Hey all, ik zocht een tijdje op de forum info over het roken van speed maar kom telkens weer terecht bij roken (tabak) , kan iemand mij hier de belangrijkste info over mededelen?
Wat ik vooral zou willen weten is :
1 de effecten van speed in combinatie met hasj en/of wiet.(samen in een joint) ?
2 dezelfde vraag als 1 maar dan speed via tneusje i.p.v in de joint ?
3 als je zoals in mijn eerste vraag hasj en /of wiet samenrolt met speed ertussen hoe zit het dan juist qua dosering of is dat evenveel als een snuiflijn ?
4 wanneer is speed het krachtigste ? Verse pasta of eerst laten droge?
(vraag 4 is vanwege dat ik minstens 7 u geleden 4dagen oude speed(geteld vanaf levering bij men dlr )) gemengd heb met pasta van half uur oud en ik krijg geen oog dicht en dat was maar 1 med lijn van 0,45 (b) cm op 7(l) cm ongvr...
5 wat zijn nu de exacte verschillen tussen de speed die gedroogd wit blijft en die die licht gelig word na droging?
6 is speed te roken met enkel tabak ?
Antwoord met de nummer van de vraag ajb en ervaringen zijn welkom
Wat ik vooral zou willen weten is :
1 de effecten van speed in combinatie met hasj en/of wiet.(samen in een joint) ?
2 dezelfde vraag als 1 maar dan speed via tneusje i.p.v in de joint ?
3 als je zoals in mijn eerste vraag hasj en /of wiet samenrolt met speed ertussen hoe zit het dan juist qua dosering of is dat evenveel als een snuiflijn ?
4 wanneer is speed het krachtigste ? Verse pasta of eerst laten droge?
(vraag 4 is vanwege dat ik minstens 7 u geleden 4dagen oude speed(geteld vanaf levering bij men dlr )) gemengd heb met pasta van half uur oud en ik krijg geen oog dicht en dat was maar 1 med lijn van 0,45 (b) cm op 7(l) cm ongvr...
5 wat zijn nu de exacte verschillen tussen de speed die gedroogd wit blijft en die die licht gelig word na droging?
6 is speed te roken met enkel tabak ?
Antwoord met de nummer van de vraag ajb en ervaringen zijn welkom