speed Minder verkrijgbaar...?

Speed-queen

Experimenterende gebruiker
Ik gebruikte eerst aardig wat pep maarruhhh.....
Het is echt te lastig te krijgen gewoon..!!!!
Of ligt het aan mij...... het lijkt wel of overal Sos te halen valt
en Pillen oko maar volgens mij is Pep echt lastig de laatste tijd.
Of ligt het aan mij haha

SpringPack

Nog geen last van gehad :)
Maar heb gelezen dat SlayeR 150gr gaat kopen, dus misschien kan hij je wat opsturen ofzo :P

Speed-queen

SpringPack zei:
Nog geen last van gehad :)
Maar heb gelezen dat SlayeR 150gr gaat kopen, dus misschien kan hij je wat opsturen ofzo :P

haha Jah :grin: Doe maar 100 gr... haha met een postzegeltjuh erop :smoke: haha :grin: denk niet dat dat aankomt haha....

caatje

Badass junkie
Speed-queen zei:
haha Jah :grin: Doe maar 100 gr... haha met een postzegeltjuh erop :smoke: haha :grin: denk niet dat dat aankomt haha....

ja hoor komt gewoon aan. In en bubbeltjes envelop, genoeg frankeren en gaan...........

Mac...

Badass junkie
Ja als je eens hoge nood hebt en je kent wat mensen kom je echt makkelijk aan nummers. Vind het wel altijd vreemd om bij een vreemde dealer te gaan.

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja als je eens hoge nood hebt en je kent wat mensen kom je echt makkelijk aan nummers. Vind het wel altijd vreemd om bij een vreemde dealer te gaan.
ja vind ik ook vreemd. krijg ik altijd een minder lekker gevoel bij. kan je ook niet ff babbeltje maken maar ist pure business.

furny

Tsja dat gevoel het ik ook. Zelfs hier in R'dam.
Alles behalve speed lijkt het wel.... :smilingimp:

Mac...

Badass junkie
bv, lekker in de heuvels genieten het mooie uitzicht, terwijl je bek hartstikke scheef staat.

Boh wat heb ik waanzinnig te gek leven :grin:

Speed-queen

furny zei:

Ja inderdaad ik woon ook tussen amsterdam rotterdam en ik vind het ook echt vaag niemand die doet het meer of zit in de bak...En iedereen die het makkelijk zegt tekrijgen woont in gelderland friesland enzo.... Das oneerlijk :openmouth: :confused: Op de rest ben ik uitgekeken en Pep is gewoon Chill.
Misschien maar een vakantie boekuh in Friesland :beer:

Speed-queen

caatje zei:
Speed-queen zei:

ja hoor komt gewoon aan. In en bubbeltjes envelop, genoeg frankeren en gaan...........

Ja echt... :rolleyes: echt vaag ik dacht dat ze dat wel in de gaten hielden... :mrgreen: of is het een grappie... :flushed: :confused:

cunt

Wijs gebruiker
Speed-queen zei:
caatje zei:
Speed-queen zei:

Ja echt... :rolleyes: echt vaag ik dacht dat ze dat wel in de gaten hielden... :mrgreen: of is het een grappie... :flushed: :confused:
ik heb wel is 2 pilletjes via de post gekregen :wave:
en ivm privacy mogen ze echt niet alles open maken..

flash kieke

Wijs gebruiker
Hier in belgie is het het redelijk moelijk te vinden

en ook als ik uit ga en heb snelle nodig,ken ik alleen maar dealers die pillen,vloeie of sosa verkopen en geen pep

maar ja
heb juist een nieuwe dealer,en ben er blij mee

ik moet niet een heel pagina pep dealers hebben of zo

maar ja

als er geen pep is dan neem ik pillen :mrgreen:

:wave:

Deranged

Badass junkie
Waarom moet nou weer uitgerekend ik te maken krijgen met een speed dealer op loop afstand die vrijwel 24 uur per dag bereikbaar is.

caatje

Badass junkie
Speed-queen zei:
caatje zei:
Speed-queen zei:

nee is geen grapje. ik heb t wel vaker zo gedaan. Is geen probleem.

