Speed nat

Barinta

Experimenterende gebruiker
Beste mede-genieters,

Heb vandaag speed gekocht, totaal 2 gram, maar dit is dus "natte" speed.
Ik heb enige research gedaan maar heb verschillende mogelijkheden gezien om dit droog te krijgen.

Hoe krijg ik dit het makkelijkste droog, en moet ik dit pas doen wanneer ik 't ga gebruiken?

Hebben jullie tips voor mij? Ben een "beginner" op dit gebied.

- Barinta

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Uhm ja ligt eraan wanneer je het gaat gebruiken. Volgens mij is het langer houdbaar wanneer je het nat houdt.

Maar wat ik heb gedaan is bord in de magnetron en goed warm laten worden, zakje openknippen en je troep op dat bord gooien. Dan ff kwartiertje wachten en bij mij was het toen wel droog.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik begin gewoon te 'kappen' in de natte speed tot'ie droog is, gaat ook snel hoor :wink: .

Idd, droog alleen hetgeen je gaat gebruiken.

Bewaar mijn natte pep in een filmrolletje in de koelkast.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je het lang wilt bewaren inderdaad nat laten en liefst in de koelkast of, nog beter, in de vriezer.

ZERO- zei:
Maar wat ik heb gedaan is bord in de magnetron en goed warm laten worden, zakje openknippen en je troep op dat bord gooien. Dan ff kwartiertje wachten en bij mij was het toen wel droog.

Ik heb wel eens gehoord dat als je dat te lang doet je de speed kapot maakt. Weet niet of het klopt maar ik durf het daarom meestal niet aan :grin:

Ik leg het altijd op een a4tje (zonder inkt of lijntjes, anders verkleurd je speed!) en dan even met een pasje hakken. 5 minuutjes werk hooguit...

Frank123

Wijs gebruiker
ZERO- zei:

Als ik mag vragen , hoe lang op welke wattage heb je dit dan gedaan ? Je hebt buitengewoon geluk gehad, normaal verneukt dit heel de speed. Dan zou je net zo goed bakmeel in je neus kunnen stoppen, net zo veel effect maar zonder kater.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Idd speed in de magnetron zorgt dat alle werkzame stoffen verdampen. Goede speed die nat is droogt als je het uitstrijkt binnen een paar minuten. Als het te lang nat blijft is dat in voor zover ik weet geen goed teken. Dus gewoon drogen op het moment dat je gaat snuiven dan is het effect ook nog optimaal.

Rev

Newbie
Volgens mij liet hij ook alleen het bord warm worden om vervolgens de speed daar op te drogen (zonder de ep in de magnetron te doen!). Tenminste, dat was mijn interpretatie.
:wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Rev zei:
Volgens mij liet hij ook alleen het bord warm worden om vervolgens de speed daar op te drogen (zonder de ep in de magnetron te doen!). Tenminste, dat was mijn interpretatie.

Snel lezen is niet altijd effectief, zo blijkt maar weer :grin:
Het staat er inderdaad, maargoed dan is ook maar gelijk duidelijk dat de speed zelf niet in de magnetron kan :grin:

Vraag me alleen wel af hoeveel verschil het maakt of je bord warm of koud is.

Frank123

Wijs gebruiker
Rev zei:

Damn, je hebt nog gelijk ook ...

Barinta

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor de tips.
Tegen de tijd dat ik het ga drogen zal ik jullie even laten weten hoe dit verlopen is.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahaha.

Ik deed inderdaad alleen het bord opwarmen in de magnetron.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahaha.

Ik deed inderdaad alleen het bord opwarmen in de magnetron.
:grin: :grin: :grin:

Nu zijn we er.
Ik zie nu ook dat je dat in je eerder bericht hebt getikt, heb er ook overheen gelezen :wink:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het zou geen drugsforum zijn als iedereen alles mee zou krijgen en lezen op zichzelf is natuurlijk ook een hele kunst met name voor mezelf!! Dus dan voor alle mensen die van plan zijn om pep in de magnetron te doen... Doe het niet het is zonde van de pep maar dat is niet echt de insteek van dit topic..

Rev

Newbie
SchilDpadDo zei:
Rev zei:

Damn, je hebt nog gelijk ook ...

Haha sorry, maar ik moest het gevoelsmatig zeggen voordat de TS het daadwerkelijk zo zou gaan uitvoeren! :)

Fabrication

Newbie
Drogen vind ik zonde! Als je speed droogt gaat er altijd wat verloren. Natte speed snuiven is misschien irritant, maar dan is het wel veel sterker, brandt het lekker en heb je ook echt de hoeveelheid die je koopt. Ook kun je het langer bewaren als je het nat houdt.

harry123

Bewuste gebruiker
Fabrication zei:
Drogen vind ik zonde! Als je speed droogt gaat er altijd wat verloren. Natte speed snuiven is misschien irritant, maar dan is het wel veel sterker, brandt het lekker en heb je ook echt de hoeveelheid die je koopt. Ook kun je het langer bewaren als je het nat houdt.

En waar basseer je op dat het sterker is? Dat vocht kan allemaal rotzooi in zitten... En vilgens mij als dat verdampt blijft de amfetamine over want dat verdampt niet volgens mij?

