1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed samen met Pulmicort

Discussie in 'Speed' gestart door Limbodans, 22 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Limbodans

Limbodans Newbie

Hallo allemaal,

Ik ga morgen naar een weekend festival en ben van plan daar 's avonds aan de M te gaan en zondag aan het eind van de middag/'s avonds aan de speed.

Ik heb vrij veel ervaring met MDMA, nog niet zo veel ervaring met speed.

Ik heb zelf vroeger astma gehad, maar ik ben er zodanig overheen gegroeid dat ik heel af en toe nog klachten heb (in het hooikoortsseizoen bijvoorbeeld). Ik sta dan ook niet meer onder controle van een arts, maar ik gebruik bij acute klachten altijd nog een pufje Salbutamol. Ik weet dat de combi Salbutamol + stimulerende middelen potentieel gevaarlijk is, dus deze combi vermijd ik altijd als ik van plan ben te gebruiken.
    Nu heb ik echter 3 dagen achter elkaar Pulmicort gebruikt, een corticosteroïde. Dit omdat ik de laatste tijd wat vaker last had. Ik heb vanmorgen mijn laatste Pulmicort genomen en zal vanavond, morgen en overmorgen daar niks meer van nemen.
    Ik bedacht me wel, corticosteroïden zijn langer aanwezig in je lichaam; ze werken ook pas na een dag/aantal dagen. Moet ik hier rekening mee houden en de drugs links laten liggen?
    Ik weet dat er eigenlijk geen aanwijzingen zijn dat Pulmicort reageert met Speed/MDMA, maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik kom hier niet om bevestiging te vragen of iets dergelijks, ik sta gewoon open voor andere meningen of inzichten en misschien zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze combi's.

Alvast bedankt voor alle info!

Grtz, Limbo

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed samen Pulmicort
  1. Punis112
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    646
  2. Intoxication
    Reacties:
    6