speed werkt niet?

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn 1ste post dus ik hoop dat het op de goede plek staat.
Ik heb eerder deze avond een gram speed gekocht, dit is de 3de keer dat ik het doe en ik wou het vanavond gebruiken om te leren. Ik weet dat dit niet goed is maarja ik moet nog veel doen dus dacht we dat het handig zou zijn om de hele nacht door te leren.
toen ik net thuis kwam en de ceal openmaakte viel me al op dat de speed er anders uit zag dan normaal, hij plakt helemaal niet samen en heeft totaal geen geur of smaak, ook voel ik er helemaal niks van in mijn neus.
ik nam mijn eerste lijntje om 0:20 toen ik na 20 min nog niks voelde besloot ik om nog maar een lijntje te nemen.
Het is inmiddels 1:20 en ik voel nogsteeds helemaal geen effect.
ben ik nou gewoon opgelicht en heb ik neppe pep gekocht of kan het zijn dat het effect pas later gaat werken ofzo?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik denk dat je gewoon slechte pep hebt gehad. In het vervolg laten testen!

Kockar

Experimenterende gebruiker
Nee, je bent in het zak gezet dat is overduidelijk.. Het is gevaarlijk om onbekend spul van een onbekende dealer gelijk te snuiven. Het zou leuk zijn als je de effecten kent van speed en dus WEET wat je kan verwachten. Verder hoor je gebruik te maken van de test-centra's wil je gebruik zo veilig mogelijk houden.

http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/s ... d-werking/

spacebilly

Belezen gebruiker
haha ik had precies t zelfde, geen geur of gevoel in mn neus. een halve gram gesnoven en paar uur later onder t genot van van een joint in slaap gevallen op de bank HAHA ja tja.. heb je soms. kakspul

weekje later had ik 1 lijn gesnoven van spul dat paar euro goedkoper was en verschrikkelijk stonk. en kon pas slapen om 7 uur sochtends.. soms heb je gewoon een kat in de zak. testen is weten

Bovenaan