Speed?

Burningred

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen,

Ik heb vanavond speed voor t eerst gebruikt, ik heb wel wat ervaring met andere drugs zoals pillen enzo, maar uumm ik heb zon idee dat t echt geen goede speed is... ik weet ook niet echt hoe je moet voelen, maar ik heb dus niet zon gelukzalig gevoel als bij pillen, alleen een beetje hyper. Hoort dit nou zo, of is het gewoon troep?

Imke

Badass junkie
Troep, zeker bij je eerste keer zou je wel wat meer moeten voelen dan alleen hyper zijn.

Flasher

Das volkomen normaal, heb je geen tic gekregen zoals het trillen van je been als je stilzit of het spelen met je tong ofzo? Dat beetje hyper zijn is goed, ga zo maar eens naar een feestje :)

Gewoonlijk heb ik ook een enorme drang naarsigaretten en bier :grin:

Burningred

Hey,

Bedankt voor de snelle reacties.... Uum ik ben wel een beetje neurotisch dr van aan t worden :flushed: Maar ik zit dr ook aardig bij te drinken. Ik neem zo denk ik nog wat..misschien dat ik t dan beter voel. Misschien een stomme vraag... maar hoe voelen jullie je dan als jullie speed op hebben?

Imke

Badass junkie
Een euforisch zwevend gevoel :P
Ik heb dan zin om vanalles te doen, en om te huppelen zoals Bambi :smoke:

Imke

Badass junkie
Ja zoiets, maar ik ben dan wel wat meer helder. En ik kan me beter concentreren.

Burningred

Hmm fucking kut dealer... ken dr ook weinig van zeggen... want ikwel mn goeie pilletjes houden :angry:

^_^

Bewuste gebruiker
Euforische gevoel is wel stuk sterker bij xtc. Maar met die speed zou je wel vet veel zin moeten hebben om wat te gaan doen, praten veel bewegen. Trillen beetje misschien?

Burningred

Uum nee, ik heb me nu min of meer terug getrokken van mn vrienden,,, en ben achter de comp. gaan zitte.... heb nu niet zon zin in gezelschap... ik denk dat ik straks toch nog maar ff pillen ga halen... want anders is heel mn avond weer naar de klote door verkeerde troep. Maar aan jullie verhalen te horen is dit dus echt niet zulke goeie speed.

MissDior

Bewuste gebruiker
Mijn vriend voelt meestal ook niet zo veel speciaals van speed..
Hij vind pillen egt veel leuker en lekkerder., terwijl ik me supergoed en wel "euforisch" voel met speed op..
Dus het verschilt ook wel van persoon tot persoon..
Je moet ook niet verwachten dat je zo waus als van een pil word want het gevoel is heel anders...
Groetjes
:wave:

Burningred

Bedankt voor jullie reacties, gisternacht net toen ik t opgaf dat ik dr nog wat van zou voelen, begon t ineens.... Heeeel veel energy... En super blij gevoel enzo. Wel een beetje vaag dat zo lang duurde voordat t echt begon te werken.. maar beter laat dan niet. Enigste nadeel is dat ik nu nog steeds wakker ben en geen oog dicht heb gedaan :rolleyes:

Bovenaan