speed vragen

xxdwr

Newbie
Het is nu alweer 2 maanden geleden dat k voor het laatst speed heb gebruikt, was meteen 5 dagen klaarwakker.. Doe ik nooit meer want dag 5 was ik er gewoon ziek van geworden leek het net. Maar nu als ik moe ben en ik drink bijv koffie of energie drink voel ik me precies het zelfde. En als ik moe ben dan gebeuren er een aantal dingen met me die ik toen had bij het speed gebruik. Heel erg jezelf focussen op iets en van die bliksemschicht trekjes. Dat je gewoon iets doet en t net lijkt of er een bliksemschicht door je heen gaat.. Heel apart om t precies uit te leggen wat ik bedoel, maar kan dat een soort van langdurig na effect zijn van het speed gebruik of totaal niet ?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoeveel speed had je dan genomen dat je vijf dagen wakker bleef?

Paperplane.

Wijs gebruiker
xxdwr zei:
Paperplane. zei:
Svali zei:
Hoeveel speed had je dan genomen dat je vijf dagen wakker bleef?
My thoughts.
ehm, volgens mij had ik er 8 gram door heen gejaagt, heb een klein lichaampje ben 1,51 46 kilo dus zou dat er wat mee te maken kunnen hebben ?
8 gram is zelfs als je kutspul zou hebben(20%) echt veel te veel voor de eerste keer. Ook verspreid over 5 dagen. Niet zo gek dat je nu klachten hebt.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
xxdwr zei:
ehm, volgens mij had ik er 8 gram door heen gejaagt, heb een klein lichaampje ben 1,51 46 kilo dus zou dat er wat mee te maken kunnen hebben ?

Ik heb het vermoeden van wel. Waarschijnlijk had je zelf ook wel kunnen bedenken dat je daar een naschok van krijgt. En 1,51? Dat is wel verrekte klein. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

xxdwr

Newbie
Svali zei:
xxdwr zei:

Ik heb het vermoeden van wel. Waarschijnlijk had je zelf ook wel kunnen bedenken dat je daar een naschok van krijgt. En 1,51? Dat is wel verrekte klein. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
nou ben nog maar een snotjong, 16 jaar.

xxdwr

Newbie
Paperplane. zei:
8 gram is zelfs je kutspul zou hebben(20%) echt veel te veel voor de eerste keer. Ook verspreid over 5 dagen. Niet zo gek dat je nu klachten hebt.

ben het voor t eerst gaan gebruiken 2 jaar geleden maar die keer dat ik 5 dagen op was en 8 gram had gehad was het mn 5e keer.. en de andere 4 keer heb ik niet zoveel gehad, totaal niet eigelijk

boenkeng

Bewuste gebruiker
xxdwr zei:
Paperplane. zei:
8 gram is zelfs je kutspul zou hebben(20%) echt veel te veel voor de eerste keer. Ook verspreid over 5 dagen. Niet zo gek dat je nu klachten hebt.

ben het voor t eerst gaan gebruiken 2 jaar geleden maar die keer dat ik 5 dagen op was en 8 gram had gehad was het mn 5e keer.. en de andere 4 keer heb ik niet zoveel gehad, totaal niet eigelijk
Laat het een les zijn, ik vind 1 gram op een nacht al veel te veel

xxdwr

Newbie
boenkeng zei:
xxdwr zei:
Paperplane. zei:

Laat het een les zijn, ik vind 1 gram op een nacht al veel te veel
ja ik doe het ook echt niet meer, ben er echt ziek door geworde door die 5 dagen toen..

Bovenaan