Speed op schoolfeest

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Beste mensen. Ik had ff een vraagje over speed. Is het goed zichtbaar aan je als je het ophebt, daarmee bedoel ik grote pupillen, lastig praten, enz. Ik wilde het namelijk een keertje doen op een schoolfeest. Ik heb al een keer XTC genomen op zo'n feest, maar dat vind ik nu te link (dat was me eerste keer XTC en ik wist dus niet precies hoe het werkte).

W.F.L.

Badass junkie
Kan prima, zorg wel dat je niet teveel snuift, doseer goed, anders gaan ze het wel zien. Dus een lijntje van 50-100mg (max) snuiven iedere keer, dit om de 3 uur herhalen ofzo. :)

Met een halve gram kom je zeker toe voor de hele nacht en een stuk daarna. Je zal niet kunnen slapen. :wave:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Misschien een beetje opengesperde ogen met grote pupillen, maar niet zo erg als met mdma. Ook zal dit niet zo heel erg opvallen doordat je het binnen gaat doen. Moeite met praten zal je denk ik ook niet krijgen, eerder het tegenover gestelde.
Ik denk dat je dit wel kan doen op je schoolfeest. Have fun :)

W.F.L.

Badass junkie
Ja inderdaad, ik zou zowiezo gaan voor lijntjes onder de 100mg want als je goed doorsnuift kunnen je ogen wel wijd opengesperd staan, tegen de ochtend zowiezo. Grote pupillen krijg ik niet zo snel van speed, toch niet van een paar lijntjes.. Is wel voor iedereen verschillend en hangt ook af van de dosering, wat je erbij neemt, tijd, enz.. Tegen de ochtend zie ik er wel klaarwakker en alert uit maar ik neem aan dat het schoolfeest niet tot 7u 's ochtends doorgaat. :P

Chris Pontius

Badass junkie
W.F.L. zei:
Kan prima, zorg wel dat je niet teveel snuift, doseer goed, anders gaan ze het wel zien. Dus een lijntje van 50-100mg (max) snuiven iedere keer, dit om de 3 uur herhalen ofzo. :)

Met een halve gram kom je zeker toe voor de hele nacht en een stuk daarna. Je zal niet kunnen slapen. :wave:
Je gaat nu natuurlijk wel uit van 50-100mg goede pep he, als je rotzooi heb zou het nog wel kunnen dat je een halve gram moet weg snuiven.
Zorg dat je dus weet wat voor rotzooi je naar binnenhaalt :)

Weedman94

Ok thanx mensen. Ik heb wel goede pep als ik me broer mag geloven. Die had bij dezefde gast gehaald en hij had teveel genomen. Toen kon hij zich 2 uur nauwelijks bewegen. Maar dit is is cool want ik was nu al bezig met sos regelen, maar die gast die dat verkoopt ken ik niet en ik kan hem dus niet vertrouwen. Aan pep kan ik zonder te veel gedoe komen. Dank aan iedereen :grin: :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Vergeet niet dat bijna iedereen zegt dat hij/zij goede pep heeft he :wink:.
Het kan ook zijn dat je broer kut pep heeft maar dat dit nog steeds beter is dan andere pep die hij heeft gehad, in zijn ogen zal het dan "goede" pep zijn.
Ik zou trouwens ook niet weten wat je nog met coke moet als je al pep hebt, als je een beetje goed gaat van pep lijkt coke mij overbodig. Ok, ik vind coke eigenlijk altijd wel overbodig.
Veel plezier. :)

Biertje

Bewuste gebruiker
Doe die sossa gewoon niet:grin:... en eerst n lijn nemen, ff in laten werken, dan 'n joint roken werkt bij mij ook altijd gewoon op zo'n manier dat ik 'extreem' nuchter uit m'n ogen kijk, met 'n ietwat glazige blik... Het laat bij mij m'n ogen nét dat tikkeltje meer hangen waardoor m'n strakke pepkop niet opvalt

Weedman94

Hahaha ok, maar julie denken dus als ik jullie aanwijzingen opvolg ze het niet kunnen zien (het is daar natuurlijk wel redelijk donker, maar niet donker genoeg om helemaal niks meer te zien) Zelfs niet als ze me egt in de ogen aankijken? IK sta namelijk op mijn school al een beetje bekend als de drugsgebruiker en bij die vorige keer met MDMA hebben ze blijkbaar wel iets gemerkt (hoorde ik van een hele chille docente), maar ze weten niet wat het was.

