speedafvalplan?

rozemieke

Newbie
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?

matthijs

Badass junkie
Beetje onzin. Ga gewoon sporten en gezonder eten. Ik heb vanmiddag op het station een aankondiging van een boek gezien waarin staat dat je, als je, je gedraagt als een slank persoon, je vanzelf slank wordt :P Misschien een idee. In ieder geval beter dan speed.

Bal0n

Badass junkie
Het punt is, afvallen met speed is makkelijk. En als je even teveel pakt ga je je ook nog eens blij en goed voelen. Je komt de dag makkelijker door, en je valt ook nog eens af!

Dat is wat het verslavend maakt, daar kom je haast niet onderuit. Nu kan iedereen hard gaan roepen dat je het niet moet doen, maar je bent volgens mij al redelijk vast besloten.

Ik denk niet dat jouw "dieet" echt gaat werken, ik denk dat je het beste een dieet kan volgen zoals dat met ephedra werd gedaan. Dus elke dag een (hele!) lage dosis. Dusdanig laag dat je het geestelijk iig niet merkt, maar wel je hongergevoel onderdrukt.

Ik ga je echter wel waarschuwen dat het moeilijk gaat worden om er weer mee te stoppen, hoe dan ook.

Heb je al geprobeerd af te vallen met enkel een dieet en sporten?

rozemieke

Newbie
het punt is, afvallen met speed is makkelijk. En als je even teveel pakt ga je je ook nog eens blij en goed voelen. Je komt de dag makkelijker door, en je valt ook nog eens af!

Dat is wat het verslavend maakt, daar kom je haast niet onderuit. Nu kan iedereen hard gaan roepen dat je het niet moet doen, maar je bent volgens mij al redelijk vast besloten.

Ik denk niet dat jouw "dieet" echt gaat werken, ik denk dat je het beste een dieet kan volgen zoals dat met ephedra werd gedaan. Dus elke dag een (hele!) lage dosis. Dusdanig laag dat je het geestelijk iig niet merkt, maar wel je hongergevoel onderdrukt.

Ik ga je echter wel waarschuwen dat het moeilijk gaat worden om er weer mee te stoppen, hoe dan ook.

dieeten ensporten ik al heeel veel geprobeerd maar nooit is het gelukt, ik hou dat nooit vol daarom dat ik aan speed dacht eerst dacht ik ook aan ephedra maar ik weet niet hoe ik daaraan kan raken . op azarius.net kun het wel bestellen maar dat gaat pas vanaf 18 jaar . en aan speed kan ik wel gemakkelijk raken .
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs

Bal0n

Badass junkie
Die dosis is dus per persoon verschillend, en zal heel vervelend te vinden zijn, aangezien je in het begin zal merken dat het gewoon fijn voelt als je te veel pakt. Ik dacht aan 10 á 15 mg.

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
Die dosis is dus per persoon verschillend, en zal heel vervelend te vinden zijn, aangezien je in het begin zal merken dat het gewoon fijn voelt als je te veel pakt. Ik dacht aan 10 á 15 mg.

10 a 15 mg speed? lijkt me zeer weinig, aangezien een redelijke goede lijn toch 0,1 gram bevat, en dan heb k vaker ng wel n beetje honger

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
Daar gaat het ook om. Dat je er niets van voelt.

ja k snap dat hij niets wil voelen van de speed zelf maar een lijn van ongeveer 0,1 neemt mijn hongergevoel niet helemaal weg, verschilt natuurlyk per persoon maar 15 mg lijkt me dan wel heel weinig

Deranged

Badass junkie
Het hongergevoel gaat weg als bijwerking van het speed effect, niks van de speed voelen maar toch geen honger hebben kan niet. Bovendien is speed heel moeilijk te doseren en weet je nooit hoe je er zelf op reageert en hoe sterk het is. Als je alleen het hongergevoel wil onderdrukken kun je daarvoor maar zat vage pillen kopen in van die health shops, speed is daarvoor niet geschikt.

Bal0n

Badass junkie
Oh, vandaar dat er in dieetpillen altijd 10 tot 20 mg in zat..? En misschien werkt het ook niet, dan moet ze meteen stoppen ermee, en zeker de dosis niet opkrikken.

cunt

Wijs gebruiker
je bent nog geen 18 en gaat proberen af te vallen met speed? weet je wel met wat voor drug je te maken hebt?
en je denkt dat je er niet verslaafd aan kan worden als je het 1x in de week doet, maar dat kan wel degelijk. ik denk dat er meer mensen zijn die weekend verslaafd zijn dan mensen die het vaker per week gebruiken.

Formshift

Belezen gebruiker
rozemieke zei:
hallo ,
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?

Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.

Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.

Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?

* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen

SpringPack

Experimenterende gebruiker
rozemieke zei:
groetjs

Heel simpel, je kunt afvallen met speed maar dan moet je speed blijven gebruiken(verslaafd of niet). Met speed onderdruk je alleen je eetlust(je gaat namelijk over je grenzen, geen eetlust, geen slaap), maar op een gegeven moment moet je dit weer inhalen. Vind je jezelf uiteindelijk slank genoeg en stop je weer met de speed dan zal je lichaam hier niet mee om kunnen gaan en wordt je uiteindelijk weer dik(of zelfs dikker), oplossing dan is bijv. weer speed gebruiken, het bekende cirkeltje.

Misschien moet je de huisarts maar eens bezoeken, niet goed als je z'n probleem hebt met afvallen en vooral op jou leeftijd!

*BTW: lees net bovenstaande reactie, denk niet echt dat dat gaat helpen!
Vind hem ook niet zo gepast, maar ieder zijn mening.

HDA

Bewuste gebruiker
Ik geef hetzelfde advies als SpringPack. En ik hoef het niet meer uit te leggen, want dat heeft hij/zij al heel goed gedaan... :P

Sporten, gezond eten en volhouden.

matthijs

Badass junkie
Formshift zei:
rozemieke zei:
hallo ,
wat denken jjullie ?

Wat ik denk?

Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.

Het spijt me, maar TYPISCHE GASTEN zijn ook te lui m te sporten hoor. Sorry hoot, maar je komt in deze post niet echt heel erg inteligent en nogal sexistisch over...

A

Anonymous

Gast
Ja maar ik denk niet dat een jongen zo stom is om speed te gebruiken om af te vallen. (Ik, jongen zijnde, tenminste niet)

matthijs

Badass junkie
Jongens maken zich sowieso vaak wat minder druk om hun gewicht volgens mij dus zullen ze ook minder snel speed snuiven om af te vallen. Jongens gebruiken echter vaker en meer drugs dan meisjes.

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb vaak speed gebruikt en na het weekend ben ik alty een kilo of 2 a 3 kwijt ,maar geloof mij,je hebt het ook innees terug bij gegeten

je gaat opeens heel maar dan ook veel honger krygen wanneer je het niet verw8,en ik eet dan heel veel als ik in dat moment zit

maar bij andere mensen verschilt het he

de enne gaat minder honger krygen dan de andere

:wave:

Skippy

Wijs gebruiker
rozemieke zei:
hallo ,
wat denken jjullie ?

het is niet goed voor je maar werken zal het zeker, binnen een week
zullen er al wat kilo's af zijn, bij mij wel en ben er niet blij mee :(

lieky speedfreaky

Ik vind het zwaar zielig en sneu als je pep gaat gebruiken om af te valluh :smilingimp:
kom op zeg als iemand echt wil afvalluh dan kan dat zonder pep !!
:angry:

Bal0n

Badass junkie
Ik vind het echt "zwaar zielig" als iemand pep gebruikt om de nacht door te komen.. dat kan toch zonder pep?

Snap je wat ik bedoel? :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
rozemieke zei:
het punt is, afvallen met speed is makkelijk. En als je even teveel pakt ga je je ook nog eens blij en goed voelen. Je komt de dag makkelijker door, en je valt ook nog eens af!

dieeten ensporten ik al heeel veel geprobeerd maar nooit is het gelukt, ik hou dat nooit vol daarom dat ik aan speed dacht eerst dacht ik ook aan ephedra maar ik weet niet hoe ik daaraan kan raken . op azarius.net kun het wel bestellen maar dat gaat pas vanaf 18 jaar . en aan speed kan ik wel gemakkelijk raken .
groetjs
Doe het niet! Dat is het enigste wat ik je kan zeggen. Ik ken iemand die zo ook ging afvallen dat was ong een half jaar geleden je zou haar nu moeten zien. Ze is wel een kilo of 20 - 25 afgevallen en oke het ziet er beter uit maar ze snuift wel bijna een gram per dag weg en heeft al vele pogingen om te stoppen gewaagd.

Wortel

Bewuste gebruiker
Formshift zei:
rozemieke zei:
hallo ,
wat denken jjullie ?

Wat ik denk?

Ik ben het ook niet eens met deze manier van afvallen maar dit gaat TE ver wat je zegt. Probeer haar liever te waarschuwen ze zal er aan kapot gaan uit eindelijk....

Wortel

Bewuste gebruiker
rozemieke zei:
groetjs
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.

cunt

Wijs gebruiker
slipperman zei:
rozemieke zei:
groetjs
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.
je kan het "on" wel weg laten hoor. het is namelijk gewoon "bewusteloos" :)

cunt

Wijs gebruiker
slipperman zei:
cunt zei:
slipperman zei:
rozemieke zei:
groetjs
je kan het "on" wel weg laten hoor. het is namelijk gewoon "bewusteloos" :)
LoL, foutje moet kunnen toch?
geen probleem :) probeer alleen maar ff te helpen :wink:

Haze

Bewuste gebruiker
rozemieke zei:
hallo ,
wat denken jjullie ?

