Speed nog goed?

LaZeR

Experimenterende gebruiker
Hey,

We hebben een kleine maand hier een speed-avondje gehouden met 4 vrienden.
Nu ik kom in mijn kamer zoek achter een DVD, en ik zie 2gr speed nog liggen, alle 2 in een zakje die beetje open is.
Kan dit nog goed zijn? is van de vorige x dus.
Mijn kamer is constant 30° nu met die warmte...
Heb het snel beetje in de diepvries gestoken..

endor

Badass junkie
Je avatar leidt me af tijdens het lezen van jouw tekst.
En idd probeer het gewoon effe uit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb mijn dex al meer dan een jaar in een snoepdoosje, werkt nog als vanouds. :)

Aalpoepert

Badass junkie
LaZeR zei:
We hebben een kleine maand hier een speed-avondje gehouden met 4 vrienden.
JEZUS!
Een kleine maand, ik houd het na de tweede dag al voor gezien!

Maar hij zou nog goed moeten zijn hoor, mensen bewaren het allemaal wel panisch in de vriezer maar zo hard gaat het niet hoor :)

speedjunky69

Bewuste gebruiker
de kracht gaat er vaak wel een beetje af maar t behoud toch wel zn werking....

en als t ouder is en aan lucht heeft blootgestaan word het vaak erg geel ipv wit

MrEko

Bewuste gebruiker
Hey, geen zin om een nieuw topic aan te maken, en aangezien het eigenlijk ook over het gebruiken van oude pep gaat leek me dit wel een goeie plek om m'n vraag te stellen:
Ik gebruik een leeg metalen sigarendoosje als onderlegger om op te crushen en lijnen te leggen en in tegenstelling tot ket (die tot het laatste stofje mooi te verzamelen is), blijft bij pep natuurlijk na elk gebruik weer een flinke laag achter die stevig tegen het metaal plakt. Nu kreeg ik net een idee en probeerde ik eens een metalen latje om die pep-coating los te krijgen, wat zeer vlot ging.
Er kwam best een groot hoopje vanaf, maar deze pep ziet er ondertussen donkerder, lichtjes grijzer uit dan oorspronkelijk; zou ik'm veilig kunnen gebruiken, of heb ik dan kans dat ik een combinatie speed en metaalpoeder opsnuif?

MrEko

Bewuste gebruiker
Is wel jammer, aangezien zeker 10% verloren is gegaan :(
Kan iemand me in dat geval een beter plateau aanraden, waar de pep niet zo direct tegen blijft plakken?

MrEko

Bewuste gebruiker
tja, die sigarendoos was best onopvallend handig, vooral als er m'n luciferdoosje inzat met net genoeg plaats voor een opgerolde post-it; zo'n mini-klantenkaart van de Carrefour of de Match (1/4de van de gewone bankkaartgrootte) en een klein zakje met chemicaliën naar keuze :grin:

KoxBox

Badass junkie
MrEko zei:
tja, die sigarendoos was best onopvallend handig, vooral als er m'n luciferdoosje inzat met net genoeg plaats voor een opgerolde post-it; zo'n mini-klantenkaart van de Carrefour of de Match (1/4de van de gewone bankkaartgrootte) en een klein zakje met chemicaliën naar keuze :grin:
:grin: Herkenbare shit.

pascal828

Badass junkie
MrEko zei:
Je kent vast wel van die edelstenen, agaat bijvoorbeeld.
Dat zijn die platte, gepolijste stenen. En werkt even goed als een spiegel.
Maar die stenen zijn dus onopvallend. En zien er ook nog eens vet uit.

it'sme

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Noizzee zei:
Inderdaad spiegel werkt het beste maar ik gebruik soms ook een cd hoesje

Wel niet op die van anouk ...., die snuift het zelf op :wink: (denk ik, sorry noekie)

Ik ben zo dom geweest het hoesje van de chili peppers te gebruiken :rolleyes: Helft erin gezogen door die snoepers :grin:

Maar een marmere tegel doet het ook erg goed :)

Bovenaan