Speed op school

Krikkeu

Newbie
Hey,
Ben nieuw op dit forum dus zal eerst maar wat uitleggen
Ben 2 weken gestart met speed kom ongeveer met 5g 2 weken toe (wel met 2-3 man afwisselend zij een keer dan ik weer enz..), (ben onder 1:sunglasses:

nouja nu mijn vraag;

Ik heb een lijntje gelegd en die dosis in een soort potje gedaan dat ik had liggen
nu is mijn vraag kan ik het er gewoon uitsnuiven of moet ik trug percé een lijntje gaan leggen op school ?...

En nog een paar vraagjes

Als ik nu een lijntje neem ga daarna effe liggen en dan snel rechtop staan dan voel ik me duizelig is dit normaal ?..

Ze zeggen van niet kunnen stilzitten van speed maar daar heb ik eigenlijk geen last van kan op mijn gemak een filmpje kijken rustig.. hoe komt dit ? te weinig gebruik ?

Alvast bedankt.. :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb een lijntje gelegd en die dosis in een soort potje gedaan dat ik had liggen
nu is mijn vraag kan ik het er gewoon uitsnuiven of moet ik trug percé een lijntje gaan leggen op school ?...

Eh, je kan de speed gewoon uit het potje halen en dan opsnuiven. En terug een lijntje leggen op school? Want? :confused:

Als ik nu een lijntje neem ga daarna effe liggen en dan snel rechtop staan dan voel ik me duizelig is dit normaal ?..

Niks om je zorgen over te maken. Gebeurt ook vaak zonder speed.

Ze zeggen van niet kunnen stilzitten van speed maar daar heb ik eigenlijk geen last van kan op mijn gemak een filmpje kijken rustig.. hoe komt dit ? te weinig gebruik ?

Dat verschilt per persoon. Meeste mensen kunnen niet stil blijven zitten, andere worden er juist rustig van, zoals bijv. ADHD, ADD patienten. Die krijgen ook vaak ritalin voorgeschreven. Zelf kan ik ook makkelijk een filmpje kijken na speedgebruik. Ook niks om je druk om te maken.

Krikkeu

Newbie
Svali zei:

Eh, je kan de speed gewoon uit het potje halen en dan opsnuiven. En terug een lijntje leggen op school? Want? :confused:

Bedoel dus ik doe thuis de hoeveelheid van een lijntje in een potje zodat ik op school zelf geen lijntje moet leggen kan ik dan gewoon uit het potje snuiven ? of moet het perce een lijn zijn ?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Krikkeu zei:
Bedoel dus ik doe thuis de hoeveelheid van een lijntje in een potje zodat ik op school zelf geen lijntje moet leggen kan ik dan gewoon uit het potje snuiven ? of moet het perce een lijn zijn ?

Nee, hoeft geen lijntje te zijn. Als je het maar binnen krijgt.

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Speed op school? Hahahahahahahaa ik dronk wel n's zeer occassioneel een biertje tussen de middag maar Pep of pillen deed ik toen nog niet zozeer (maar ben dan ook op me 17 van school gegaan). Wel, dan ken jij beter de leekracht(e) zijn/haar plaats innemen vanvoor want hoogstwaarschijnlijk zal jij het beter kennen uitleggen als hem/haar en als je toevallig een mooie geile en poezelige Blonde babe als leerkrachte hebt voor een bepaald vak , zorg dan dat je geen liefdesverklaringen gaat schrijven naar haar toe terwijl je wat anders moest doen hahahaha

Chica42

Belezen gebruiker
Nou voel ik me echt oud worden!! Pep op school!! Toen ik op school zat vond ik een joint roken al zo erg! (Ik was een laatbloeier :grin: )

Als je rustig wordt van pep en dus een film kan kijken dan zou het kunnen zijn dat je ADHD heb?
Ben je van jezelf wel heel druk of in je hoofd en slechte concentratie? Dan zou dat de verklaring kunnen zijn.
Dan kan je aan de ritalin en zo gratis aan je pep komen!! :grin: I
Ik snuif wel s een tabletje ritalin en daar ga ik goed op!

Nu wil ik niet als je moeder klinken maar kijk je wel uit met hoe vaak je dit gebruikt aangezien je het ook al op school doet?
Want je kan er echt psychische problemen door krijgen, het is en blijft natuurlijk troep!
Probeer je er wat meer in te verdiepen bijv. via internet....want je komt over alsof je nog niet helemaal weet wat je aan het doen bent.....Niet lullig bedoeld hoor!

Suc6 op school! :wink:

Bovenaan