Niet doen, je kunt misschien niet eten maar daarna eet je het er toch weer aan.

S ][Nickname][

probeer het met efedra..
maar een weekje (erg) weinig eten is toch niet zo lastig als je een beetje een sterke wil hebt.. vind het een beetje een teken van zwakte om daar pep bij nodig te hebben

minn

Badass junkie
S ][Nickname][ zei:
probeer het met efedra..
maar een weekje (erg) weinig eten is toch niet zo lastig als je een beetje een sterke wil hebt.. vind het een beetje een teken van zwakte om daar pep bij nodig te hebben

wees blij dat mensen een soort van zwak voor eten hebben.. anders heeft zo ondehand de hele wereld last van anorexia en al dat soort shit..
zijn we allemaal van die ultraskinny modelletjes die 'mooi' moeten zijn..

begin eerst eens met jezelf te accepteren, dan gaat gezond eten ook een stuk makkelijker
tis puur zelfrespect allemaal

v

Newbie
rozemieke zei:
hallo ,
wat denken jjullie ?

Hallo,
ben hier nieuw op het forum, dus moet hier nog effe zoeken.
Ben het zelf ook weer van plan, en heb ondertussen al 15 jaar ervaring met speed, het ééne jaar wel en het andere jaar dan niet.
Heb eigenlijk nooit speed gepakt om af te vallen, gewoon altijd voor de fun en tja waarom doe je het om den duur nog, uit gewoonte en verveling zekers.
Nu wat dat afvallen betreft, ik ben er echt kampioen in, ben nu met weight watchers 32 kg afgevallen, maar was er tijdens mijn zwangerschap 42 bij gekomen. Dus nog 10 en zit weer aan mijn streefgewicht en ja die laatste 10 lukt maar nie he, 't is misschien de leeftijd een beetje.
Maar zoals hier al staat eens je stopt krijg je echt van die vreetbuien he, en daar heb ik dan ook schrik voor, ook kan het zijn dat je gewoon vocht verliest en dan als je wat veel drinkt nadien ben je ze weer bij.
1 Dag in de week is echt de moeite nie hoor, 't is dan beter da je er gewoon nie aan begint, ben zelf sterk aan het twijfelen want de zomer is op komst he. Ook de uitwerking van speed is echt een beu gevoel, deprie enzo ook nie goed meer kunnen slapen.
Soit, wou je het toch maar even laten weten, bezint eer je begint :wink:

S ][Nickname][

minn zei:
wees blij dat mensen een soort van zwak voor eten hebben.. anders heeft zo ondehand de hele wereld last van anorexia en al dat soort shit..

ik zie geen rede om blij te zijn met dikke mensen.. zo ook niet voor mensen met anorexia
ik zeg alleen dat ik het zwak vind om pep te hoeven gebruiken om niet te hoeven eten.

minn

Badass junkie
S ][Nickname][ zei:
minn zei:

ik zie geen rede om blij te zijn met dikke mensen.. zo ook niet voor mensen met anorexia
ik zeg alleen dat ik het zwak vind om pep te hoeven gebruiken om niet te hoeven eten.

niet blij zijn met dikke mensen?
oke, die van over de 100 kilo, oke, maar dat is meestal een verslaving of een ziekte,
maar met de mensen die lekker stevig zijn of mollig. ben ik wel blij mee!

Jelle Snel

Belezen gebruiker
het hele 'gewichtsprobleem' van tegenwoordig heeft toch met zelfrespect en zelfdiscipline te maken...als je speed gebruikt om af te vallen dan moet je ook sterk genoeg zijn om je te beheersen en niet continu te blijven nemen. Neem bijv. een dag niet en eet dan wat, ook met mate natuurlijk, en slaap een nacht en probeer dan de volgende dag weer. Ieder z'n eigen keus om af te vallen...

angel1

ik ben er achter dat als je redelijk gewoon eet terwijl je speed gebruikt ( als je het kan teminste) toch nog afvalt. bij mij is het zo teminste. ik ben ongeveer 12 kg afgevallen en ik eet nog gewoon veel zoetigheid en zogenaamde slechte dingen voor de lijn , maar het komt er helemaal niet aan. voor ik gebruikte, kon ik niet afvallen, had die discipline niet. maar ik neem niet om af te vallen.toch ben ik er erg blij mee. maar als je niet eet, al is het maar een dag ofzo, en de dag erna weer eet, ga je niet afvallen.je lichaam gaat de dag erna alles wat je dan eet helemaal vasthouden...

Bovenaan