Speed nemen

Eury

Experimenterende gebruiker
Ik zit nu al tijdje te checken om speed te nemen, Laatst heb ik dus ook ketamine gedaan. Klein lijntje,

Behalve dan dat ik een soort verf smaak via me neus heel langzaam door me keel voelde gaan en die verfsmaak ook tijdje in me mond bleef als ik slikte. Verder was het wel een relaxent. Hoort dat er nou bij of had ik dan gewoon bere slechte ketamine gesnoven???

nu ben ik een beetje aan het kijken of dat ik niet eens speed kan gebruiken.
Maar wat gebeurt er dan precies bij jullie?
zou je nog wel kunnen werken zonder dat mensen zien dat je speed gebruikt ofzo. Zou ik het tijdens school kunnen gebruiken???

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Speed zorgt er voor dat je niet meer moe bent, veel energie hebt en minder honger. Je gaat veel praten. In kleine mate zorgt het er voor dat je je beter kunt concentreren. Als je AD(H)D hebt maakt het je rustig.

Maar als ik je één tip mag geven: gebruik alsjeblieft niet tijdens school of werk..

Funky Monkey

Badass junkie
Kan allemaal gewoon, of het slim is is een tweede :) Je zou het gewoon een keer lekker in een weekend moeten doen. Vrijdag uit school tot zaterdag nacht ofzo of gewoon vrijdag uit school een lijn en dan savonds nog proberen te slapen. Eigenlijk kan je het in het begin niet echt zien aan een speed gebruiker, als je het heel vaak doet (vanaf 1 week lang ongeveer) wel, dan begind je gezicht wat smaller te worden, komen je jeukbeentjes meer naar voren etc. Zolang je het gewoon op af en toe houd is er in princiepe niks aan de hand.
Wat er gebeurt met speed: Je word vrolijker, je gaat meer praten, je praat ook makkelijker over bepaalde dingen waar je normaal niet over zou praten. Je word er energieker van. Als je genoeg genomen hebt word je ook een beetje springerig etc. Eigenlijk moet je gewoon ff dit filmpje kijken: Spuiten & Slikken: Speed

Verder de verf smaak in de keta... nooit echt gehad. Meestal is keta een beetje zout achtig van smaak maar het is inderdaad niet lekker. (zou ook wel naar verf kunnen smaken maar dat heb ik nog nooit geproeft :P) Goeie keta houd ongeveer 1 uur aan. En dan is het wel zo goed als puur, of in iedergeval niet echt met andere schadelijke stoffen gemixed.

:wave:

Chimera

Bewuste gebruiker
Ik heb dat ook dat de speed in mijn keel komt.. echt g.a.d.v.e.r.d.a.m.m.e! Maar ja.. MOet ik maar geen speed nemen he..

Anyways, ik zou rustig aan beginnen. Ik merk niet zoveel van vrolijkheid om eerlijk te zijn, ik ben altijd een brok chagarijn. Nee ik ben altijd wel vrolijk, mits ik alleen thuis ben... en niet op mijn werk, ANYWAY, ik merk geen verhoogd haha gehalte. Je wordt wel drukker en het leuke is dat je een nachtje ken doorrammen, maar dan niet op de sexuele manier

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Chimera zei:
Ik heb dat ook dat de speed in mijn keel komt.. echt g.a.d.v.e.r.d.a.m.m.e! Maar ja.. MOet ik maar geen speed nemen he..

Die meuk in mijn keel vind ik juist wel chill. Weet ik teminste dat der iets in mijn neus zit ofzo ghehe. Kan het niet echt verklaren though xD

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ketaboy zei:
Chimera zei:

Die meuk in mijn keel vind ik juist wel chill. Weet ik teminste dat der iets in mijn neus zit ofzo ghehe. Kan het niet echt verklaren though xD

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Net als dat branden in je neus, kan ik gewoon van genieten : :mrgreen:

tja weet je wat t bij mij is, t snuiven, het branden in mijn neus en de smaak in min keel, daar gaat het mij meer om... de rest is een soort van bijzaak... beetje raar eigenlijk maar goed

ben er gister wel achter gekomen dat je beter speed kan snijven dan dat er water in je neus komt met veel chloor, dat brande toch echt wat harder nog! :grin:

Bovenaan