• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Speed

Pump250

Newbie
Het was een zwaar weekendje voor me, met 5u slaap op heel het weekend en 38u op zijn.
M'n beste vriend gaf zaterdag een feestje en ik zag het volledig zitten, tot ik vrijdag vernam dat ik het weekend moest werken.
Geen probleem dacht ik, ik had namelijk nog een restje speed liggen.

Zaterdag en zondag heb ik elk gewerkt van 6u tot 6u (12-uren dag). Na m'n shift op zaterdag, ben ik gaan eten in de stad en heb ik thuis gedoucht en me klaargemaakt, op naar het feestje!
Rond 22u kwam ik aan en zoals gewoonlijk hebben we doorheen de avond veel te veel gezopen.
Het werd 3u30-4u toen ik besliste te nemen. Ik had een klein restje van een vorige keer maar ze was nat geworden dus kon ik niet snuiven, heb ze dus moeten slikken.
Keer op keer ga ik bijna over m'n nek van die smaak :tongueout:. Ik voelde me prima dus ik ging op weg naar het werk.

Ik begon te werken om 6u en had na 2u een keiharde piek! Ik heb me doorheen de dag voelen trippen, het was m'n raarste ervaring met speed ooit! Na m'n piek werd ik opnieuw normaal, maar gedurende de komende uren voelde ik m'n piek steeds terugkomen en vervagen, iemand ervaring hiermee??

Al bij al was de speed een uitstekend hulpmiddeltje om doorheen die werkdag te komen, alhoewel alles nu een beetje vaag is :tongueout:

Pump250

Pump250

Newbie
Heb vrienden die ook dergelijke pieken en dalen hebben meegemaakt op verschillende drugs, zeer rare ervaring..

Pump250

Ik ben nu nu sinds zaterdagwakker. Nouja, dat lieg gister ochtend enkele uurtjes op de bank geslapen. Maar ik trip werkelijk nooit van speed. Moet wel zeggen dat ik steeds schevere gezichten ga trekken naarmate ik ouder word. :wink:

Pump250

Newbie
Normaal trip ik ook nooit, ben enkel totaaaaal wakker :grin:
Maar opeens kwamen allerlei gedachten op me af en was ik plots, zonder het te beseffen, een volledig verhaal aan het volgen in m'n hoofd. Ik zag trouwens ook plots bekenden voor me, die er totaal niet waren..

Pump250

boenkeng

Bewuste gebruiker
Gebrek aan slaap gaan sommige personen (ik) al dingen van zien, jij noemt dit denk ik trippen.

Neem daar nog eens veel alcohol bij en veel werken (lichamelijke uitputting) en je krijgt dat resultaat. Door de pep voel ik me soms even een momentje helder...

Bovenaan