die redenering klopt wel ongeveer ja...
Wat me juist eigenlijk opviel is dat speed vaak een taboe wordt als er een spuitje te pas komt. het is idd aangeraden dat, als je het doet, je best kan zorgen dat je materiaal zo puur mogelijk is. maar dus wat me opviel:
er wordt veel te veel overdreven over de gevaarlijkheid van gewone speed spuiten. hier enkele voorbeelden:
1. haal het argument van aceton er eens niet telkens bij!! Als je weet hoe je speed moet shotten weet je ook dat de aceton verdampt als je je shot klaarmaakt (kookpunt aceton = +-56°).
2. vaak gebruikte versnijdingsmiddelen als zetmeel lossen niet op in water, dus blijven zitten in het watje of stuk sigarettenfilter.
geef dan belangrijke waarschuwingen zoals ivm caffeine: snuif eerst een lijn ervan zodat je kan bepalen of er caffeine inzit.
Ik wil hiermee niemand aan het shotten helpen maar ik vind dat dit net als alle andere zaken die met drugs te maken hebben OBJECTIEF moeten worden behandeld. Mensen die dus niet eens weten hoe het hele gedoe werkt moeten er dan ook over zwijgen.
(niet agressief bedoeld ofzo

)