Speed; snuiven of slikken?

Terivo

Newbie
Pep kun je dus snuiven en slikken.
Wat is nou het verschil in het effect, wat is beter/lekkeder/duurder?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En kun je er eigenlijk bij drinken?

Solidius

Badass junkie
Slikken is best relaxed als je goed kunt doseren, de werking is iets milder maar duurt wel langer. Snuiven is fijn als je direct van een speed rush wilt genieten.

Drinken gaat prima, en -als je er een beetje aan gewend raakt- eten ook.

Terivo

Newbie
Hoeveel neem je dan als je gaat snuiven? En hoevaak "vul je bij"? haha.

En koop je daar gewoon een gram van per keer, of meer, of minder? En wat kost dat ongeveer per gemiddelde hoeveelheid?

MetaalKonijn

Badass junkie
Een gram kost gemiddeld rond de 7 euro, en het is aan te raden er één van aan te schaffen.

Je hoeft niet veel te gebruiken van 't goedje om het gewenste effect te behalen, je hoeft dus maar kleine lijntjes te maken. Na enkele dagen zal er wel tolerantie optreden in lichte mate, dus zul je meer gaan gebruiken.

Terivo

Newbie
MetaalKonijn zei:
Een gram kost gemiddeld rond de 7 euro, en het is aan te raden er één van aan te schaffen.

Je hoeft niet veel te gebruiken van 't goedje om het gewenste effect te behalen, je hoeft dus maar kleine lijntjes te maken. Na enkele dagen zal er wel tolerantie optreden in lichte mate, dus zul je meer gaan gebruiken.

Thanks voor de reacties btw.

Sorry, nog een paar vraagjes *de piet precies hier haha*

Je neemt dus gewoon, een keer, twee lijntjes voor in elk neusgat één?
En dan, gewoon zelfde grote als een lijntje sos ofzo?

MetaalKonijn

Badass junkie
Neen, speed is over 't algemeen sterker dan sos die op de markt is. Je zou de gram schnell in 10'n kunnen verdelen (meer of minder, maak je zelf uit), en op die basis lijntjes gebruiken.

100 mg speed voel je zeer zeker wel. Al is het grotendeels ook een kwestie van jezelf bekend maken met het middel, en vanuit daar redeneren wat jou beste dosering is.

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
:beer: :beer: :beer: + een beste bult pep = een leuke maar psychose triggerende avond. maar je kunt het gerust doen ik leef ook nog dus.

nee maar als je pep snuift is alcohol wel een fijne toevoeging aangezien je dan minder last hebt van druk op je borst en andere vage bijwerkingen (waar je weer geen last van hebt als je aan dex-amphi hebt).

beter paf je een baap :stoned:

982

Bewuste gebruiker
Als je het drinkt.. doe het dan door de koffie! Cafeine versterkt het effect..

Anders zou ik snuiven, werkt langer en beter. Bommetjes of tulpjes kan ook, maar daar kun je nog weleens last van je maag van krijgen.

Pep in capsules doen kan trouwens ook (klapt er nog beter in dan bommetjes)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
"And it burns, burns, burns, the ring of fire." En dat is nou juist zo lekker :grin: Als het in mn keel komt ben ik het snel zat, maarja, goed spoelen! Snuiven is decadent :sunglasses: slikken is voor watjes! xD

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tja ik vind de hele 'ambience' van een lijn leggen altijd zo leuk, lekker bezig zijn ermee, geeft ook al een soort voldoening. Net zoals een jointje zelf draaien alvorens het op te smoken :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Psycho_Chrono zei:
Tja ik vind de hele 'ambience' van een lijn leggen altijd zo leuk, lekker bezig zijn ermee, geeft ook al een soort voldoening. Net zoals een jointje zelf draaien alvorens het op te smoken :)
Yes! En het liefst in stijl; spiegeltje, mesje etc. Maar als een zwerver op de grond heeft ook z'n charmes hoor! :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Psycho_Chrono zei:
Maar als een zwerver op de grond heeft ook z'n charmes hoor! :grin:

Whaha lekker vuil inderdaad. :mrgreen:

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
je moet gewoon op een totaal ondergezeken vloer van een wc-hokje in de plaatselijke boeredansdisco een mooie glimmende zilveren sleutel onder je neus houden met een ijsberg erop waar wel 2 titanics op kapot kunnen varen

kortom snuiven dus...

