Speed + Veel bier

sjelepopi

Belezen gebruiker
Hebben jullie dat ook, als jullie wat pep hebben gehad dat jullie zo'n ontiegelijke zin in pils hebben.
Ik wel in ieder geval en zuip dan ook altijd de nodige biertjes.

Maar in men achterhoofd speelt altijd alcohol + speed is slecht. Uitdrogen dood gaan blabla.

Hoe erg is het nu eigenlijk om te peppen en flink te pilsen?

Oom Klaas

Badass junkie
Nee daar heb ik dan nooit zin in :P
Het droogt je heel erg uit en ik denk dat het nog slechter is voor je hart dan speed alleen doordat alcohol een downer is en speed een upper.
Oftewel, je motor mag je dan niet erg meer.
Plus dat het voor je lever niet goed is, maar dat is met iedere drug(combinatie).

edit:
En alcohol ontspant spieren, speed spant ze aan,
kan de volgende dag er pijnlijk zijn althans voor mij dan.

Angramar Temenos

Badass junkie
Lijkt me een beetje zinloos om als je strak staat van de pep te gaan drinken, je voelt de alcohol denk ik niet meer. Als je het al gaat doen, blijf veel water drinken, en eet wat zouts. Als je al dronken bent zin krijgen in speed kan ik me al beter voorstellen, omdat door de alcohol je grenzen omlaag gaan.

Oom Klaas

Badass junkie
De combinatie heeft wel wat, alleen de kater is duivels.
't Geeft een tjsah, effect :beer:

't Voelt totaal anders dan coke en alcohol, dat werkt meer samen.
Pep en alcohol werkt langs elkaar heeft en geeft een vreemde doch lekkere strijd in je hoofd.
Maar de kater is het mij niet meer waard.

Dus ik heb er geen zin in als ik pep op heb.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De combinatie is fijn. De kater niet. In welke mate het slecht is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar dat merk je achteraf wel :þ

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik drink warsteiner alcoholvrij, smaakt goed, je kan een heel kratje leegzuipen op een avond( zonder extra belasting op je lever), als je maar wel op let dat je één of twee keer gaat pissen.

ik heb het ook hoor.. Als k leip van de pep ben moet ik er bier bij, of ghb maar dat is zo risicovol, anders voel k me zo rustig en geiriteerd... gebruik bier zeg maar als emulator op de pep :grin: :rockband:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
na een nacht of wat helemaal brak trillerig en uitgeblust een biertje pakken en ik voel me ineens weer kip lekker ghehe altijd zo :beer:

psych-out

Bewuste gebruiker
ik ben niet echt een bierdrinker, wel eens een pintje voor de smaak,...
maar niet om zat te worde.
onder invloed van speed, dan rook ik veel te veel wiet, je voelt het dan ook amper in je keel.
en het is ooo zoo lekker

Alcohol en auto rijden: debiel
Alcohol + speed en autorijden: geraken de debielen misschien net iets veiliger thuis

Speed en rijden? nieuwe topic, of is die er al... effe checken

Spartan

Newbie
ik meestal andersom , als ik veel gepilst heb is het enige wat nog in men kop speelt , ik moet pep hebben. Als ik dan een dikke lijn heb gesnoven is het volgende waaraan ik denk Terug zoveel mogelijk zuipen zodat het niet opvalt dat ik strak sta... (zit vaak gewoon aan de bar dan ben niet zo'n party ganger/gebruiker)

als ik tijdens de exames snuif dan , dan heb ik buiten rukken ook altijd zin in fruitsap of melk tot op het punt dat ik vaak denk dat ik ga kapot gaan aan een overdosis vocht( drink dan vaak 5 tot 6 Liter / nacht ) wat dus blijkbaar ook erg ongezond is. (dus dat zal voor pils ook zo wel zijn)

kildeer

Belezen gebruiker
De combi is zeker fijn, maar nooit meer dan een sixpakje over een flink aantal uur verdeeld. Het smaakt goed, haalt de (mogelijk onprettige) edge eraf en is in die hoeveelheid niet al te zwaar op je lichaam. Daarnaast val je ook wat sneller in slaap inderdaad :)

Opvallend is altijd hoe je met pep zonder problemen een sixpakje kan drinken op een lege maag, terwijl ik daar nuchter met een lege maag na 1,5 biertje al drie keer van op mijn kop sta... Dan merk je pas echt hoe tegenstrijdig die twee in gebruik zijn.

