• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Speed, Ronde 2.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
De meesten hier weten dat mijn eerste speed ervaring tegen viel. Nou eigenlijk was het gewoon ruk. Het leek alsof de speed bijna geen invloed op me had. Alleen kotsen, misselijkheid en hoofdpijn wat 19 uur duurde.

Zelf wist ik dat het niet was gegaan zoals het hoort. Maar zou ik het nog een keertje doen? Ik ben toch nieuwsgierig naar het effect van speed..

En ja hoor gisteren was het zo ver; een packje speed gehaald.
Ik was 2 dagen vrij, dus al zou ik weer een flinke kater oplopen kon ik tenminste een dagje in bed blijven.

Ik was eerst nogal zenuwachtig en had zo mijn twijfels of ik het echt wil.
Dit keer bleef ik gewoon lekker thuis, ik was van plan om de nacht achter de computer door te brengen. Chatten met Nutsss en berichtjes platsen op diverse fora.

Het was volgens mij rond 21:30 toen ik de eerste 2 lijnen nam (Groter dan vorige keer natuurlijk).
Na een +/-kwartiertje begon ik duidelijk iets te voelen. Ik kon het niet anders omschrijven als 'echt goed' of 'lekker'. Een heel nieuw gevoel voor mij, heel apart.

Ik tintelde en ik wou met iemand over iets praten, het maakte mij niet uit wat eigenlijk.

Ik kreeg de smaak aardig te pakken. :mrgreen:
Na uurtje besloot ik nog een lijn te nemen.

En toen werd het leuk.. Het gevoel was totaal niet spectaculair, maar ik vond het gewoon leuk, ik had het erg naar mijn zin.
Mijn gezicht tintelde onwijs, maar ik had er geen last van.
Mijn vingers waren helemaal stijf, ik kon ze moeilijk bewegen en het deed zelfs een beetje pijn. Ook dat vond ik niet erg, eigenlijk vond ik het leuk!
'Ksta lekker strak. :sunglasses: ' dacht ik bijmezelf.

Nog een paar uur gechat en een aantal berichten geplaats hier op DF.
Het viel me echt op hoe makkelijk ik uit mijn woorden kwam. Ik hoefde niet eens na te denken, ik typte het gewoon automatisch.

Ik merkte dat er iets omhoog kwam in mijn maag. Een gevoel dat ik maar al te goed ken. Snel even de emmer naast mij gezet.

Na een half uur had ik nog steeds niet gekotst maar ik wist zeker dat dat nog zou komen.
Ik merkte ook dat roken echt onwijs lekker was, en ik de ene shaggy na de andere rookte (Alleen draaien met vingers die niet willen luisteren was best wel irritant).

Ergens na 3ien had ik geen zin meer in de computer. Ik ging op de bank liggen en zette de TV aan. Ik merkte opeens dat ik moeest nekken. Hoofd boven de emmer en alles eruit gekotst.
De emmer heb daarna gelijk op het balkon gezet omdat de stank echt vreselijk was. Ik voelde me nog goed. Dat was mooi, geen reden tot paniek.
Mijn gezicht tintelde niet meer en mijn vingers waren niet zo stijf meer.

Ik heb tot 07:00 op de bank gelegen en de meest saaie programma's gekeken. Toen snapte ik dat de speed was uitgewerkt en ik eigenlijk alleen nog maar moe en brak was.

Slapen dan maar!

Om 11:15 werd ik wakker. Ik stond op en liep naar de keuken en schonk een glaasje sinasappelsap in. Ik realiseerde me opeens dat ik me gewoon goed voel. Fris en uitgerust, geen misselijkheid of hoofdpijn!

Geweldig! Wat een leuke ervaring! Heb totaal geen spijt van dat ik het nog een keer ging proberen.

Conclusies:

Ik moet zeggen dat ik me heb vergist in speed.
Het is een aparte maar ook wel leuke drug. Het effect is eigenlijk niet echt boeiend, maar om een of andere reden vind ik het wel leuk.
Persoonlijk vind ik speed niet echt een middel wat je in het weekend samen met je vrienden gaat gebruiken. Ik vind het meer een middel voor doordeweeks. Gewoon doorgaan, alles verloopt lekker soepel, en je bent niet totaal van de wereld. Geniaal voor de lange werkdagen/nachten!

Djo

Badass junkie
Mooi verwoord. Leuk report.
Makkelijk gaat dat dan allemaal, he, dat schrijven en gezellig chatten.
Maar ik heb helaas de Postduif hier niet meer gezien!
Dus van ellende maar naar bed gegaan!
Denk dat die duif zelf is gaan spacen!
Gelukkig voel je je goed, dan is het het gewoon allemaal waard geweest die 2de keer.

:)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Djodjo zei:
Mooi verwoord. Leuk report.
Makkelijk gaat dat dan allemaal, he, dat schrijven en gezellig chatten.
Maar ik heb helaas de Postduif hier niet meer gezien!
Dus van ellende maar naar bed gegaan!
Denk dat die duif zelf is gaan spacen!
Gelukkig voel je je goed, dan is het het gewoon allemaal waard geweest die 2de keer.

