Speed + XTC + etizolam

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Met speed? Van xtc kan ik prima slapen, coke en pep niet :(
Coke werkt ook maar heel kort. Op tijd stoppen en je zou prima moeten slapen enkele uren later. Xtc zelfde. Speed is een ander verhaal idd. Maar omdat speed zo lang werkt is het natuurlijk slim om niet nog laat te nemen. Je weet dat je minimaal 12 uren wakker bent. Om bv 22.00 nog speed nemen en wel die avond willen kunnen slapen is een utopie. Speed gebruik moet je plannen en berekenen wanneer je het laatst kunt nemen om toch nog (eventueel laat) te kunnen slapen. Neem je wel nog laat speed dan kan je er vanop aan dat je plafonddienst hebt. Plannen en het kan echt zonder een slaapmiddel. Zo probeer ik niet na 15.00 te nemen en dan slaap ik prima avonds laat. Neem ik later lig ik ook wakker en neem dat dan voor lief.
sowieso lees ik veel dat je minimaal 10 a 12 uur moet wachten om als je dan toch wil, die benzo te pakken. Hoe eerder je een benzo pakt na speed hoe minder die benzo werkt of hoe meer je nodig hebt.

Yeet

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat coke en wakker blijven sowieso in me hoofd zit... Ik lig van 1 sleutel ook wakker ook al heb ik hem 3 uur geleden genomen. Zal wel een groot deel mentaal zijn...

Dat over die benzo en 10-12 uur tussen wist ik niet, thanks!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk dat coke en wakker blijven sowieso in me hoofd zit... Ik lig van 1 sleutel ook wakker ook al heb ik hem 3 uur geleden genomen. Zal wel een groot deel mentaal zijn...

Dat over die benzo en 10-12 uur tussen wist ik niet, thanks!
3 uur na coke willen slapen? Right.. Nee dat gaat niet natuurlijk.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja sorry maar ik neem ook wel es een benzo na speedgebruik (flunitrazepam). Omdat het chill is en ik dan minder last heb van de crash. Ik stop bijvoorbeeld zondagochtend uiterlijk rond 11 uur met snuiven. Zaterdag begonnen met snuiven. Ik wacht dan minimaal 8 uren na de laatste lijn.
Ik doe het niet iedere keer en kan zonder ook wel in slaap komen. Maar soms is het heel fijn om daarmee af te sluiten. De maandag is het klaar met alles en weer tijd om nuchter te zijn.

• Like
Waarderingen: Yeet
Bovenaan