Speed malen??

LaZeR

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik heb hier zo brokjes speed liggen, maar versnijden gaat moeilijk ze vliegen alle kanten uit..
tips?

Bingeln

LaZeR zei:
Hey,

Ik heb hier zo brokjes speed liggen, maar versnijden gaat moeilijk ze vliegen alle kanten uit..
tips?

Versnijden? Denk dat je gewoon klein maken bedoelt. Probeer es met een schilmesje :grin:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Helemaal plat drukken onder een pasje, dan weer ff hakken en dan zou het moeten lukken. Ook makkelijk is erop slaan met een aansteker oid terwijl het nog in het sealtje/zakje zit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Op een lepel leggen en dan een zelfde lepel erop zetten en pletten maar.

Carlitos

Badass junkie
Brokkenpep kan duiden op manitol dat word kneiterhard hoorde ik..
De pep die ik heb is zacht,fijn,getest,maar wel te nat :rockband:

Biertje

Bewuste gebruiker
Dat klopt, manitol verziekt de boel wel n beetje... Ben blij dat dr maar 6% manitol in mijn pepje zit.

LaZeR

Wat is manitol precies? De speed is erg hard alleszins, en fijn maken met 2 pasjes (zoals ik altijd doe) lukt niet want ze vliegen zo weg :openmouth: .

Oom Klaas

Badass junkie
Dan pak je een grote kom, gooi daar je pep in en ga dan met je pasje er plat op duwen.
Vliegen je korrels ook niet weg, of je gebruikt 2 lepels...nog makkelijker.

Bommen is zelfs nog makkelijker, maar dat heeft niets met malen te maken. Alhoewel je daar ook van kan gaan malen, maar dan heb ik het niet over speed malen.

klikkerdeklikmanitoltadaaa

Irie

Belezen gebruiker
lol Oom Klaas, die link heb ik ook net in een ander topic gebruikt ... hij is geweldig, toch!

O.T. : je neemt een hoesje, legt je harde brok erop, daarover leg je het plastiekje van een pakje sigaretten bijvoorbeeld, aansteker in de aanslag : en timmeren maar!

Flameon

Badass junkie
Hierboven staan perfecte tips, inderdaad onder een pasje malen of in twee lepels doen. Zorg dat rondom je maalactie genoeg ruimte is of een opvang-iets zodat je pep niet door je hele woonkamer vliegt

Bovenaan