Speed kleine pupillen?

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd als ik speed snuif kleine pupillen? Ik snuif al meer dan 2 jaar speed bij verschillende dealers gehad maar altijd als ik speed op heb worden me pupillen nog kleiener dan normaal? Dit is niet normaal toch? Ik ben op het moment ook niet helemaal normaal maar dat is wel normaal na speed toch? toch?

Chris Pontius

Badass junkie
atbboy zei:
Ik heb altijd als ik speed snuif kleine pupillen? Ik snuif al meer dan 2 jaar speed bij verschillende dealers gehad maar altijd als ik speed op heb worden me pupillen nog kleiener dan normaal? Dit is niet normaal toch? Ik ben op het moment ook niet helemaal normaal maar dat is wel normaal na speed toch? toch?

Het lijkt me sterk dat je pupillen kleiner worden dan normaal. Ik denk dat het alleen maar zo lijkt.

atbboy zei:
http://www.youtube.com/watch?v=uYRx0mWnbBs&feature=related

ICE CRYSTAL CRANK

Wat is dit voor iets kansloos?

kaasbaas

Badass junkie
M'n pupillen worden nooit kleiner, maar ze worden niet altijd groot. Als ik niet kei hard wilt gaan en geen gigantische hoeveelheid snuif blijven m'n pupillen vrijwel normale grootte.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Bij de meeste wordt het groter en bij sommigen ook niet, al zie ik het laatste niet vaak.

Birdo

Experimenterende gebruiker
Kleiner heb ik nog nooit gezien, maar 200mg is echt het minimum wil ik veranderingen zien,
en zoals Clockcable zegt, nog nooit mdma-style doppen van gekregen.
Ach jah, gelukkig heb ik toch bruine ogen dus als ze groter zijn valt het vrijwel nooit op =).

DDeeJay

Belezen gebruiker
Birdo zei:
Kleiner heb ik nog nooit gezien, maar 200mg is echt het minimum wil ik veranderingen zien,
en zoals Clockcable zegt, nog nooit mdma-style doppen van gekregen.
Ach jah, gelukkig heb ik toch bruine ogen dus als ze groter zijn valt het vrijwel nooit op =).

haha deed me net aan iets denken wat op een festival met me gebeurde

ik aan een vriendin: vallen men ogen op?
vriendin:neen, gwn bruin zoals altijd
ik:mijn ogen zijn blauw...

Bovenaan