Frank123

Wijs gebruiker
Fabrication zei:
Drogen vind ik zonde! Als je speed droogt gaat er altijd wat verloren. Natte speed snuiven is misschien irritant, maar dan is het wel veel sterker, brandt het lekker en heb je ook echt de hoeveelheid die je koopt.

I LOL'd

daarbij:
Ook echt de hoeveelheid die je koopt ? Stel er zit voor 20% vocht bij, dan betaal je 20% teveel dus.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nat snuiven is echt nergens voor nodig en niet slim. De pep is niet nat omdat iemand het nat maakt, maar puur omdat er nog oplosmiddelen enzo inzitten van de productie. Er zit bijvoorbeeld vaak Methanol in, dit is giftig en erg slecht voor je gezondheid. Als je pep droogt gaat er niets verloren, alleen rommel.

Gewoon NIET nat gebruiken dus...

Frank123

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Er zit bijvoorbeeld vaak Methanol in, dit is giftig en erg slecht voor je gezondheid.

Methanol, mooi goedje. Ooit eens een raceauto gebouwd die op die rommel liep. Vlampunt ligt rond de 10 a 11 graden. Ik raad je dus niet aan een sigaret aan te steken vlak nadat je je natte speed hebt gesnoven.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
SchilDpadDo zei:
Methanol, mooi goedje. Ooit eens een raceauto gebouwd die op die rommel liep. Vlampunt ligt rond de 10 a 11 graden. Ik raad je dus niet aan een sigaret aan te steken vlak nadat je je natte speed hebt gesnoven.
:tearsofjoy: Hahaha 't zal je gebeuren, is gelijk je neus schoongebrand en alle adertjes dichtgebrand :grin:

Gelukkig is het een heel vluchtige stof, maar dus nog een reden om geen natte speed te snuiven

Frank123

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
:tearsofjoy: Hahaha 't zal je gebeuren, is gelijk je neus schoongebrand en alle adertjes dichtgebrand :grin:

Gelukkig is het een heel vluchtige stof, maar dus nog een reden om geen natte speed te snuiven

Het zit ook in alcoholhoudende dranken, alleen dan in zulke kleine maten dat het niet meer gifig is. Maar lijkt me dat je speed-dealer er geen fok om geeft.

Blaas je trouwens wel een mooie volle blauwe vlam uit je neus :openmouth:

Ape

Badass junkie
Hoe droog is droog genoeg? Ik strijk het meestal uit met een pasje, en na een kwartiertje is het droog genoeg om om te snuiven.

Wel is het dan niet zo poederig en droog als bijvoorbeeld bloem (om maar iets te noemen) maar is het nog wel zacht achtig.

Is het beter om te wachten tot het knijters droog is, om maakt het niet uit dat het nog zacht is. Het snuift in ieder geval wel fijner

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Ik smeer het uit op een bordje, en die laat ik een nachtje staan in een half open keukenkastje. Tussendoor haksel ik het een paar keer en verspreid ik het weer in een dun laagje over het bord.

Ik denk dat het wel sneller klaar is, maar ik heb nooit haast wanneer ik speed ga gebruiken :tongueout:

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Hoe droog is droog genoeg? Ik strijk het meestal uit met een pasje, en na een kwartiertje is het droog genoeg om om te snuiven.

Wel is het dan niet zo poederig en droog als bijvoorbeeld bloem (om maar iets te noemen) maar is het nog wel zacht achtig.

Is het beter om te wachten tot het knijters droog is, om maakt het niet uit dat het nog zacht is. Het snuift in ieder geval wel fijner

Vaak is de reden van drogen van pep het laten ontvluchten van aceton. Als je pep dus knetter hard stinkt dan stop je het niet in je neus. Dan wacht je nog even. Oh en dit is een thread uit 2013, lol.

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik smeer het uit op een bordje, en die laat ik een nachtje staan in een half open keukenkastje. Tussendoor haksel ik het een paar keer en verspreid ik het weer in een dun laagje over het bord.

Ik denk dat het wel sneller klaar is, maar ik heb nooit haast wanneer ik speed ga gebruiken :tongueout:
Dit ja maar dan vaak een middag i.p.v. nacht haha. Steeds als ik drinken pak even weer beetje hakken en verspreiden over het bordje haha.

Spyro

DF-koning
Simpel.

Stap 1. Je hebt natte speed.
Stap 2. Je verwarmt een bord in de oven.
Stap 3. Je smeert alsof je aan het metselen bent je hele bord, egaal vol met pep.
Stap 4. Laat het even liggen.
Stap 5. Begin als een bezetene je speed te hakken, vegen, hakken als een malle.
Stap 6. Herhaal indien nodig.

Daar is uw gedroogde pep.

Ape

Badass junkie
Mooi toch dat deze oude topics nog te vinden zijn. Het is niet dat ze niet relevant zijn ofzo 😁

Ik vond het ook maar via Google

Ape

Badass junkie
A4 op het speed leggen, drukken en herhalen met een droog stukje papier tot het geen vocht meer afgeeft. Mss 5m werk.
Laatste keer de manier geprobeerd van een bord in de magnetron, en daar op uitsmeren. Duurde een kwartier. zal de volgende keer eens met een A4 proberen

Bovenaan