speed roken

madda

Newbie
wat gebeurt er als je speed rook ?? is dit veel gevaarlijker dan snuiven ?? het snuiven vind ik zelf redelijk vies en een bommetje spreekt me ook nietegt aan maar heb niet egt iets kunnen vinden over het roken ervan ?? ik hoor graag reactie en ervaringen hiermee zou het graag gaan proberen

Funky Monkey

Badass junkie
Speed (Amfetamine en Dexamfetamine) kan je niet roken. Alleen Methamfetamine kan je roken, maar ik denk niet echt dat je daar naar op zoek bent :P

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Je kan het wel proberen te roken, maar het heeft geen effect. De actieve bestanddelen van gewone speed komen zo niet in je bloed. Je kan enkel methamfetamine roken, maar dat is ook niet echt een aanrader voor andere redenen... :)

Zijn er eigenlijk veel mensen op dit forum die ervaring met meth hebben? Niet omdat ik dat zelf nou wil proberen, ben alleen benieuwd.

heb zelf weleens met die andere witte sloper gebased. vond het wel ok, maar had absoluut niet het idee dat ik dat nou heel vaak wilde doen. natuurlijk, op het moment zelf gaat iedere euro naar de kraak, maar daarna echt niet. Ja, dit is het speedforum, is alleen even ter vergelijk; is het nu zo dat al die afschrikwekkende verhalen over meth absoluut de spijker op de kop slaan, of net als in mijn ervaring (en absoluut bewust gebruiker!) dat dit per persoon veel verschilt?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Natuurlijk verschilt dat per persoon, net als dat er wel mensen zijn die heroïne echt 1 keer kunnen proberen. Maar de meerderheid niet en dat maakt het blijkbaar gevaarlijk.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb het nog nooit gedaan en wil er ook nooit aan. Ik ben bang dat ik het te lekker ga vinden en ik heb geen behoefte om mezelf daarmee kapot te maken. Die horrorverhalen uit Amerika zeggen mij genoeg....

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Ketaboy zei:
en de smaak is ook niet echt om over na huis te schrijven :wink:

Dat noem ik een understatement :grin:
Probeer het maar gewoon eens 1 keer, beetje as in een pijpje, beetje pep erop en dan... :smoke:
Ik heb het ook ooit geprobeerd, en echt, dat doe je maar 1 keer.
Het werkt niet en de smaak...onbeschrijfelijk smerig.

Drientje

DF-koning
Over Meth gesproken, kijk de film Cookers, over Meth makers in een spookhuis (echt te vet) zo krijg je een beetje een idee wat het met je doet...

X

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Haha vannacht nog een plefke (zo noemen wij een pepsigaretje afgeleid van het allom bekende plofje) gerookt. Gewoon voor de grap we hadden nog een heel klein beetje pep te weinig voor een goed lijntje en was met een vriend van me en we hadden allebei nog meer zin in pep maarja het was al neit meer genoeg voor 1 lijn laat staan twee.
Dus hadden we zoiets komen we rollen een plefke ( dit word eigenlijk nooit gedaan enzo voor mij was 1e keer ofzo en hij had dat al 6 jaar niet gedaan). Het heeft eigenlijk geen effect en de smaak tsjaah lekker is het niet echt enzo maar om het nou onbeschrijfelijk goor te noemen vind ik ook niet.
Achja twas gewoon grappig ff je kleine laatste restje speed verkloten :tongueout: .!

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
madda zei:
wat gebeurt er als je speed rook ?? is dit veel gevaarlijker dan snuiven ?? het snuiven vind ik zelf redelijk vies en een bommetje spreekt me ook nietegt aan maar heb niet egt iets kunnen vinden over het roken ervan ?? ik hoor graag reactie en ervaringen hiermee zou het graag gaan proberen

onze nederlandse pep niet gaan roken.

als je het rookt is het geen pep meer verbranding is een chemische reachtie dus wat je binnen krijgt is geen pep.

Alleen Methamfetamine kan gerookt worden. :smoke: :smoke: :smoke:

Bijlagen

• Funn gallery extreem.jpg
    Funn gallery extreem.jpg
    4,2 KB · Weergaven: 8.368

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik zou het niet gaan roken. Lijkt het mij te chemisch voor en geen goed idee voor de longen.
Pep snuif ik liever, ook al is het niet echt lekker. Bommetje gaat ook nog. Ik denk als je de fik erin steekt dat het nog veel viezer wordt, omdat er een geur van verbrand asfalt of zo gaat vrijkomen.

