speed versus xtc

Wat vind je het beste, xtc of pep?

• xtc

Stemmen: 6 60,0%
  • pep

Stemmen: 4 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    10
hoi, ik blow af en toe in de week, de laatste tij steeds minder, maar ik gebruik wel heel veel speed, vooral in't weekend. Nu ligt iedereen maar te lullen over pillen geweldig en zo voort. nu voor je een mening kan geven over iets moet je er wel ervaring met hebben vindt ik. ik hoor echter zo vaak over slechte pillen met vergif erin dat ik het nog niet gewaagd heb. ik wil het echter wel proberen.
kan er iemand eens de vergelijking speed-xtc maken? wat zijn de verschillen en de overeenkomsten van voor-en nadelen?
ik weet wat je nu gaat zeggen: speed is ook vermengt met rotzooi, niet dus want meestal maak ik mijn spul zelf, ik heb chemie gestudeerd en dat is basiskennis 1ste jaar, en voor speed heb je weinig apparatuur nodig, terwijl ik xtc in principe ook zelf kan maken heb ik daar voor enkele 1000den euros aan apparatuur voor nodig wil ik het een beetje goed doen.
dus die vergelijking aub
ps: je moet me niet vragen om het recept van die drugs te geven want ten eerste kan enkel een chemicus met die info wat aanvangen, voor een leek is dat chinees en ten 2de is dat niet toegelaten op deze site

Heey Speedyweedy, ik wou ff reageren op je berichtje. Ik ben zelf een van de geregistreerde XTC-verslaafden in Nederland, en ik gebruik ook speed.

Ik typ hier wat ik denk, dus ga niet uit van wat ik vind ok?

Ik vind speed zelf veel schadelijker als XTC. Ik gebruik XTC nu een jaar of 2, en ik ben er sinds een maand of 9 - 10 verslaafd aan. Ik ken een aantal mensen die ongeveer 2 jaar speed gebruiken en er ook sinds ongeveer een jaar verslaafd aan zijn... Maar als je die mensen met mij vergelijkt zie je een heel groot verschil. Zij zijn er naar mijn idee veel erger aan toe als ikzelf. Ze hebben veel meer last van gewichtsverlies, slapeloosheid, stemmingswisselingen, concentratie-verlies, puisten enz.

Het is bewezen dat XTC je hersenen aantast, maar speed doet dat ook. En speed tast tegelijkertijd ook je neus aan. Een vriend van me (7 jaar verslaafd aan de speed) vertelde dat hij altijd hoofdpijn krijgt als hij had gesnoven. En dat kwam volgens hem omdat de speed in de loop van de tijd een weg had gebaand naar de voorhoofdsholte. Je kunt me veel vertellen, maar zoiets gebeurt bij XTC niet.

maSSheilSS, Daniël

needlefreak

Bewuste gebruiker
echt goeie speed vind ik zalig en echt goeie pillen ook. ik wil niet kiezen. :mrgreen:

Ik vind speed zelf veel schadelijker als XTC. Ik gebruik XTC nu een jaar of 2, en ik ben er sinds een maand of 9 - 10 verslaafd aan. Ik ken een aantal mensen die ongeveer 2 jaar speed gebruiken en er ook sinds ongeveer een jaar verslaafd aan zijn... Maar als je die mensen met mij vergelijkt zie je een heel groot verschil. Zij zijn er naar mijn idee veel erger aan toe als ikzelf. Ze hebben veel meer last van gewichtsverlies, slapeloosheid, stemmingswisselingen, concentratie-verlies, puisten enz.

wat is verslaafd voor jou?

ik neem aan dat je niet elke dag xtc gebruikt dus bedoel je dat je een weekendverslaafde bent?
als je vrienden verslaafd zijn aan speed dan neem ik aan dat ze elke dag speed gebruiken dus dan is het normaal dat zij er veel slechter aan toe zijn.

Heey... verslaafd zijn is voor mij inderdaad niet elke dag slikken. Maar ook niet elk weekend. Ik slik ongeveer 5 dagen per week, en dan niet overdag maar vooral 's avonds...

Mac...

Badass junkie
XTC is wel lekker op 'n feestje of zo, maar wanneer dat je veel werkt in de weekenden en vooral door moet gaan is pep 10 x beter. Bovendien kan ik geen pillen meer gebruiken zonder speed...

doopie

Bewuste gebruiker
ik heb liever een pilletje dan je neus vol shit (hou personelijk niet zo van poeders)

mindfly

Newbie
mijn mening is dat ik xtc fijner vind dan speed, ik gebruik beide wel es, maar toch vaker xtc. mijn voorkeur voor xtc ligt aan de mdma die erin zit lijkt mij want ik hou wel van dat euforische effect :) . laatst weekend nog beiden samen gebruikt..en daar deed de pep me wel goed :rolleyes:

ik kan ook niet kiezen eigenlijk......

Bovenaan