1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed uitpoepen?

Discussie in 'Speed' gestart door lolzornated, 28 feb 2008.

?

Je pep uitpoepen..

1. Dit kan als je gesnoven hebt.

2 stem(men)
    18,2%
  2. Dit kan als je een bommetje hebt genomen.

1 stem(men)
    9,1%
  3. Dit kan niet.

6 stem(men)
    54,5%
  4. Geen idee?

2 stem(men)
    18,2%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. lolzornated

lolzornated Experimenterende gebruiker

Beste leden,

Af en toe hoor ik wel eens van mensen dat wanneer ze speed gebruikt hebben en plots opeens moeten poepen, dat ze dit uitstellen omdat je hierdoor de speed (gedeeltelijk?) weer zou uitpoepen.

Met uitpoepen word niet alle speed bedoelt, maar bijvoorbeeld een deel van wat je geslikt/gesnoven hebt.

Iemand enig idee of hier iets van waar is?

Het lijkt mij dat het niet kan, maar ik open hier voor de zekerheid toch maar even een topic.

Kunnen jullie ook even op de poll stemmen?

Alvast bedankt!

Grtz,
    Lolzornated.

2. chrzz

chrzz Belezen gebruiker

Dit kan niet.

Het is onmogelijk dat de speed zo snel je endeldarm bereikt. Ik betwijfel zelfs of het je endeldarm ooit wel bereikt.

Simm vindt dit leuk.
  3. Deranged

Deranged Badass junkie

Wat een bullshit, ik schijt als het ff tegenzit 5 dagen niet na speed.

4. lolzornated

lolzornated Experimenterende gebruiker

Daar zit wat in.. Het rare bij mij is dat ik het altijd aan mijn maag voel als ik speed heb gebruikt, daarom begon ik hierover te twijfelen.

Zo'n kwartier na inname krijg ik altijd een raar gevoel in mijn buik en komen er soms ook wat vage geluiden uit (vergelijkbaar met lege-maag geluiden).

Dit komt niet omdat het slechte speed is of iets in die richting, heb het namelijk met ALLE speed. Heb er over gepraat met anderen mensen, maar ik ben blijkbaar de enigste die dit heeft.

5. chrzz

chrzz Belezen gebruiker

Dit heb ik ook, speed werkt op je verteersysteem dus het is normaal.

6. Droopy

Droopy Experimenterende gebruiker

haha geloof je het zelf..

7. thommetje

thommetje Experimenterende gebruiker

de werkende stof amfetamine van speed word opgenomen in je bloed. Het word door de lever en de nieren weer uit je bloed gehaald en verlaat via je urine weer het lichaam. De stof werkt dan niet meer dus het lijkt me niet slim om je pis dan te gaan drinken.

de andere stoffen die in speed zitten poep je misschien wel weer uit omdat het lichaam dit grotendeels niet opneemt maar hier heb je ook niets aan.

8. Northawke

Northawke Wijs gebruiker

Ik heb hier zelf ook wel last van, dan ik dan naar de wc moet, maar dat is gewoon omdat alles soepeler gaat bewegen in je lichaam. De stoffen gaan echt niet zo snel door je lichaam heen en volgens mij komen er dan nog alleen maar restproducten in.

9. Snuifdoos

Snuifdoos Belezen gebruiker

compleet belachelijk. Ik kan erin komen dat je speed kan kakken als je het zou pluggen, en vlak daarna gaat kakken ja, maar anders no way.

De reden waarom je darmen beginnen werken is omdat speed je stofwisseling verhoogt, en je darmen draaien dan ook op 200%. Eens goed hard kakken na een paar lijnen is zalig. :hearteyes:

10. 3970

3970 Wijs gebruiker

Dus beter geen plassex op speed dan??? :confused:

11. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie Tripreporter

kan wel lekker zijn, maar heeft geen extra uitwerking...

12. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Tripreporter

LOL :mrgreen: :mrgreen: Wat een topic weer!