Meth kun je trouwens wel roken, maar dat heb ik nooit gedaan. Alleen gesnoven en gebootybumpt...dat laatste is trouwens wel zeer intens (beetje oplossen in water en met een spuit inbrengen in een schone darm).

Vergeleken met meth is pep maar een zwak poedertje, dus wie al moeite heeft om van de pep af te blijven laat de meth liever maar helemaal staan. De euforie daarvan is namelijk overweldigend en houdt zeer lang aan. Bijpakken is de eerste uren niet nodig. De crash is ook veel heviger dan met gewone pep...en ietsje meth bijnemen lost het probleem dan (tijdelijk) weer op.

Ik heb vrienden die tamelijk regelmatig aan de meth gaan en die moeten elkaar echt in de gaten houden om te voorkomen dat ze niet te vaak nemen...ze doen het al zowat ieder weekend bij de seks...zeer verslavend dus. Seks zonder wordt al snel saai zonder meth als je niet uitkijkt.

Sarori

Bewuste gebruiker
ik wist dat het bootybumpen heet hoor....maar ik heb er een werkwoordsvorm van gemaakt...beetje creatief met taal moet kunnen :tearsofjoy:

Pluggen vind ik meer het inbrengen van een capsule...maar shotten in je anus noem ik bootybumping. What's in a name...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Of je doet wat uitwerpselen plus urine in een fles en doet er een ballon overheen en zuig je de vrijgekomen gassen op.

:rock:
Ik vraag me af of er mensen zijn die dat echt gedaan hebben.. dat kan bijna niet anders..

Oom Klaas

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Of je doet wat uitwerpselen plus urine in een fles en doet er een ballon overheen en zuig je de vrijgekomen gassen op.

Ik vraag me af of er mensen zijn die dat echt gedaan hebben.. dat kan bijna niet anders..

Ik heb er nog geen betrouwbaar report over gelezen, dus ik blijf twijfelen.
Maar ik ga me er ook niet aan wagen, wat er uit mij komt blijft uit me.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
psychopsychedelic zei:
ik rook nog liever mn eigen uitwerpselen

zooo en wat voor effect geeft dat?????????????

En hoe leg je dat uit als je bij de dokter komt met vergiftigings verschijnselen?

je doet aan Aroma therapie ofzo

:smoke: :smoke: :smoke:

Bolea

Belezen gebruiker
Speed wordt, vooral in het buitenland en met name in de VS, ook wel gerookt. Het wordt dan in een glazen pijpje gedaan en verwarmd met een aansteker. Het effect is al voelbaar na een paar hijsen. Het roken is wel enkel van toepassing bij de stof methamfetamine, die in het illegale circuit de naam 'speed', 'crystal meth' of kortweg 'meth' krijgt, voornamelijk in de Verenigde Staten. Amfetamine, die onder de naam 'speed' wordt verkocht, voornamelijk in Europese landen, kan niet gerookt worden. Er is doorgaans veel verwarring tussen amfetamine en methamfetamine omdat ze beiden op straat onder de naam speed verkocht worden, en dezelfde stimulerende effecten hebben. Enkel is methamfetamine sterker, en kan het gerookt worden. Methamfetamine heeft meer de vorm van kristallen en is dus harder, dit in tegenstelling tot andere variant speed, die vaak poederachtig van vorm is.

Oom Klaas

Badass junkie
Bolea zei:
Speed wordt, vooral in het buitenland en met name in de VS, ook wel gerookt. Het wordt dan in een glazen pijpje gedaan en verwarmd met een aansteker. Het effect is al voelbaar na een paar hijsen. Het roken is wel enkel van toepassing bij de stof methamfetamine, die in het illegale circuit de naam 'speed', 'crystal meth' of kortweg 'meth' krijgt, voornamelijk in de Verenigde Staten. Amfetamine, die onder de naam 'speed' wordt verkocht, voornamelijk in Europese landen, kan niet gerookt worden. Er is doorgaans veel verwarring tussen amfetamine en methamfetamine omdat ze beiden op straat onder de naam speed verkocht worden, en dezelfde stimulerende effecten hebben. Enkel is methamfetamine sterker, en kan het gerookt worden. Methamfetamine heeft meer de vorm van kristallen en is dus harder, dit in tegenstelling tot andere variant speed, die vaak poederachtig van vorm is.

'k Vind het erg aardig dat je die info post, alleen is dit al in het topic een paar keer gezegd :)

Drientje zei:

Weer van die heerlijke Amerikaanse propaganda, als je pupillen vreemd zijn en je je vreemd gedraagt zit je aan hallucinogenen...tuurlijk :rolleyes:
'k Wil toch nog steeds een geloofwaardig trip-report lezen over een jenkem ervarig...

Bovenaan