:)

Zeker weten! :mrgreen:

Hahaha, alweer die kut duif ! :P

Jeller

Badass junkie
mooi gezegd idd.; spijtig van dat kotsen.; moet je van xtc ook kotsen eigenlijk?

want van speed ken ik toch niemand die er van moet kotsen

Djo

Badass junkie
Ik heb het eigenlijk alleen van pep, dat ik moet kotsen.
Maar de laatste 2 keren, dat ik het gebruikt heb, ben ik alleen heel misselijk geweest op een bepaald moment, maar gelukkig niet gekotst. Gelukkig. Want ik heb een kotsfobie.

MetaalKonijn

Badass junkie
GewoonVOL zei:
De afgelopen tijd kots ik elke keer als ik een pil slik. :confused: :rolleyes:

Pardon sir, maar dat kan toch niet bepaald gezond zijn? :P

Voor de rest: herkenbare belevenissen. Vermakelijk zijn die nachten.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
GewoonVOL zei:
De afgelopen tijd kots ik elke keer als ik een pil slik. :confused: :rolleyes:

Pardon sir, maar dat kan toch niet bepaald gezond zijn? :P

Voor de rest: herkenbare belevenissen. Vermakelijk zijn die nachten.

Weet ik veel. Misschien is mijn lichaam die lekkere snoepjes 'spuug'zat. :P

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Of er is misschien iets veranderd in mijn lichaam en nu reageert het zo op een bepaalde stof die in pillen verwerkt is.

Who knows..? :confused:

MetaalKonijn

Badass junkie
Who knows inderdaad.. maar wel vreemd dat je van speed ook moet kotsen. Zelden van gehoord, zoals Jeller eerder al opmerkte.

wimpie24

Experimenterende gebruiker
MetaalKonijn zei:
Who knows inderdaad.. maar wel vreemd dat je van speed ook moet kotsen. Zelden van gehoord, zoals Jeller eerder al opmerkte.

Kotsen hoeft natuurlijk niet van de speed/xtc te zijn kan ook komen door de spanning. De eerste 2 keer dat ik xtc nam moest ik ook kotsen nu nergens last meer van.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
wimpie24 zei:
MetaalKonijn zei:

Kotsen hoeft natuurlijk niet van de speed/xtc te zijn kan ook komen door de spanning. De eerste 2 keer dat ik xtc nam moest ik ook kotsen nu nergens last meer van.

Bij mij andersom dus. :rolleyes:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Vet verhaal, nice report.

Bizarre drug, niet mijn ding :grin:

idd wel jammer van dat braken...Bizar moment ook, de overgang van pc naar tv. En ook vaag dat je de emmer er al bij had voor de zekerheid...

Ik herken het helemaal :mrgreen:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Mulholland Drive zei:
Vet verhaal, nice report.

Bizarre drug, niet mijn ding :grin:

idd wel jammer van dat braken...Bizar moment ook, de overgang van pc naar tv. En ook vaag dat je de emmer er al bij had voor de zekerheid...

Ik herken het helemaal :mrgreen:

Weetje hoe vaak ik al heb gekotst van drugs? :rolleyes: Ik weet al meestal een half uur van te voren dat ik ga nekken. :P

wausie91

Bewuste gebruiker
alleen dat kotsen had je misschien kunnen voorkomen door niet te beginnen met 2 lijnen die ook nog groter waren dan bij de 1e keer
en na een uur weer 1 je kan beter beginnen met 1 lijntje en dan na 1 uur nog een lijntje je kan dus beter in plaats van 3 redelijke lijnen 5 klijne lijntjes nemen verdeeeld over de tijd speed is toch sterk spul en het werkt lang :)

tyto

Newbie
van speed heb ik nog nooit gekotst.. xtc 2keer geprobeert en 2keer gekotst, maar komt denk ik doordat ik 1ste keer me al niet hele maal top voelde en de 2de keer was ik hele tijd bang dat ik weer moest kotsen.

TeQ

Bewuste gebruiker
Hoef helemaal nooit te kotsen van wat dan ook :grin:

Leuke ervaring. En idd, speed is geen trip drug, maar gewoon lekker. Pas alleen op dat je het dus niet gaat gebruiken voor dingen door de week :wink:

Kom je makkelijk in een vicieus cirkeltje terecht. Meer uitgaans drug, voor op de zaterdag avond wanneer je de kroeg in gaat ofzo :)

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb ook nog nooit gekotst van wat dan ook, alleen van alcohol een behoorlijk aantal keer.

Mooi dat het nu beter beviel :)

Ik vind het idd ook meer een uitgaansdrug, of gezellig thuis bij mensen in het weekend, lekker slap lullen. Ik herken wel van mezelf dat ik het snel te veel wil doen dus daarom geef ik nu wat ik over heb meestal maar aan vrienden of spoel het door de plee.

TeQ

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
k herken wel van mezelf dat ik het snel te veel wil doen dus daarom geef ik nu wat ik over heb meestal maar aan vrienden of spoel het door de plee.

Hehe, idd een wijs besluit :) Doe dat zelf ook met wat er aan het eind van de rit over is.

Bovenaan