Speed + LSD = ?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Goedendag trippers,

Wat voor een effect geeft speed en LSD?

Mij lijkt het namelijk dat de LSD gewoon ophoudt of iets dergelijks, of hoe zit het nou?

Peace! :stoned:

Wacky

Badass junkie
Ik heb wel eens horen zeggen dat speed te gebruiken is om een trip te verzwakken ofzo, dus het zal er wel een negatief effect op hebben. Echt ophouden zal het niet zomaar doen.

Toch combineer ik het regelmatig met succes, alleen dan neem ik de speed eerst en in kleine dosis. Eerst een bommetje van 30mg ofzo, en daarna een tripje. Zorgt tot nu toe altijd voor een fijne energieke trip.

Debris

Bewuste gebruiker
De een geeft 't een neutrale en energieke trip.

Bij de ander remt 't de trip. Zoals bij mij, een lijn speed op een trip en dan zijn de visuals sowieso weg. Het gevoel is nog wel aanwezig, maar een stuk minder.
Een aantal lijnen en ik merk amper nog dat ik aan 't trippen was.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet echt een zware tripper ben, die op hoge dosis lsd tript.
Ik trip liever op 1 tripje (en dan niet eens zulke sterke, ganesha of hoffman ofzo) en liever een paar lijnen ketamine op snuif. Dat vind ik een veel fijner effect.
Vooral aangezien je lsd niet zo makkelijk kan doseren. 1 Kan te weinig zijn, 2 teveel.
Met ketamine kun je nog zelf bepalen hoe groot je lijn wordt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn ervaring is dat de trip er wat van afgezwakt wordt, maar er echt niet minder leuk op wordt ofzo. Maar ik vind het wel echt een heel smerig gevoel om tijdens het trippen een lijn te nemen. De trip laat mij dan nog even extra beseffen wat een gore, chemische bende speed eigenlijk is. Persoonlijk laat ik de pep dus toch liever links liggen tijdens het trippen en ga ik gewoon lekker voor het pure lsd gevoel in al haar glorie! :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Visueel blijft het bij mij hetzelfde, alleen de mindfuck is minder omdat ik wat scherper ben door de speed. Ik geniet meer van de trip aangezien ik mijn gedachten meer kan sturen en alles beter meemaak in plaats van veel dingen uit de trip vergeten.

Immo

Badass junkie
Petrovic zei:
Visueel blijft het bij mij hetzelfde, alleen de mindfuck is minder omdat ik wat scherper ben door de speed. Ik geniet meer van de trip aangezien ik mijn gedachten meer kan sturen en alles beter meemaak in plaats van veel dingen uit de trip vergeten.

+1
Speed+Lsd vind ik een geweldige combo.

Bovenaan