@ cunt; ze mogen zowiezo nooit je post openmaken.

minn

Badass junkie
jullie praten allemaal over dealers enz enz
maar maar maar,
k snap daar niks van :flushed:
hoe kennen jullie die mensen ?? :rolleyes:
of moet je gewoon de 'juiste' vrienden hebben ?

sorry voor deze oh zooo stomme vraag, maar, ik snap t al heel lang niet :flushed:

caatje

Badass junkie
minn zei:
jullie praten allemaal over dealers enz enz maar maar maar, k snap daar niks van :flushed:
hoe kennen jullie die mensen, of moet je gewoon de 'juiste' vrienden hebben ?
sorry voor deze oh zooo stomme vraag, maar, ik snap t al heel lang niet :flushed:

Tis geen stomme vraag. Ik heb ze leren kennen via vrienden, maar ook door aansprak in een coffeeshop. Tis eigenlijk een via via wereldje aangezien ze niet in de gouden gids staan hihi :)

minn

Badass junkie
dus tis eigenlijk, hoe meer je in het 'drugswereldje' terecht komt, des te sneller je ze leert kenne :)

thx :)!

Mac...

Badass junkie
Ja maar pas wel op dat je niet de verkeerde mensen tegen komt. Het beste kun je ze allemaal op een afstandje houden, t zijn niet altijd lieverdjes

cunt

Wijs gebruiker
minn zei:
dus tis eigenlijk, hoe meer je in het 'drugswereldje' terecht komt, des te sneller je ze leert kenne :)

thx :)!
ja hoe langer je gebruikt hoe meer dealers je kent eigenlijk. is bij mij in ieder geval zo. ik kom ze meestal per toeval tegen en hoor dan van een vriend van me dat hij/zij verkoopt en vraag ik of die goed spul heeft. en zo ja dan vraag ik zijn/haar nummer en mocht ik 1x wat nodig hebben en m'n normale dealer is niet bereikbaar dan probeer ik een andere.

en wat mac al zegt klopt ook. gelukkig ken ik de meeste mensen waarvan ik koop wel redelijk goed of in ieder geval vrienden van hun erg goed dus zal mij niet zo snel wat gebeuren.

ik vind het trouwens nog altijd raar als ik in het centrum loop en ik kom iemand tegen waarvan ik wel is wat gekocht heb. voel me er altijd ongemakkelijk bij. helemaal als m'n moeder naast me loopt! :wink:

wiet busje

Belezen gebruiker
snellekledingverkoopster zei:
furny zei:

Daar ben ik het erg mee eens... Rotterdam, alle te krijgen behalve speed..... :angry:

speed lukt me wel in Rotterdam, duurt alleen wel langer (paar dagen) dan sos (10 minuten :rolleyes:). Maar tis wel heel erg wie je kent natuurlijk, zo kon ik eerst aan heel weinig komen en bepaalde dingen niet dan leer je iemand kennen en heb je opeens weer alles

Solidius

Badass junkie
snellekledingverkoopster zei:
furny zei:

Daar ben ik het erg mee eens... Rotterdam, alle te krijgen behalve speed..... :angry:

Er is vrij gemakkelijk aan speed te komen in Rotterdam wanneer je weet waar Abraham zijn mosterd haalt. En dat laatste wordt op dit forum niet prijsgegeven.

buzzy

Badass junkie
Ik hoef maar 1 Km te rijden als ik wat pep wil, kan me gewoon niet voorstellen dat het ergens anders zo moeilijk te krijgen is :confused:

Het heeft te maken met de populariteit, denk ik. In R'dam en A'dam is speed niet zo in trek, als mensen drugs gebruiken nemen ze een pilletje of coke. Het is niet 'hip'. Het is natuurlijk onzin want als je al af en toe drugs gebruikt, neem je toch waar je je het lekkerst bij voelt? Ik heb het nu over in het algemeen want onder de hardhouse liefhebbers is pep wel nog steeds populair.

MissParanoid

Belezen gebruiker
heb hier in antwerpen ne goeie pep-dealer: altijd bereikbaar en goeie speed. net wat ik nodig heb alleen slaagt die er soms wa naast maar da neem ik er al te graag bij

Bovenaan