Speed Vs Coke

Wat vind je lekkerder Speed of Coke?

• Speed

Stemmen: 0 0,0%
  • Coke

• Geen van bijde!

• Nooit geprobeerd nog...

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd wat mensen nou lekkerder vinden als ze moesten kiezen
tussen speed en coke....
Verklaar eventueel je keuze :)

ts

Bewuste gebruiker
coke, geen goede reden waarom maar weet van mezelf dat ik nogal richlife gevoelig ben.

roaren*

Bewuste gebruiker
speed, scheelt in de portefeuille, gaat langer mee( bedoel dan in deze zin: dat je met coke na een kwartiertje al terug zin hebt in ng eentje)

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Geef mij speed . Het is goedkoper en de werking is langer, één nadeel , speed is moeilijker te verkrijgen dan coke .
Ik heb trouwens nog nooit coke gebruikt en zal dat ook niet doen .

Greetz Bubbs :)

BacingsPen

Badass junkie
ik vermoed dat als ik zou gebruiken dat ik dan voor coke zou kiezen. Ik vind de prijs van drugs wel belangrijk maar ook in hoe natuurlijk de drugs is.

Naar mijn idee is coke een natuurlijkere drugs dan speed en heeft op korte termijn naar mijn idee minder nadelige gevolgen...

correct me if i'm wrong :)

spacekonijn

Badass junkie
your wrong

coke is van oorsprong natuurlijk maar dan heb je het over coca bladeren , cocaine is chemisch bewerkt.

coke is sneller uitgewerkt en dan wil je meer dus dan is je portemonnee snel leeg en ga je minder geld aan eten uitbesteden waardoor je nog meer aftakeld.

ook kan coke je persoonlijkheid veranderen arrogantie ego noem maar op

Jeller

Badass junkie
ja volgens mij is coke ook erger hoor, heroine is ook van natuurlijke oorsprong en dat maakt het niet beter hoor!

de enigste reden waarom coke mss als beter wordt gezien is omdat ge het bijna niet ziet aan mensen in tegenstelling tot speed.. en op speed kan je ook heel moeilijk slapen en eten en heb je een afkik. Dit is bij coke niet echt het geval.. Bij coke wordt je ook vlugger verslaafd, alhoewel speed ook wle redelijk verslavend is, maar coke is veel duurder dus je zal vlugger in problemen komen

Mac...

Badass junkie
Peppie, sos voel ik gewoonweg niets van. Gebruik al vanaf het begin alleen pep en dan is de werking van sos niets meer. Je kan nog gewoon slapen en eten en je staat lang niet zo strak

Bovenaan