Speed roken

Flashke

Newbie
Hey all, ik zocht een tijdje op de forum info over het roken van speed maar kom telkens weer terecht bij roken (tabak) , kan iemand mij hier de belangrijkste info over mededelen?
Wat ik vooral zou willen weten is :
1 de effecten van speed in combinatie met hasj en/of wiet.(samen in een joint) ?
2 dezelfde vraag als 1 maar dan speed via tneusje i.p.v in de joint ?
3 als je zoals in mijn eerste vraag hasj en /of wiet samenrolt met speed ertussen hoe zit het dan juist qua dosering of is dat evenveel als een snuiflijn ?
4 wanneer is speed het krachtigste ? Verse pasta of eerst laten droge?
(vraag 4 is vanwege dat ik minstens 7 u geleden 4dagen oude speed(geteld vanaf levering bij men dlr )) gemengd heb met pasta van half uur oud en ik krijg geen oog dicht en dat was maar 1 med lijn van 0,45 (b) cm op 7(l) cm ongvr...
5 wat zijn nu de exacte verschillen tussen de speed die gedroogd wit blijft en die die licht gelig word na droging?
6 is speed te roken met enkel tabak ?

Antwoord met de nummer van de vraag ajb en ervaringen zijn welkom

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Speed kun je niet roken, het schijnt niet te werken als je het rookt en volgens mij komen er echt hele zieke stoffen vrij...

Lekker snuiven of in een bommetje dus...

synthetische brol kan je niet smoren is zelfs zeer ongezond vriend van mij heeft ki een klaplong gehad daarvan. Speed is brol ? Speed is enkel goed om goedkoop horny te zijn en dagen lang pietje trek te doen.
hoe kan je dat smoren amphetamines ? is da dan krystal m eth?

pinnes

Belezen gebruiker
Speed wordt, vooral in het buitenland en met name in de VS, ook wel gerookt. Het wordt dan in een glazen pijpje gedaan en verwarmd met een aansteker. Het effect is al voelbaar na enige malen inhaleren. Het roken is wel enkel van toepassing bij de stof methamfetamine, die in het illegale circuit de naam 'speed', 'crystal meth' of kortweg 'meth' krijgt, voornamelijk in de Verenigde Staten. Amfetamine die onder de naam 'speed' wordt verkocht, voornamelijk in Europese landen, kan niet gerookt worden. Er is doorgaans veel verwarring tussen amfetamine en methamfetamine omdat ze beide op straat onder de naam speed verkocht worden, en dezelfde stimulerende effecten hebben. Enkel is methamfetamine sterker, en kan het gerookt worden. Methamfetamine heeft meer de vorm van kristallen en is dus harder, dit in tegenstelling tot de andere variant speed, die vaak poederachtig van vorm is.http://nl.wikipedia.org/wiki/Speed_(drug)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik neem aan dat hij/zij gewone amfetamine bedoelt met speed, aangezien methamfetamine in Nederland nagenoeg niet gebruikt/verkocht wordt.

Methamfetamine kun je roken inderdaad, al ben je wel zo stom als een ezel als je het doet. Zo belachelijk slecht voor je en verslavend...

Amfetamine roken (dus de nederlandse bekende vorm van speed) kan niet en moet je ook niet willen proberen...

Bovenaan