:stoned:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
PePhenkie___// zei:
je moet gewoon op een totaal ondergezeken vloer van een wc-hokje in de plaatselijke boeredansdisco een mooie glimmende zilveren sleutel onder je neus houden met een ijsberg erop waar wel 2 titanics op kapot kunnen varen

kortom snuiven dus...

zeer mooi verwoord beste man, je verdient een prijs!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik vind snuiven ook echt veeel chiller. Als je het slikt dan heb je het op, maar je mist iets, het is niet compleet :grin: Waar blijven de lopers die langzaam hun weg van je neus naar je keel vinden :smoke:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DonnieDark0 zei:
Ik vind snuiven ook echt veeel chiller. Als je het slikt dan heb je het op, maar je mist iets, het is niet compleet :grin: Waar blijven de lopers die langzaam hun weg van je neus naar je keel vinden :smoke:
Beetje sterke drank helpt wel, anders is dat wel het ergst ja (:

Dissonant

Bewuste gebruiker
PePhenkie___// zei:

kortom snuiven dus...

Hahaha

Fishhead07

Wijs gebruiker
Precies ik ben zelf ook een snuiver :grin: al vind ik het bij pep wel kut maarja :P Kijk sos dat snuift lkkr, keta heerlijk, kristalle heerlijk :grin: maar pep vind ik toch wat kutter vandaar dat ik de laatste keer in me drinken heb gegooid effect inderdaad zelfde maar kon daarna wel slapen :P ook voor het eerst haha maarja zal wel aan de dosis liggen.

maar als je snuift dan wel in style :sunglasses: een spiegeltje met een mesje en een mooi goud kokertje en vol die neus beide kanten he :wink: kijk dat is style :grin: Klopt inderdaad snuiven en het ritueel erom heen je snow seal openmaken poeder eruit lijntjes leggen ff klooien :P en dan snuiven :grin: nog paar keer goed die neus ophalen en meteen bammmmm effect :)

Tja dat is toch lkkr :hearteyes:

Maarja aangezien ik weinig pep gebruik en als ik het gebruik in kleine dosis vind ik voor pep sleutelpunt of in me drinken chiller. Zeker als je pep geen 100% fijn poeder meer is :P

Maar voor alle andere snuif drugs gewoon in de neus :)

Waarom heb je anders een neus gekregen van god :confused: :confused: :P

En die smaak die af en toe ik je keel komt tja ff wat drinken en klaar vind ik neit storend hoor :grin: en went allemaal en dat branderige gevoel is ook zo weer weg no problem :sunglasses:

In het begin heb je echt maar een klein sleutelpuntje nodig en doe je lang met je speed 100mg voor de eerste keer is echt al veel hoor. Zou heel rustig beginne en neit te vaak bijpakken. Want als je onder invloed bent voel je het bijpak effect neit maar de dag daarna voel je wel wat je je lichaam hebt aangedaan :wink:

Zo ben ik ook keer los gegaan op pep :P en lkkr blijven snuiven :grin: en huppa 72 uur olang naar de kloten en neit slapen :P terwijl ik het zelfde effect had als ik na 1 lijn had gestopt maarja :)

Kijk dan is het mooi als je sos snuift heb je dat neit voelje alleen je geld met de lijn verkleinen :P

Kortom gewoon snuiven!!!!!!! maar in je drinken is een goed alternatief :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Een bommetje is beter. :wink: Pas op die tandjes mjae.

Tja dan is het wat je liever wilt :P je tanden naar de klote en je organen of je neus naar de klote :P Liever allebij niet maarja dat zit er niet in.

Ik stel toch echt de grens voor mezelf zodra ik zichbaar dingen aan me lichaam zie verandere dat ik dan ga minderen of helemaal ga stoppe en heel af en toen geniet ervan.

Bovenaan