Lotske1984
Newbie
Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?
Skirre zei:Het kan eraan liggen dat je misschien niet hard genoeg door snuift. Voor mijn gevoel doe ik het pas goed als ik het langzaam m'n keel in voel lopen.
Lotske1984 zei:Dat is lang geleden bij mij dat hij door komt in mijn keel..slechte kwaliteit he..
Lotske1984 zei:Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?
Ja als er niks anders is moet je wel ge..waar ze het allemaal mee vermengen geen idee ma ik leef nog..MeejheM zei:waarom zou je bagger kopen?
een beetje verkleurd vind ik geen ramp, maar als het versneden is koop je het toch niet? wie zegt er dat die overige procenten niet gevaarlijk zijn?
lotske1984- zei:Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
Ja die zou van nederland moete kopen..ja tis triestig..die denke ma aan 1 ding geld geld en nog eens geld..schande is het..Wacky zei:lotske1984- zei:Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
Als je in nederland speed krijgt die geen 70% + is, dan moet je je dealer toch echt aanspreken dat ie je geld terug geeft en nooit meer zooi verkoopt. Speed is hier zo goedkoop dat je echt een zielige dealer moet hebben om het nog te versnijden.
Wacky zei:lotske1984- zei:Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
Als je in nederland speed krijgt die geen 70% + is, dan moet je je dealer toch echt aanspreken dat ie je geld terug geeft en nooit meer zooi verkoopt. Speed is hier zo goedkoop dat je echt een zielige dealer moet hebben om het nog te versnijden.
MeejheM zei:waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
Speed die niet 70%+ is hoeft niet versneden te zijn hoor... Ik heb vaak genoeg speed gekregen van tussen de 50 en 60% en daar zaten alleen nog restanten uit de productie in. Deze was dus niet versneden maar gewoon nog niet helemaal uitgereageerd. Wassen met aceton zorgde er dan wel altijd voor dat die boven de 70% uit kwam.Wacky zei:MeejheM zei:waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
Gelukkig heb ik in een jaar of 6 geen versneden speed meer gezien dus die praktijk ken ik niet. Zal wel waar zijn als je in amsterdam op straat iets koopt van een of andere mafketel ja. Verder betrof mijn post meer een mening dan een wijsheid.
En het zijn de klanten die het in de hand hebben he. Je moet het gewoon niet accepteren. Je moet hem duidelijk maken dat ie zich moet schamen voor die troep en het niet kopen. Als iedereen dat doet is versneden rommel zo de wereld uit.
Had niet door dat het over belgie ging, maar das nou ook weer niet zo ver weg dat het daar heel anders moet zijn.
Meen je dat nu echt al 6 jaar amaai..maar je hebt gelijk de mensen kopen maar rommel en klagen doen ze er niet over spijtig genoeg..ik wel maar niet bij de grote dealers die kans krijg ik niet..Wacky zei:MeejheM zei:waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
Gelukkig heb ik in een jaar of 6 geen versneden speed meer gezien dus die praktijk ken ik niet. Zal wel waar zijn als je in amsterdam op straat iets koopt van een of andere mafketel ja. Verder betrof mijn post meer een mening dan een wijsheid.
En het zijn de klanten die het in de hand hebben he. Je moet het gewoon niet accepteren. Je moet hem duidelijk maken dat ie zich moet schamen voor die troep en het niet kopen. Als iedereen dat doet is versneden rommel zo de wereld uit.
Had niet door dat het over belgie ging, maar das nou ook weer niet zo ver weg dat het daar heel anders moet zijn.
Ja overlaatst had ik terug goede ga ik terug halen en het zou dezelfde moete zijn kreeg ik gene goeie speed dus was niet te zelfde..das het probleem anders had ik da al lang gedaan..ooscaar zei:Wat ik zou doen als ik jou was lotske, en dat niet delen met iemand of dit forum in verband met justitie, is gewoon even een bedragje sparen en flink inslaan als je aan goede speed kan komen. Dan ben je niet steeds zo afhankelijk. Ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug goede had gevonden. Als je dan gewoon een vooraad voor drie jaar aanlegt?
Psychedelibee zei:Speed die niet 70%+ is hoeft niet versneden te zijn hoor... Ik heb vaak genoeg speed gekregen van tussen de 50 en 60% en daar zaten alleen nog restanten uit de productie in. Deze was dus niet versneden maar gewoon nog niet helemaal uitgereageerd. Wassen met aceton zorgde er dan wel altijd voor dat die boven de 70% uit kwam.
