof gevonden dan MDMA. Daaronder vallen dus ook stoffen als MCPP en PMMA/PMA onder, dus het gedeelte pillen waar speed in gevonden wordt is miniscuul...

http://www.drugs-test.nl/~/media/Themas ... 02013.ashx

fgamer zei:
Goed, veel verminderd.
Speed raak ik niet meer aan. (Tenzij dit in mijn pillen zit )
XTC af en toe nog, hou me zeker aan de 3 maanden regel!
Ik geniet hierdoor er nog meer van, en men sociaal leven is zeg maar herstelt.
(Veel mensen vonden dat ik afhankelijk aan het worden was, en dat ik niet meer te genieten was.)
Goed om te horen man, houwe zo!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij sluit dit een beetje aan op het naive idee dat pillen en MDMA kristallen toch wel echt heel anders zijn... Ik hoor ook vaak genoeg mensen zeggen dat ze van pillen energieker worden dan van kristallen. Het zit gewoon allemaal tussen je oren! En als je er dan toch zo heilig van overtuigd bent dat jouw pillen iets anders dan MDMA bevatten, laat het een keer testen ipv zo kansloos te gaan speculeren over de inhoud.

Skirre

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Volgens mij sluit dit een beetje aan op het naive idee dat pillen en MDMA kristallen toch wel echt heel anders zijn... Ik hoor ook vaak genoeg mensen zeggen dat ze van pillen energieker worden dan van kristallen. Het zit gewoon allemaal tussen je oren! En als je er dan toch zo heilig van overtuigd bent dat jouw pillen iets anders dan MDMA bevatten, laat het een keer testen ipv zo kansloos te gaan speculeren over de inhoud.

Waarschijnlijk klopt er niks van wat ik nu denk, maar zit er verschil in de manier van opname door het lichaam? Speed in een bommetje doen heeft ook een deels ander effect dan snuiven bijvoorbeeld.

Fool

Badass junkie
Als je MDMA kristallen gaat snuiven zal het inderdaad anders zijn, maar als je ze beiden oraal neemt zie ik het verschil niet?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Skirre zei:
Psychedelibee zei:

Waarschijnlijk klopt er niks van wat ik nu denk, maar zit er verschil in de manier van opname door het lichaam? Speed in een bommetje doen heeft ook een deels ander effect dan snuiven bijvoorbeeld.
Snuiven en slikken zorgen inderdaad allebei voor een hele andere opname. Via het nuisslijmvlies wordt speed veel sneller opgenomen en zal het dus ook korter en heftiger werken. MDMA kristallen worden vaak ook gewoon via de mond ingenomen, hiermee zou het kunnen zijn dat een deel wel al in je mond wordt opgenomen ipv in je darmen. Je zult het dan misschien ietsjes sneller voelen en misschien ook ietsjes heftiger. Maar het is niet heel waarschijnlijk dat het effect hierdoor echt heel anders wordt. Zelf heb ik ook wel eens likjes genomen van kristallen en het deed voor mij echt exact hetzelfde als pillen slikken. Ik heb daarbij ook ooit wel eens MDMA gesnoven en kan zeggen dat het effect eigenlijk precies hetzelfde was, alleen duurde het veel korter en had ik veel minder nodig voor hetzelfde effect.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik denk dat het gewoon tussen de oren zit met kristallen.
De eerste keer dat ik het deed vond ik het overweldiging en dat zal wel aan de mindsetting "eindelijk kristallen" gelegen hebben.
Daarna 1x snoep - pauze - kristallen
Dezelfde effecten beide avonden.
Als ik nu een half snoepje neem en ik vul aan met 50mg kristal voelt dat net aan als een kwart snoepje.
De eerste x kristallen is gewoon leuk, anders dosseren,iets nieuw...

Bovenaan