[speed] Invloed spier bij blaas?

Chaincells

Belezen gebruiker
Deze avond flinke hoeveelheid pep gebruikt, lekker hard gegaan enzo, maar toen ik weer naar huis ging, en eindelijk na de hele avond ging pissen, stond ik echt 4minuten te pissen ofzo.
Daarna deed de spier waarmee je je pis ophoud (bekkenbodemspier?) echt onwijs veel pijn.

Kan het zo zijn dat door de speed die spier een beetje té strak getrokken werd? Of is het gewoon puur omdat ik zo'n tijd niet naar de wc ben geweest?

Alvast bedankt.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Chaincells zei:
Deze avond flinke hoeveelheid pep gebruikt, lekker hard gegaan enzo, maar toen ik weer naar huis ging, en eindelijk na de hele avond ging pissen, stond ik echt 4minuten te pissen ofzo.
Daarna deed de spier waarmee je je pis ophoud (bekkenbodemspier?) echt onwijs veel pijn.

Kan het zo zijn dat door de speed die spier een beetje té strak getrokken werd? Of is het gewoon puur omdat ik zo'n tijd niet naar de wc ben geweest?

Alvast bedankt.

Komt echt door de werking van speed op de spier zelf inderdaad, maar het komt alleen voor bij (te) hoge doseringen.

Chaincells

Belezen gebruiker
Beetje stom van me :cry:

we hadden erg goed spul, en we waren al van plan heel hard te gaan.

Het is zeker ook de reden dat ik al 4uur langer als 'normaal' niet kan slapen.

Dat word lekker sporten zo :l.

Flameon

Badass junkie
Je blaasspier verkrampt inderdaad. Goed uitplassen is belangrijk om urinerentie (zie google) te voorkomen. Maargoed van een keer kan dat geen kwaad hoor

Chaincells

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Je blaasspier verkrampt inderdaad. Goed uitplassen is belangrijk om urinerentie (zie google) te voorkomen. Maargoed van een keer kan dat geen kwaad hoor

Deed wel ziek veel pijn, maar ik had niet zo veel moeite met het ophouden, dus een hele avond 'feest' zat in me blaas zegmaar. Sowieso een te hoge dosis genomen, leerzaam :)

En Thnx :].

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Door de spierspanning inderdaad zoals al werd gezegd en de nieren hebben het sowieso moeilijk onder de enorm hoge bloeddruk wat ook niet echt meewerkt.

Chaincells

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Door de spierspanning inderdaad zoals al werd gezegd en de nieren hebben het sowieso moeilijk onder de enorm hoge bloeddruk wat ook niet echt meewerkt.

In welke zin hebben je nieren daar mee te maken? Is toch je blaas/bekkenbodemspier? :confused:

Chaincells

Belezen gebruiker
clockcable zei:
Je urine wordt toch opgehouden door je prostaat?
Nee, prostaat zorgt er voor dat je sperma voeding+'vocht'' mee krijgt voor zover ik weet.

Volgens mij hebben je nieren er niks mee te maken? Of misschien filteren ze sneller/langzamer waardoor je meer/minder/viezere pis krijgt.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
op pep ga ik altijd onbewust mn urine ophouden en dan ga ik pas naar de wc als ik thuis ben

t effect is deels psychish deels chemisch denk ik

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik moet altijd minstens om de 15 minuten plassen als ik onder invloed ben. No way dat ik het vier uur kan ophouden... :confused:

kaasbaas

Badass junkie
Miss J zei:
Ik moet altijd minstens om de 15 minuten plassen als ik onder invloed ben. No way dat ik het vier uur kan ophouden... :confused:

Precies, dit heb ik ook. Al het vocht in m'n lichaam word echt uit me getrokken. Nou moet ik zeggen dat naar de wc lopen en m'n boodschap doen me ook altijd wel weer lekker bezig houd dus ik vind 't niet erg.

Telpeva

Belezen gebruiker
:) Ik wacht vaak net een beetje te lang, kost inderdaad net een beetje moeite, maar voor zover je lol kan beleven aan een wc bezoekje :tongueout:... Toch best lekker op de een of andere manier. Beter dan bij P'tjes, op de een of andere manier....

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik moet altijd heel veel plassen onder invloed van pep niet normaal!, kom er net achter hoeveel ik hou ik van pep. :hearteyes: Iemand misschien tips om het vele plassen tegen te gaan?, is echt zoo ieritant als je om de 10 minuten moet pissen maar er bijna niks uit komt....

Telpeva

Belezen gebruiker
wat grappig dat jij de neiging hebt teveel te gaan terwijl ik juist te laat door heb dat ik moet. Maar je zegt het zelf al; je moet helemaal niet.... Dus maar gewoon niet gaan dan??? Ik kan het me bijna niet voorstellen, f*kkin irritant man

Bovenaan