Misschien wel gewoon een andere verhouding sulfaat : amfetamine? Of vormt dat geen mooi poeder?MeejheM zei:Psychedelibee zei:Speed die niet 70%+ is hoeft niet versneden te zijn hoor... Ik heb vaak genoeg speed gekregen van tussen de 50 en 60% en daar zaten alleen nog restanten uit de productie in. Deze was dus niet versneden maar gewoon nog niet helemaal uitgereageerd. Wassen met aceton zorgde er dan wel altijd voor dat die boven de 70% uit kwam.
wat zit er er nog in dan, natronloog? aluminum of amalgaam lijkt me wel erg opvallen. verder is het allemaal vloeistof...
50% lijkt me echt de slechtste yield die je maar kan krijgen, of de beste, ligt eraan wat je ermee wilt doen natuurlijk.
alles onder de 65% lijkt me echt geen vervuiling meer. dat is expres.
Aangezien ik geen verstand van speed productie heb durf ik niet te zeggen wat er nog precies in zat. Maar volgens het testcentrum dus restanten van de productie. Die zorgde er dan ook voor dat mijn speed een beetje vettig bleef en redelijk snel geel werd na drogen. Het mooie is wel dat ik die restanten er gewoon uit heb kunnen wassen met aceton waardoor ik nagenoeg pure speed had.Fool zei:Misschien wel gewoon een andere verhouding sulfaat : amfetamine? Of vormt dat geen mooi poeder?MeejheM zei:Psychedelibee zei:Speed die niet 70%+ is hoeft niet versneden te zijn hoor... Ik heb vaak genoeg speed gekregen van tussen de 50 en 60% en daar zaten alleen nog restanten uit de productie in. Deze was dus niet versneden maar gewoon nog niet helemaal uitgereageerd. Wassen met aceton zorgde er dan wel altijd voor dat die boven de 70% uit kwam.
wat zit er er nog in dan, natronloog? aluminum of amalgaam lijkt me wel erg opvallen. verder is het allemaal vloeistof...
50% lijkt me echt de slechtste yield die je maar kan krijgen, of de beste, ligt eraan wat je ermee wilt doen natuurlijk.
alles onder de 65% lijkt me echt geen vervuiling meer. dat is expres.
Als je iemand hebt die geen verstand heeft van wat hij doet en een precursor gebruikt die je kunt zien als de 2-nitroanaloog van een hele bekende, dan blijft dat in ieder geval als vaste stof in je eindproduct zitten. (Als hij dus laat drogen, en niet de ametaminebase extraheert)MeejheM zei:dat klopt, maar dat zijn in principe vloeibare stoffen.
je gooit geen sulfaat in je freebase, je hebt vloeistof x en xx, die je bij je gescheden freebase gooit, en dat vormt vanzelf zouten. er komt dus geen poeder bij kijken, de kristalvorm ontstaat door een reactie met x en xx. als je freebase de goede Ph heeft, en je alles filtreert zie ik niet in waar extra poeder vandaan zou komen.
ik zal er niet verder op in gaan. dit is volgens mij genoeg info.
Fool zei:Ja, volgens mij bouwen ze de nitrogroep gewoon om naar een amine dmv een bepaalde sterke reductor.![]()
Wie zegd dak over 3 jaar nog snuif.?mss ben ik wel gestopt tege dan als ik dan nog leef tenminste..ooscaar zei:Wat ik zou doen als ik jou was lotske, en dat niet delen met iemand of dit forum in verband met justitie, is gewoon even een bedragje sparen en flink inslaan als je aan goede speed kan komen. Dan ben je niet steeds zo afhankelijk. Ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug goede had gevonden. Als je dan gewoon een vooraad voor drie jaar aanlegt?
Toen jij hier net op het forum kwam zeiden we je dat ook, maar ik krijg toch zo het idee dat jij niet wilt stoppen. En als je dat wel wilt, stop dan nu. Waarom nog langer wachten? Als je op die vraag een zinnig antwoord voor jezelf hebt, heb je dat over een jaar nog steeds, en over drie jaar ook.lotske1984- zei:Wie zegd dak over 3 jaar nog snuif.?mss ben ik wel gestopt tege dan als ik dan nog leef tenminste..ooscaar zei:Wat ik zou doen als ik jou was lotske, en dat niet delen met iemand of dit forum in verband met justitie, is gewoon even een bedragje sparen en flink inslaan als je aan goede speed kan komen. Dan ben je niet steeds zo afhankelijk. Ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug goede had gevonden. Als je dan gewoon een vooraad voor drie jaar aanlegt?