Speed..

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Hej.. weet iemand Welke van deze 2 basis stoffen Speed..

Dex Amfetamine / methamfetamine Wat doen deze stoffen..of zitten ze allebij in speed...? voorheen werd het gebruikt voor in de moeilijke tijden..heeft iemand enige i dee hoezo het afgeschaft en verboden werd...
waardoor het echt schadelijk werd geschat??

Mac...

Badass junkie
Beide middelen worden gebruikt in speed. De speed die is gemaakt op basis van methamfetamine is vaak de iets betere. In de regel wordt speed vaak versneden met caffeïne.
De reden dat het afgeschaft en verboden werd lijkt me toch vrij duidelijk.
Ik heb in je eigen verhalen gelezen dat je het niet altijd even makkelijk hebt door de speed. Denk dat je hierin het antwoord wel kunt terug vinden van je vraag.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Wat bedoelde met in de moeilijke tijden was...als j terug ga toen speed net uitgevonden was..en t dagelijks gewoon als nor maal gebruik mogelijk was... maar de ware rede waarom het is afgeschaft...?

Mac...

Badass junkie
Omdat het ongezond is en je kunt er veel problemen aan over houden. Lijkt me reden zat toch?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Ja tis ongezond...maah waar baseerd de overheid dat op...?Valt niej voor niks onder HARD drugs... want er zou tog ooit iemand met feiten moeten zijn gekomen waarom het slecht geacht is....mja..

gewoon intresse in de stof..en het verleden daarom...mja

bedankt!

Mac...

Badass junkie
Met zoveel produkten die in eerste instantie legaal te verkrijgen zijn en later door de overheid worden verboden. Mensen beginnen bv met klachten bij de huisarts te komen. Hierdoor wordt er een onderzoek gestart waar die problemen vanaf komen. En dan blijkt al snel een bepaalde stof de boosdoener. Dit alles wordt altijd eerst wetenschappelijk vastgestald. En bij een drug als speed lijken me te symptomen al vrij snel zichtbaar en ook heel duidelijk.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Mja drom blijf t wel een leuk iets voor het geordent..en gelimiteert gebruik.... k zelf vind t echt iets wat ik eigk t liefst ieder weekend zou doen...maar dan echt een grens stellen..gewoon 1 grote lijn...dat alles ff tikkeltje anders word...mja.. t licht volgensmij er gewoon aan hoe je er mee omgaat...eet en slaap gewoon goed...zullen de schades aan j lichaam en hersenen ook wel beperkt zijn:)

mja! bedankt Mede Drugs gebruiker (levengenieter:P)

LaterSS :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dex en methzijn 2verschillende amfetamines met allebij verschillende eigenschappen en meth zit niet in de meeste nederlandse speed is iigniet gebruikenlijk de stof amfetamine(sulfaat) word normaal gesproken meestal aangetroffen in hollandse speed maar elke amfetaminesoort kan speed genoemd worden dex en meth zijn verboden vanwegen groteverslaving, overdosis met dood als gevolg psychische problemen en lichaamlijke aandoeningen

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Het verschil tussen amfetamine en {methyl}amfetamine?

++De dubbele binding ++

En dat heeft als bijwerking dat het 5 a 10 kr.

sterker is en werkt.

{maar ook omdat de hcl vorm veel sneller word opgenomen in je hersenen}

:smoke: :smoke: :smoke:

Missie

Newbie
dus 10o gr methylfenidaat (retard) heeft hetzelfde effect als 10 gram speed?

vandaar dat ik dan zo rustig ben :grin:

Bovenaan