1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Speed sterkte?

Discussie in 'Speed' gestart door Benzoboss, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benzoboss

Benzoboss Bewuste gebruiker

Net ff uit verveling berekent hoe slecht de kwaliteit van speed is.
    1g pep met 40% acetone en 30% amfetamine sulfaat (73% amph/27% sulfaat)
    600mg droge massa ÷100=6×30=180mg waarvan 73% amphetamine is dus ong 130mg pure amphetamine is.
    Klopt dit een beetje?
    En als dit klopt ben ik redelijk geschokt van de kwaliteit van omze pep

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Hoe kom je aan deze percentages?

3. Wat doet die 40% aceton erin?

4. Benzoboss

Het is maar een gok
    Ik ga uit van 1g natte pep
    reken wel veel aceton (of andere oplosmiddelen) zou goed maar 20-30% kunnen zijn.
    En aangezien de speed hier in nl meestal rond de 30-40% licht heb ik dat gekozen.

5. Psychedelibee

Droog gewoon je speed, breng het naar het lab en je krijgt het percentage base van de gedroogde speed terug.

Zelf berekeningen doen op basis van aannames heb je niet zoveel aan.

6. Benzoboss

Klopt het was ook maar een schatting van de gemiddelde beroerde kwaliteit speed.
    is die 130mg amfetamine trouwens net zo sterk als 130mg adderal?

7. Fool

Fool Badass junkie

Nee, de verhoudingen dex:levo zijn bij adderal hoger dan bij (gewone) straatamfetamine. Dat betekend dat adderall sterker is.

Verder heb ik geen enkel idee wat je probeert te berekenen, dus kan ik daar ook geen zinnig commentaar op geven. Wel kan ik je vertellen dat aceton weinig te zoeken heeft in je pep.

8. Benzoboss

Aceton hoort ook niet in pep maar als je pasta hebt zit het er meestal wel in

9. Psychedelibee

Hoe kom je daar nou weer bij? Aceton gebruik je om je pep mee schoon te wassen, dat zit niet in je pasta in ieder geval.

10. Benzoboss

Wat maak die pasta dan "nat" .
    Heb altijd ged8 dat het aceton was

11. Psychedelibee

Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.

12. Benzoboss

Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.[/quote]
    Is aceton ook geen oplos middel?
    Of word aceton niet gebruikt omdat speed er niet in oplost?

13. Plus

Plus Newbie

Aceton word gebruikt om eventuele cafeïne uit je pep te wassen. Amfetamines lossen inderdaad niet op in aceton, cafeïne daarentegen wel. Vandaar dat men graag speed wast; het is heel makkelijk te doen met aceton.
    Maar aceton zit nooit ín je pep, aceton verdampt namelijk na 5 minuten ongeveer nadat je het gewassen hebt.
    Maar beter ook, aangezien dat spul zelfs door plastic heen brandt, heb ik dat liever niet in m'n neus zitten...

14. Karel_Noten

Karel_Noten Experimenterende gebruiker

Hmm, ik zie juist veel goede kwaliteit om mij heen. Verschillende bronnen meerdere keren door het lab laten testen en dat was altijd heel goed.

Meer problemen in het noorden of zuiden van het land?

15. Peppi en Coki

Peppi en Coki Bewuste gebruiker

Zit in de hoofdstad prima met 68% (of tel je dat als midden).

Kan natuurlijk ook liggen aan de dealer, een willekeurige straatdealer zal over het algemeen veel meer troep verkopen dan de wat 'grotere' jongens.

16. White_Light

White_Light Newbie

Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.[/quote]

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.

17. Benzoboss

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.[/quote]
    Lol
    Ik denk dat het eerder aceton bevat als walvisolie :rolleyes:

18. White_Light

White_Light Newbie

Lol
    Ik denk dat het eerder aceton bevat als walvisolie :rolleyes:[/quote]
    Mijn winkelier levert alleen pasta die naast amfetamine ook walvisolie of levertraan bevat. Lab-uitslagen meldden geen aceton.

19. Benzoboss

Mijn winkelier levert alleen pasta die naast amfetamine ook walvisolie of levertraan bevat. Lab-uitslagen meldden geen aceton.[/quote]
    Ik denk niet dat jou speed walvisolie bevat.
    Walvisolie verdampt niet.
    Ik neem aan dat je je speed eerst laat drogen.

20. Psychedelibee

Wat een onzin zeg, krijg je van het lab dan terug dat het walvis olie bevat? Ik in ieder geval nog nooit. Wel eventuele restanten uit de productie. Maar het oplosmiddel waardoor het nog nat is, is er altijd gewoon uit als ik het heb laten drogen.

21. Tommie_K

Tommie_K Bewuste gebruiker Tripreporter

Ben jij toevallig ook Shine_a_Light? Er is namelijk op het hele internet niks te vinden over de tamelijk krankzinnige suggestie dat er walvisolie in speedpasta zit, behalve een opmerking op deze site van iemand die die naam gebruikt.

22. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

@Tommie Het lijkt er niet op, en dit gewoon iemand anders is. Ander ip met isp en locatie. We checken vaker op dubbele accounts. Eens een 5 dubbel account hier gevonden. 4 een ban en op het oudste account kan men doorgaan.

OT

Ik heb er ook nooit eerder van gehoord , erg opmerkelijk waarom geen bakmeel of goedkoop ander spul :confused:

23. Psychedelibee

Ik ben toch wel benieuwd waarom White_Light na al die jaren het weer nodig vond om hier terug te keren met zoveel bullshit. Verklaar je nader White_Light? En bedoel ik dus niet een verklaring voor je bullshit, want die geloof ik toch niet. Maar een verklaring waarom je het nodig vind om uit het niets weer terug te komen met zoveel bullshit, daar moet toch vast een fascinerende reden achter zitten zou je denken.

24. Tommie_K

Tommie_K Bewuste gebruiker Tripreporter

Dat denk ik ook! En ik hoor graag toch ook de inhoudelijke verklaring voor de bullshit hoor. Niet dat ik die wel geloof, maar allicht is er entertainment value

Misschien is 'ie op Aarde wedergekeerd om ons stervelingen te laten zien dat je oude bullshit kan hergebruiken. Je hebt maar een klein beetje nieuwe bullshit nodig om je oude bullshit te hergebruiken. Het is eigenlijk wel een efficiënte boy, want ook de hufterigheid van een oude bullshit-post glanst weer als nieuw: viewtopic.php?f=4&t=51763

Dat is omdat het bullshit is.

Zou ook raar zijn als het na het drogen nog steeds nat was :grin:

25. simonsnel

simonsnel Experimenterende gebruiker

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.[/quote]

Dit zijn de mensen die er voor zorgen dat ik steeds weer terugkom naar dit forum. Ik had gisteren cocaïne versneden met verpulverde haaientanden.

26. Benzoboss

Dit zijn de mensen die er voor zorgen dat ik steeds weer terugkom naar dit forum. Ik had gisteren cocaïne versneden met verpulverde haaientanden.[/quote]
    Serieus haaientanden :tearsofjoy: .

27. simonsnel

simonsnel Experimenterende gebruiker

Serieus

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina