Speed probleem?

L

Lid 4970

Gast
Tegenwoordig is de kwaliteit vrij verschillend heb ik gemerkt,en ook kwestie aan goeie te geraken,vooral Antwerpen en omstreken blijkt een probleem,wacht al 2 weken op bestelling en telkens duiken er problemen op,wordt stilaan frustrerend als je je zinnen ergens op zet en je met niks naar huis kan gaan!Is er een schaarste ofzo :confused: :cry:

DjTrips

Bewuste gebruiker
héy man, niet gehoord ? amfetamine bomen zijn op :angry:

kwaliteit kan verschillen DEUH, je kan zoveel rotzooien met speed als je wilt als je weet dat mensen het toch kopen...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DjTrips zei:
héy man, niet gehoord ? amfetamine bomen zijn op :angry:

kwaliteit kan verschillen DEUH, je kan zoveel rotzooien met speed als je wilt als je weet dat mensen het toch kopen...

Daarom moet je zorgvuldig inkopen ....

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Trust.Few zei:
Tegenwoordig is de kwaliteit vrij verschillend heb ik gemerkt,en ook kwestie aan goeie te geraken,vooral Antwerpen en omstreken blijkt een probleem,wacht al 2 weken op bestelling en telkens duiken er problemen op,wordt stilaan frustrerend als je je zinnen ergens op zet en je met niks naar huis kan gaan!Is er een schaarste ofzo :confused: :cry:

meende da? ik woon ook in omstreken antwerpen, en kan gemakkelijk en suupergoeie fixxen
(zeer weinig personen tussen de bron en ik)

speedkills

Experimenterende gebruiker
ik ken dat probleem,
is strontvervelend, zijn er een aantal mensen opgepakt/razzia door de kit, wordt de rest paranoia, ligt de verkoop plat.
Andere zooi is wel makkelijk te krijgen, mn coke, maar een beetje goede kwaliteit-pep, ho maar...
zit je een aantal weken zonder, of op klotespul...
heb het momenteel, ik leef dus met je mee :smilingimp:

DjTrips

Bewuste gebruiker
speedkills zei:
ik ken dat probleem,
is strontvervelend, zijn er een aantal mensen opgepakt/razzia door de kit, wordt de rest paranoia, ligt de verkoop plat.
Andere zooi is wel makkelijk te krijgen, mn coke, maar een beetje goede kwaliteit-pep, ho maar...
zit je een aantal weken zonder, of op klotespul...
heb het momenteel, ik leef dus met je mee :smilingimp:

tis toch logisch dat ze paranoia worden ? met grote hoeveelheden ga je een mooie tijd de bakkes en betaal je een superboete, dan denken ze effe niet aan verkoop...

Trust.Few zei:

er is wel degelijk een probleem voorlopig om aan degelijke te geraken, laatste pakje van me was ook goedkope brol, maar net genoeg om toch een week vol te houden op verlof :mrgreen:

Bovenaan