Speed vervanger

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Mijn vriendje slaapt ondertussen al een uurtje en omdat ik dus blijkbaar alleen shitty pep kan krijgen (niet te vergelijken met de 90s). Ben ik dankzij drugsforum terecht gekomen op 4fma of 4fmp of whatever (biertjes doen hun werk goed). Drugsforum goed voor Harm reduction? Ik weet het niet. Drugsforum maakt me alleen maar nieuwsgierig. Gelukkig heb ik al 39 jaar drugs overleefd dus waarom niet verstandig verder experimenteren?

Welk stofje is op dit moment nog legaal 4fmp of 4fma? Is het in kleine dosissen redelijk veilig zonder combinatiegebruik?

Groetkes van parfumflesje voor iedereen.

P.S. drugsforum maakt de rups in me wakker.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Welk stofje is op dit moment nog legaal 4fmp of 4fma? Is het in kleine dosissen redelijk veilig zonder combinatiegebruik?
4-FMP, die eigenlijk beter 4-FA genoemd kan worden, is inmiddels niet meer legaal. 4-FMA is nog wel legaal, maar aanzienlijk minder populair en volgens de meesten ook een stuk minder leuk en met meer bijwerkingen. 4-FA werd in 2016 (of 2015? Weet ik even niet meer zeker wanneer precies) over gewaarschuwd aangezien er gepaard met de snel toenemende populariteit in enen veel incidenten waren, waarvan sommigen zelfs dodelijk. De meeste incidenten kwamen overigens door combinatie gebruik of echt hele hoge doseringen. Over 4-FMA is dit niet bekend maar dat komt ook vooral omdat het bijna nooit gebruikt wordt.

Aangezien het om zeer nieuwe middelen gaat is zeggen dat het redelijk veilig is eigenlijk niet helemaal op zijn plaats, je bent in zekere zin gewoon je eigen proefkonijn en het is aan jou of je dat acceptabel vind.

4-FA en 4-FMA lijken wel enigszins op speed, maar hebben wel veel meer effect op serotonine dus echt hetzelfde is het niet en ze zijn daardoor ook minder vaak te gebruiken.

Overigens als je echt een speed vervanger zoekt kun je in mijn optiek beter voor 3-FA gaan, die lijkt er het meest op alleen is helaas lastig verkrijgbaar. 3-FA is zelfs een tikkeltje euforischer dan speed nog vind ik zelf, lees ook dat het qua dopamine release tussen speed en methamfetamine in zou zitten. Mocht je je 3-FA niet kunnen vinden dan is 2-FA ook nog een optie, iets minder potent dan speed helaas maar lijkt er wel heel erg op. Je hebt eventueel ook nog 2-FMA en die lijkt dan weer meer op dexamfetamine, is wat minder energiek zeg maar.

4-FMA is trouwens de enige die ik zelf nog niet gebruikt heb uit dit rijtje.

BTW er is op dit moment naar weten slechts 1 vendor die echte 3-FA verkoopt. Er is nog een ander die het aanbied, maar dat bleek in werkelijkheid om 4-FA te gaan. Ik heb het een jaar geleden bij weer een andere vendor gekocht maar die heeft het niet meer zag ik gisteren toevallig nog. Voor de duidelijkheid vendors mogen hier niet besproken worden, daar naar vragen of ze benoemen leidt direct tot een permanente ban.

Laatst bewerkt:
Nou als het eruit ziet als het spul dat uit een verouderde batterij druipt.
Donker geel en shit. Dat je denkt: "Gadverdamme wat is dat dan, oma?"
Oorsmeer achtig, dik en drassig, ondroogbaar en slijkachtig.
Wees niet teleurgesteld.
Je hebt 4-FA in je bezit.

Doe het in je neus.
En ervaar het gevoel van brand in je eigen lichaam.
Je zal denken: "AAAAAAAAAAAAAAH"
Maar dat is slechts wat de 4-FA wilt dat je denkt.
Want jij bent een man, en een man doet wat een man moet doen.
Zelfs al betekend dat om tandarts fluoride speed ofzo nasaal te nemen.

En je denkt dit is net als als speed alleen ben ik niet wakker.
Ik ben niet echt gemotiveerd om mijn leven met optimale snelheid te benutten.
En ik zal je uitleggen hoe dat komt.
Dit komt omdat 4-FA niet echte speedy speed is.
Het is laid back speed.

Ja je denk van.... nou ik ben niet echt opgepe...
BAM.....
JE BENT NU ALWEER 48 UUR WAKKER.
En dat is 4-FA.
Tijd vliegt, maar jij bent best chill.
Behalve dan dat je neus echt kanker pijn doet.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Is het in kleine dosissen redelijk veilig zonder combinatiegebruik?
4-FA en 4-FMA hebben beiden een flinke serotonine bijslag en zijn dus ongeschikt voor regelmatig gebruik om soortgelijke redenen aan waarom je MDMA beter niet iedere dag kunt gebruiken.

Aangezien 3-FA ondertussen niet meer verkrijgbaar is zul je geen waardig amfetamine alternatief vinden op de RC markt.

Behalve dan dat je neus echt kanker pijn doet.
Ik ben groot van lekker ordinair snuiven maar 4-FA haal ik niet vrijwillig door mijn neus.

Bovenaan