Precies ik ben zelf ook een snuiver

al vind ik het bij pep wel kut maarja :P Kijk sos dat snuift lkkr, keta heerlijk, kristalle heerlijk

maar pep vind ik toch wat kutter vandaar dat ik de laatste keer in me drinken heb gegooid effect inderdaad zelfde maar kon daarna wel slapen :P ook voor het eerst haha maarja zal wel aan de dosis liggen.
maar als je snuift dan wel in style

een spiegeltje met een mesje en een mooi goud kokertje en vol die neus beide kanten he

kijk dat is style

Klopt inderdaad snuiven en het ritueel erom heen je snow seal openmaken poeder eruit lijntjes leggen ff klooien :P en dan snuiven

nog paar keer goed die neus ophalen en meteen bammmmm effect
Tja dat is toch lkkr
Maarja aangezien ik weinig pep gebruik en als ik het gebruik in kleine dosis vind ik voor pep sleutelpunt of in me drinken chiller. Zeker als je pep geen 100% fijn poeder meer is :P
Maar voor alle andere snuif drugs gewoon in de neus
Waarom heb je anders een neus gekregen van god

:P
En die smaak die af en toe ik je keel komt tja ff wat drinken en klaar vind ik neit storend hoor

en went allemaal en dat branderige gevoel is ook zo weer weg no problem
In het begin heb je echt maar een klein sleutelpuntje nodig en doe je lang met je speed 100mg voor de eerste keer is echt al veel hoor. Zou heel rustig beginne en neit te vaak bijpakken. Want als je onder invloed bent voel je het bijpak effect neit maar de dag daarna voel je wel wat je je lichaam hebt aangedaan
Zo ben ik ook keer los gegaan op pep :P en lkkr blijven snuiven

en huppa 72 uur olang naar de kloten en neit slapen :P terwijl ik het zelfde effect had als ik na 1 lijn had gestopt maarja
Kijk dan is het mooi als je sos snuift heb je dat neit voelje alleen je geld met de lijn verkleinen :P
Kortom gewoon snuiven!!!!!!! maar in je drinken is een goed alternatief