speed Minder verkrijgbaar...?

wiet busje

Belezen gebruiker
Ik ben nu weer voorgestelt aan iemand die dus 'alles' dealt, met redelijk goede kwaliteit. Soms gebeurt het gewoon dat je mensen tegen komt, en dan kan je weer aan alles komen, gewoon vragen en shit. Kan nu dus aan alles komen en ik woon in een dorp :wink: alleen de prijzen verschillen soms wel (erg). zo heh op dit moment weet ik al weer niet waar het topic over ging :flushed: :confused:

boels

Belezen gebruiker
bij ons is het ondertusse wel da der nog maar een paar man pep hebbe omda de flikke ier int stad grote kuis aant doen zijn, ze wete waar er gedeald wordt en waar iedereen snacht's zit, maar daar trekt niemand zich iets van aan, ken nen dealer dien op 1 week 5 x gepakt is en toch voort blijve doen...zoptte figure

:beer:

meth666

Belezen gebruiker
Hier in de stedelijke gebieden rond amersfoort is de pep ook in overvloed te vinden. Voor een gram natte pep betaal je meestal iets meer dan 3 euro per gram. Want iedereen heeft het, of iedereen kent wel iemand die het heeft. Zo ontzettend veel concurentie hier

tofke

Experimenterende gebruiker
Hier in de kempen - belgie ook een miserie om te vinden.. iemand van in de buurt hier die dat probleem niet heeft???

waus:|

Newbie
Gewoon de juiste mensen kennen eerst konk ik er ook niet of bijna niet aan komen. Nu heb ik pasta voor erg weinig en bijna meteen als ik het hebben wil. Alleen vraag ik me de dag er na af of ik er echt wel zo blij mee ben :openmouth:

Brandon

Bewuste gebruiker
pep. Ja ik het is hier wel wat moeilijker te krijgen dan de willekeurige dealer die op de hoek staat want die heeft bijna altijd alleen maar pillen en sos. Sos daar wordt je hier wel mee doodgegooid lijkt wel of iedere malloot die denkt dealer te worden sos gaat verkopen. Versnijden als een gek en hopen dat iemand die shit gaat kopen :wink: niet dus :grin:. Maar pep is hier ook minder makkelijk te krijgen dus (noord-limburg)

greetz

Brandon

TeQ

Bewuste gebruiker
Speed-queen zei:
Ik gebruikte eerst aardig wat pep maarruhhh.....
Het is echt te lastig te krijgen gewoon..!!!!
Of ligt het aan mij...... het lijkt wel of overal Sos te halen valt
en Pillen oko maar volgens mij is Pep echt lastig de laatste tijd.
Of ligt het aan mij haha

Ik ken het probleem. Vind het echt zo fucking idioot en word er dood moe van, van de moeite die je soms moet doen om een beetje pep te regelen.
En als het al lukt had je beter een bak koffie kunnen zetten.

Heel zelden vind ik eens iemand met goede kwaliteit. Die dan ook direct weer stopt met verkopen.

Sos is idd altijd in overvloed. Maar dat vind ik een onpraktische en veel te dure drug. Is leuk als je eens een avondje wat wil relaxen ergens thuis. Maar veel te storen tijdens het uitgaan en veel te snel op.

candy

Bewuste gebruiker
Ik kan alleen zeggen dat zowel speed als coke minder verkrijgbaar is moneenteel hier in vlaams brabant.Er zijn er natuurlijk altijd bij die misbruik willen maken van de situatie en dan rotzooi gaan verkopen maar hier heeft men dat snel door en zulke personen worden ook snel buiten spel gezet. hier gaat het zo; als je gebruik weet je ook wie er nog gebruik in je omgeving. meestal is dat bij dezelfde dealer,als hij goed spul heeft toch, en als die minder heeft dan krijg je altijd wel te horen waar goed spul is en wie of waar je kunt vertrouwen. Dus rotzooi maak hier bij ons weining kans.

TeQ

Bewuste gebruiker
Nou voor goede pep moet ik best een eindje in mn contacten graven... goede sos is zoals volgens mij overal binnen 10 minuten te doen. Maar goed, vind dat dus niet zo interessant...

het is overal te verkrijgen , zelfs hier in belgië
als je maar de jusite mensen kent...
maar ook wel gemakkelijker X dan pep, Sos is hier niet zo gemakkelijk te vinden...

Daria

Newbie
hmm, hier is het minder. maar vaak via de post gedaan, paar grammetjes, (kerst)kaartje erom en komt echt wel aan hoor. houd er alleen wel rekening mee dat er geen water bij kan komen, heb ik ook altijd gedaan haha

Bovenaan