Biertje

Bewuste gebruiker
inderdaad, daar heb je een punt... doe het dan gewoon niet, als er een plek is waarvan je niet wilt dat ze weten dat je drugs gebruikt is het school wel lijkt me!

Chris Pontius

Badass junkie
rubenikhaatjouook zei:
Hahaha ok, maar julie denken dus als ik jullie aanwijzingen opvolg ze het niet kunnen zien (het is daar natuurlijk wel redelijk donker, maar niet donker genoeg om helemaal niks meer te zien) Zelfs niet als ze me egt in de ogen aankijken? IK sta namelijk op mijn school al een beetje bekend als de drugsgebruiker en bij die vorige keer met MDMA hebben ze blijkbaar wel iets gemerkt (hoorde ik van een hele chille docente), maar ze weten niet wat het was.

Bij mij (een anderen om mij heen) is het meestal zo dat ik pas grote doppen van pep krijg als ik 1 nachtje door ben en dan in een niet-compleet verlichte ruimte ben.
De eerste nacht valt het meestal nog niet zo op terwijl je bij MDMA bv gelijk al stuiters krijgt.

Weedman94

knolselderij zei:
waarom wil je dan in godsnaam nog pep gebruiken, wacht dan dat je gewoon een echt feest heb waar je helemaal los kan

Mijn schoolfeesten zijn saai zonder drugs en je kan er wel alcohol drinken, maar dan moet ik egt wel van 10 biertjes drinken en daar heb ik het geld niet voor. Pep leek me juist handig omdat als ik een gram koop met 3 vrienden ik dan maar 1.50 kwijt ben:grin:

Immo

Badass junkie
Tja dat blijft toch wel het mooie van pep, dat je de tijd van je leven kan hebben voor een paar euro.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
rubenikhaatjouook zei:
knolselderij zei:
waarom wil je dan in godsnaam nog pep gebruiken, wacht dan dat je gewoon een echt feest heb waar je helemaal los kan

Mijn schoolfeesten zijn saai zonder drugs en je kan er wel alcohol drinken, maar dan moet ik egt wel van 10 biertjes drinken en daar heb ik het geld niet voor. Pep leek me juist handig omdat als ik een gram koop met 3 vrienden ik dan maar 1.50 kwijt ben:grin:

gram krijt wss schoolkrijt

Chris Pontius

Badass junkie
lysergine25 zei:
gram krijt wss schoolkrijt
Dan wordt hij ook opgelicht, ik haal een 200gr zak voor 2 euro :openmouth: .

Dreuge

Badass junkie
haha ik voorspel een hele para avond met weinig los gaan/chillen en veel rondkijken of docenten iets door hebben

Weedman94

Misschien, maar op mdma had ik gewoon schijt en na 11 uur zit ik tog wel gebeiteld. Er word gewoon alcohol geschonken en dan is iedereen tog wel redelijk lam :P

Nathaniel

Wijs gebruiker
En dan loop jij met je 3 vrienden als enige nog Nuchter-DeLuxe rond te springen...Neuh dat valt niet op inderdaad :tearsofjoy:

Dreuge

Badass junkie
Ik snap wel dat je zin hebt om een keer pep te nakken maar is het niet veel gezelliger om op zo 'n feest ook te drinken? Als je weinig geld uit wilt geven kan je toch gewoon van te voren wat halve liters kopen ofzo..

Weedman94

Zit wat in. Nou ja we zien wel, dat soort shit beslis ik meestal toch pas egt een dag van tevoren. Maar jullie snappen hoe dat werkt in een groep. Als 1 iemand wil, dan neemt iedereen.

Weedman94

Ja das waar. Maarja iedereen is toch heel benieuwd ernaar. Ik heb met mijn vrienden afgesproken dat we het een uurtje van tevoren nemen. Als we dan van die grote pupillen krijgen en ook nog eens egt heel duidelijk merkbaar iets ophebben dan gaan we gewoon niet. Dan chillen we wel gewoon buiten met wat jonko's. Als het wel kan dan gaan we gewoon. Zo goed letten ze ook weer niet op.

Oom Klaas

Badass junkie
Weedman94 zei:
Zit wat in. Nou ja we zien wel, dat soort shit beslis ik meestal toch pas egt een dag van tevoren. Maar jullie snappen hoe dat werkt in een groep. Als 1 iemand wil, dan neemt iedereen.

Dat is alleen zo bij mensen zonder eigenwaarde.

Tot hoe laat duurt je feestje eigenlijk?

Bovenaan