13. evil_kermit

evil_kermit Bewuste gebruiker

je darmen gaan gewoon in overdrive als je speed snuift.daarom moet je kakken natuurlijk hetzelvde als je pillen pakt.dat de speed er mee uitkomt geloof je toch zelf niet ,dan zit alles al lekker in je bloedsomloop :openmouth:

14. Ellesdee

Ellesdee Badass junkie

15. Allolalie

Allolalie Bewuste gebruiker

ik ga ook wel eens aan de race van de snelle, maar vologens mij is dat een lichamelijke zuiveringsreactie als mijn lichaam weet wat er te gebeuren staat.

16. <- Spuit 11. Onzin dus.

17. Phreakingout

Phreakingout Bewuste gebruiker

Raarste statement ooit.. is ook onmogelijk aangezien dit altijd gebeurd als je net gesnoven hebt, of net je capsule begint te werken. Het kan niet zo snel al afgestoten worden, en al helemaal niet via die manier.

Het zijn gewoon de zenuwen en je spijsvertering stelsel die ineens als een razende begint te werken. Hoort erbij!

18. Moon

Moon Bewuste gebruiker

19. Pretketbek

Pretketbek Newbie

Ondanks dat ik hier veel mensen zie beweren dat dit niet mogelijk is maar toch is dat wel degelijk zo ik heb dit namelijk zojuist ondervonden vandaar dat ik hier dus nu ook te vinden ben :tearsofjoy: ik heb tussen 10:00 en 10:20 een bommetje pep ingenomen ik heb tussendoor soms het gevoel gehad dat ik zo vol zat als een baksteen en andere moment had ik honger (zelfde spul en hoeveelheid)
    Als wat ik normaal gebruik dus een reden hiervoor heb ik niet maar toen ik zojuist na de badkamer liep en op de pot ging zitten was het idd een baksteen :tearsofjoy: alsof ik een week geen brood heb gegeten maar toen ik vervolgens wou doorspoelen en dus onbewust in de pot kijk zie ik resten pep en me vloeitje drijven het verbaast mij dat dit kon is me verder ook nog nooit overkomen

20. Pretketbek

Pretketbek Newbie

Whoops old topic:grimacing::hushed:

21. Bas

Bas Wijs gebruiker Donateur

Raar, dan heb je voor het bommetje slecht gegeten en gedronken waardoor dit kan gebeuren. Speed lost sowieso goed op in vetten en andere stoffen (maagzuur lost speed ook op), dan kan het meegenomen worden naar de dunne darm om opgenomen te worden in het bloed samen met de rest v/d voedingsstoffen. Als jij zowel pep als een vloeitje er uit kan krijgen zoals het erin is gegaan, dan heb je dit 'ontdekt' door onzorgvuldig te gebruiken. Het is dan ook zeer logisch dat je vol zit, want speed en een vloeitje geeft sowieso op een lege maag een vol en opgeblazen gevoel.

Dan lijkt het me sterk dat je een honger gevoel hebt ervaren die andere keer. Speed kan je lastig uit poepen, ik betwijfel of dit überhaupt wel mogelijk is eigenlijk. Speed wordt rondgepompt in het lichaam en wordt voor een gedeelte afgebroken in de lever, de rest wat overblijft komt er via de urine eruit omdat je nieren dit filteren.

22. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Wat een lulverhaal lol.

Als je ook maar een beetje af weet van de werking van het menselijk lichaam weet je dat dit onmogelijk is.

23. Prison

Prison Belezen gebruiker

Dit is onmogelijk, het vloeitje kan op geen enkele manier via deze uitgang je lichaam verlaten.

24. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Yeah right... :tearsofjoy::tearsofjoy:

25. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Mischien snelle spijsvertering maar lijkt me sterk. Of je hebt gekke vloei:laughing:
    Als je dit wil voorkomen zou ik speed mixen met drinken of effe je neus stofzuiger laten spelen over een lijn.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed uitpoepen
  1. lotske1984-
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    521
  2. genk123
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    714