Speed ontmengt

Goedemiddag,

Ik heb laatst speed gehaald die nog maar net gemaakt was. Omdat ik een eindje moest rijden heeft het even geduurd voordat ik het in de vriezer kon leggen.
Nu ligt er een laagje (ik denk olie/methanol?) boven op de speed wat eigenlijk heel dunne pap is ipv pasta.
Nu heb ik me laten vertellen dat dit komt omdat het te lang geduurd heeft voor hij de vriezer in ging.

Nu is mijn vraag: weet iemand of ik hier nog iets aan kan doen zodat het normale pasta word?

Alvast bedankt!

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Het probleem is geen te natte pasta, maar de olie blijft niet in de pep zitten maar komt er bovenop te drijven...
En dan heb ik het niet over een zakje met een paar gram:wink:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Amfetamine is van zichzelf een olieachtige substantie, het moet eerst binden aan sulfaat om een poeder te worden. Dan krijg je amfetaminesulfaat. Als dat niet goed gebeurt is, dan blijft er freebase amfetamine over, in olieachtige vorm dus. Misschien is dat het.

Ik heb verder geen verstand van het productieproces maar speed die gwn klaar is hoef je niet in de vriezer te bewaren, dat is onzin. Die troep is droog gewoon waarschijnlijk zelfs tientallen jaren werkzaam.

Danny053

Experimenterende gebruiker
Speed hoeft inderdaad niet in de vriezer bewaard te worden dit word door dealers altijd gedaan omdat ze je liever natte pep verkopen. En dit wat jij benoemt is een fout in 't productie proces dus gewoon terug gaan ermee

caninus

Bewuste gebruiker
Speed in bakjes of schaaltje oid doen en uit laten dampen. Indien er een duidelijke vloeibare laag bovenop ontstaat dan zou je daar de ph van moeten meten, dan pas kun je een duidelijk antwoord krijgen wat het is.

Bovenaan