Speed na MDMA?

KetaKech

Belezen gebruiker
Geachte drugskenner/gebruiker/expert,

Ik heb 7 juli een dik DnB feest in Groningen en wilde weer eens graag aan de X gaan. Nu merk ik echter wel psycholigische klachten zoals hoofdschokken en depressie voor een korte periode wanneer ik mijn aanbevolen dosering (100-150 mg) (zwaar) overschrijdt. En ik wilde wel 6 uur lang lekker gaan op Machtig, en eventueel afteren ergens daarna.

Is het wellicht een idee om na een halfje van 100mg (en eventueel een kwartje van 50 mg als herdosering halverwege mn trip) wat pep erbij te pakken en daar op door te gaan? Hebben mensen hier dit ook vaker gedaan en een vergelijking kunnen trekken qua brakheid met een avondje volledig op x te gaan (200+mg meestal)? Ik zou de pep dan bijpakken op het moment dat de x al aardig afgezwakt is/weg is. Hiermee zou ik vast wel enoge neurotoxiciteit mee vermijden lijkt me (ivm minder dopamine dat in de serotonine receptoren sneakt).

Ik zat er eventueel aan te denken lekker te gaan op 3mmc, heb t wel vaker gedaan maar niet op een feestje. Gezien cardiotoxiciteit en de onbekendheid van het middel zou ik deze dan ook niet willen combineren. Hebben mensen hier iets goed of slechts over te melden?

Bas

Wijs gebruiker
Pep na de XTC is prima te combineren, andersom niet echt omdat het het XTC gevoel verminderd. Met de dosis die jij gebruikt is er verder ook geen gevaar. Gaat prima samen op de manier dat jij wilt doseren. (:

Over 3mmc heb ik geen ervaring, andere wel hier.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als je last hebt van schokken in je hoofd en depressies dan zou ik er zeker voor minstens een jaar vanaf blijven. Dat zijn zeer ernstige klachten en de voorbode van langdurige depersonalisatie/derealisatie en dat wil je echt niet.

Als je in het nabije verleden regelmatig veel te zwaar gedoseerd hebt vraag ik me af of je überhaupt iets gaat voelen van een normale dosering. Tolerantie is a bitch.

KetaKech

Belezen gebruiker
Als je last hebt van schokken in je hoofd en depressies dan zou ik er zeker voor minstens een jaar vanaf blijven. Dat zijn zeer ernstige klachten en de voorbode van langdurige depersonalisatie/derealisatie en dat wil je echt niet.

Bij juiste doseringen zijn na een paar dagen zijn de hoofdschokken verdwenen en na de maandag is de dip ook (grotendeels) weer weg. Ben ook altijd op de zondag juist heel blij. De hoofdschokken zijn daarintegen ook heel klein bij deze doseringen.

Als je in het nabije verleden regelmatig veel te zwaar gedoseerd hebt vraag ik me af of je überhaupt iets gaat voelen van een normale dosering. Tolerantie is a bitch.

Gemiddeld 2 maand ertussen gehouden, wat nog relatief oke is, met niet al te gekke doseringen voor iemand van 100 kg.

Maar bedankt voor je waarschuwing, ik zal het zeker meenemen en er nog even goed over nadenken!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@KetaKech

Ik ga hier uit van eigen ervaring, eind jaren 90. Die hoofdschokken/depressies waren bij mij de voorbode voor een party waar ik helemaal bad ging op niet eens zo'n hoge dosering, en 2 dagen later ging het helemaal fout met paniekaanvallen/hyperventilatie en derealisatie/depersonalisatie. het heeft me een jaar geduurd om er weer vanaf te komen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@KetaKech

Ik ga hier uit van eigen ervaring, eind jaren 90. Die hoofdschokken/depressies waren bij mij de voorbode voor een party waar ik helemaal bad ging op niet eens zo'n hoge dosering, en 2 dagen later ging het helemaal fout met paniekaanvallen/hyperventilatie en derealisatie/depersonalisatie. het heeft me een jaar geduurd om er weer vanaf te komen.

Heftige ervaring! Maar zo hoeft het natuurlijk niet altijd te gaan. Schokken in het hoofd en een dip zijn wel vrij bekende en 'normale' (tja 't is wat je normaal noemt) symptomen van een overdosis MDMA. Heb die schokken vroeger ook wel eens gehad na avondjes te ver gaan, nasty shit wel, maar trekt over het algemeen met de dagen weg. Desondanks ook weer geen reden om er te licht over te denken natuurlijk.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Roze olifant

Ach, het was een les die ik moest leren. Die hoofdschokken zijn trouwens nooit meer teruggekomen, ik was ze zelfs helemaal vergeten tot ik op dit forum vernam dat anderen hier ook last van hebben gehad. Een dip/depressie na MDMA heb ik ook nooit meer gehad.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze olifant

Ach, het was een les die ik moest leren. Die hoofdschokken zijn trouwens nooit meer teruggekomen, ik was ze zelfs helemaal vergeten tot ik op dit forum vernam dat anderen hier ook last van hebben gehad. Een dip/depressie na MDMA heb ik ook nooit meer gehad.

Haha, same here. Per ongeluk eens een dubbele dosis MDMA-poeder genomen in capsule door een rekenfout. Heb het geweten, never again! Die hoofschokken gingen bij mij toen ook gepaard met een soort auditieve hallucinatie, een heel eng en vooral oorverdovend hard geluid wat ik in m'n hoofd hoorde als ik half in slaap aan het donderen was. Schrok me kapot iedere keer, klaarwakker met hartkloppingen. Echt gestoorde shit, vind niet heel snel iets beangstigend maar dat vond ik toch eng. Even full besef: JUIST, zo neurotoxisch is dit spul dus. Daarbij ook een vreemd, creepy laagje over de werkelijkheid gedurende een dag of twee, veel later begreep ik pas dat dat dus waarschijnlijk derealisatie was. Lesje geleerd!

Dip heb ik over het algemeen ook niet heel sterk last van gelukkig, hoogstens dat ik me wat meh/grumpy voel.

KetaKech

Belezen gebruiker
@KetaKech

Aah wat naar om te horen. Ik heb enkele jaren terug soortgelijke reacties gekregen maar ben daar ook vanaf gekomen en kan nu met regelmaat en verantwoording nog wel MDMA gebruiken zonder extreme consequenties zoals paniek en derealisatie.

Quinn

Bewuste gebruiker
pep na de mdma kan prima, je zou in je laatste uurtje / half uurtje je pep al kunnen pakken in principe. ik zal je dosering wel rond de 100/150 houden als je depressie gevoelens krijgt enzovoort.

als je goed gaat afteren kan zijn dat dipjes minder zijn.

Bovenaan