speed tandarts...

Marieke

Experimenterende gebruiker
Ik heb gisteravond tegen negen uur men laatste bommetje speed gehad na de hele zondag strak te hebben gestaan. Ik merk het nu nog steeds, er was ongeveer 2-2,5 gram doorgegaan, niet zulke hele goede. Nu moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg, maar werkt verdoving nog wel als je speed in je bloed hebt?
groeten, Marieke :rock:

Flameon

Badass junkie
Het kan een belemmering zijn voor de narcose. Zeer zeker even aangeven bij de kaakchirurg dat je speed hebt gehad. Niet dat hij dadelijk aan je zenuwen aan het werken is en bij jou de verdoving niet werkt, of veel eerder stopt dan verwacht. Misschien kun je beter de afspraak verzetten

Antigone

Belezen gebruiker
Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje
genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar :(

Omdat jij jouw laatste bommetje alweer gisteravond hebt genomen vraag ik me
af of dat dan ook nog van invloed is, maar uiteindelijk kom je er straks zelf achter.
Geef het gewoon aan en vraag of hij/zij je wat extra wil verdoven als het pijnlijk is.

Taat

Bewuste gebruiker
Als de speed is uitgewerkt lijkt het mij dat de verdoving gewoon zal werken, of misschien een iets sterkere dosis..Het beste kun je het denk ik gewoon zeggen of idd je afspraak verzetten

Antigone zei:
Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje
genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar :(
Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest :confused:

Marieke

Experimenterende gebruiker
Ik heb et overleefd!
Heb ik dus eindelijk een dag dat ik niet meer met me bek trek (nuchter zou je et niet kunnen noemen..) moet ik drie kwartier me kaken op elkaar houden. Nahja, gister had ik er minder moeite mee. Maar de verdoving was iig sterk genoeg, en de behandeling bleek niet zo lang te duren:)

Antigone

Belezen gebruiker
Taat zei:
Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest :confused:
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden. Maar zoals ik al zei wist ik dus ook niet dat het van invloed
op elkaar zou zijn. Helaas, maar goed zo leer je weer eens wat :sunglasses:

Drientje

DF-koning
Antigone zei:
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden.

Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje :confused:

Je krijgt altijd een verdoving bij de kaakchirurg, als je dat niet wist heb je niet goed opgelet. Kaakchirurgen zijn er om tanden en kiezen te trekken die de tandarts zelf niet doet en meestal betekent dat dat er een kies of tand getrokken gaat worden die erg moeilijk te bereiken is of zo vast zit dat je er met een hjiskraan nog geen beweging in krijgt.... Staat garant voor een heleboel pijn...

Taat

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Antigone zei:
bommetjes op vaste tijden.

Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje :confused:
Inderdaad :confused:
Je wist dus dat je een verdoving kreeg en je was er van bewust dat het mss niet zo slim was, en toch kun je dat bommetje geen uurtje uitstellen? Vrij raar als je het mij vraagt, mja je hebt het overleefd :beer:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Antigone zei:
Taat zei:
bommetjes op vaste tijden. Maar zoals ik al zei wist ik dus ook niet dat het van invloed
op elkaar zou zijn. Helaas, maar goed zo leer je weer eens wat :sunglasses:[/quote

opstaan: om te beginne 4 bommetjes
ontbijt: voor en na 3 bommetjes
aankleden: na de broek en ondergoed 1 bommetje
aankleden: tijdens me rechter sok nog een bommetje
werken: 30 bommetjes
eerste pauze om 10 uur: nog 2 bommetjes???????????
zo ongeveer?? zo jah..

www.rehab.NU!!

sorry:P

Antigone

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Ja ik ben leuk he? (Sarcasm rules my life!)

Ja Drientje, je bent hártstikke grappig!!! :sunglasses:

Tis alleen wel een beetje jammer dat je wat moeite hebt met lezen :(

Antigone zei:
invloed op elkaar zouden zijn........
Let vooral even op het woord tandarts.....en dan jouw reactie:

Drientje zei:
.....Je krijgt altijd een verdoving bij de kaakchirurg...

En ook Taat lukt het niet helemaal om goed te lezen :(

Antigone zei:
...In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen....

Je quote notabene de zin waarin ik schrijf dat ik het niet vantevoren wist...en dan de reactie:

Taat zei:
.....Je wist dus dat je een verdoving kreeg

Psychopsychedelic is dan wel weer echt grappig met zijn schema, alhoewel ik niet zulke gigantische hoeveelheden gebruik....

psychopsychedelic zei:
opstaan: om te beginne 4 bommetjes
ontbijt: voor en na 3 bommetjes
aankleden: na de broek en ondergoed 1 bommetje
aankleden: tijdens me rechter sok nog een bommetje
werken: 30 bommetjes
eerste pauze om 10 uur: nog 2 bommetjes???????????
zo ongeveer?? zo jah..

http://www.rehab.NU!!

sorry:P
No offence taken, ik weet dat ik verslaafd ben. Daarom vind ik het ook zo fijn om hier
tussen allemaal perfecte mensen te vertoeven. Krijg ik een goed gevoel van en geeft me
het idee dat het allemaal wel meevalt met mij :P

Drientje

DF-koning
Marieke zei:
Ik heb gisteravond tegen negen uur men laatste bommetje speed gehad na de hele zondag strak te hebben gestaan. Ik merk het nu nog steeds, er was ongeveer 2-2,5 gram doorgegaan, niet zulke hele goede. Nu moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg, maar werkt verdoving nog wel als je speed in je bloed hebt?
groeten, Marieke :rock:

Ik had het over deze zin en dat is toch echt de kaakchirurg hoor!

Drientje

DF-koning
Dit was dus een typisch geval van babylonische spraakverwarring. TS had het over de kaakchirurg en jij had het over de tandarts, significant verschil geef ik toe....

Bovenaan