OT: en daar ligt het gevaar, dat was je vraag: extra belasting hart en bloedvaten.

Carlitos

Badass junkie
Liever pep en een joint als het aan mij ligt.
Ik moet altijd al veel pissen als ik strak sta,moet ik mezelf maar is afgaan vragen hoe dat wel niet bier erbij is.
Liever los van mekaar dus,of na het een enkel biertje.
Offf speed en een jointje ; - )

sjelepopi

Belezen gebruiker
Wat ik altijd voel is dat als ik er een paar heb gedronken, ik de alcohol niet voel, maar het is net alsof ie door de speed heen wilt komen. De speed blijft overheersen en laat de alcohol niet toe. :beer: Super vet vind ik dat haha. Maarja zeer slecht dus.

Enja de kater valt meestal wel mee. Misschien omdat ik alles met mate doe. :rockband: :stoned:

Djo

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad :grin:

:tearsofjoy:

Ik kan ook makkelijk daarna biertjes drinken, maar idd vooraf biertjes wekt ook nogal wat lust op! Maar ik vind het alleen vervelend dat je hele tijd naar de plee kan blijven gaan. Ik moet van pep al veel vaker plassen en dan bier erbij, maakt het helemaal compleet!!!! Dan maar ophouden, maar das ook weer niet goed. Ja, het einde zoek! :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Djo zei:
SperSIZEboon zei:
ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad :grin:

:tearsofjoy:
Maar ik vind het alleen vervelend dat je hele tijd naar de plee kan blijven gaan. Ik moet van pep al veel vaker plassen en dan bier erbij, maakt het helemaal compleet!!!! Dan maar ophouden, maar das ook weer niet goed. Ja, het einde zoek! :rolleyes:

Dat herken ik wel ja.
Peppis noem 'k dat altijd, door de giftige geur die er vanaf komt :P

Djo

Badass junkie
Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Djo zei:
Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!

kweenie.. mijn neus is for some reason vaak te verstopt om iets te ruiken :mrgreen:

kiekert

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk) :rock:

sjelepopi

Belezen gebruiker
kiekert zei:
knolselderij zei:
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk) :rock:

Precies hetzelfde hier. Normaal drink het minste, maar dan het meeste. Slecht slecht slecht. :mrgreen:

freek69

Newbie
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
freek69 zei:
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...

Dan had je dus niet 'veel te veel op'. Jij doet het voorkomen alsof amfetamine de afbraak van alcohol versnelt, dat is niet zo.

Taat

Bewuste gebruiker
Het enige wat ik niet weg krijg met pep op is bier..
Drink, zonder pep gebruikt te hebben, op een avondje normaal toch wel 2,5-3 liter weg zonder al te veel moeite..Met pep wil het gewoon niet lukken en zit ik ook meteen vol (van de smaak ook)
Roken en blowen daarentegen is wel heerlijk :hearteyes:

kiekert

Bewuste gebruiker
freek69 zei:
Nou stoer hoor, mongooltje. Hoop dat je jezelf tegen een boom parkeert, voordat je een onschuldig iemand van het leven beroofd door je hersenloze gedrag. :wave:

Chris Pontius

Badass junkie
freek69 zei:

Lekker bezig freek...

snakevega

Newbie
Als speed neem en daarna veel drink, kan ik meestal wel slapen.
Meestal heb ik nadat speed genomen smaakt een cola'tje goddelijk en de sigaretten worden de één na de ander opgerookt.

Heb ook een kameraad die ook met ons mee snuift alleen ook veel bier drinkt dat begint in de middag met drinken in de avond begint ie met lijntjes en blijft door drinken en dan vaak rond 5 a 6 uur in de ochtend licht vaak teslapen waar we ook zijn op de gekste plekken en je krijgt hem dan moeilijk wakker vind zelf altijd irritant en hij wordt dan ook heel vervelend gaat alleen maar domme grappen maken gaat met eten enzz gooien en andere domme dingen

Bovenaan