Speedball

Arenshi

Bewuste gebruiker
Heey ! een vriend van me vertelde dat hy ooit eens een speedball had gdn.. kan er iemand iets kwyt over ervaringen met dit?
( Speedball = mengeling tussen coke en hero )

Bedankt !

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Schijnt dat het of niet normaal hoe relaxed is, of je gaat door een ware hel waarin het lijkt alsof je hart ontploft... Sowieso is het een heel erg slecht combi.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
een speedball is heroine en cocaine tegelijk spuiten ..

zo heb je eerst de flash van de coke en daarna de rush en roes van de bruin .. en sorry dat ik het zeg, maar het is zo verdomde lekker ...

one way ticket to the drugshell dat wel ...

:wave:

troebadoer

Bewuste gebruiker
mensen die dat spuiten,,, krijgen dus geen rush van enkel coke / hero gebruiken neem ik aan ?

Dan ben je wel erg ver heen :P

Doe lekker appart joh :stoned:

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik dacht altijd dat speedball een combi van Coke en buskruit was. ja buskruit, of is dit een filmfabeltje?

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
geen idee of bij anderen de coke en hero apart niet meer werkten .. bij mij deden ze het prima hoor :wink: jammer genoeg wel

het heeft niets meer te maken met ver heen zijn, dat punt ben je al gepasseerd op het moment dat je uberhaupt besluit iets in je arm te spuiten .. en eigenlijk al op het moment dat je besluit zulke verslavingsgevaarlijke drugs te gebruiken

probleem is dat bij een speedball het niet 1+1=2 is maar de som der delen overstijgt het totaal je zou eerder zeggen dat 1+1 =4 .. qua werking is het gewoon heel anders dan beiden apart gebruiken of zelfs door het te roken ..

buskruit is een fabeltje inderdaad :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
dirtbag zei:
ik dacht altijd dat speedball een combi van Coke en buskruit was. ja buskruit, of is dit een filmfabeltje?
Jij bedoelt Brown-brown. Word natuurlijk niet gespoten maar gesnoven, in Afrika word dit gebruikt. word gegeven aan kinder soldaatjes, de mix schijnt je extra agresief te maken ofzo..

barbara1976

Experimenterende gebruiker
ik heb het eens gehad na ongeveer twee gram te snuiven over hele dag en dan s avonds een opiaat te nemen , jezus ik was DOOD ziek viel constant flauw hele kamer draaide , moest kotsen , hartkloppingen dacht écht: ik hoop dat ik dit overleef...

BillyBilo

Badass junkie
Dat komt alleen van het opiaat, heeft niets met die combinatie te maken, aangezien een coke overdosis redelijk te sussen valt met morf.

speeseend

Wijs gebruiker
Volgens mij heeft zij het niet over Morfine maar over Codeine, als ik kijk naar haar topic.

lijkt mij een verschil van zwart en wit, of niet in dit geval?

BillyBilo

Badass junkie
Cocaine kun je eigenlijk dezer dagen beter niet spuiten, er is flink wat vergiftigde shit in omloop.

Ooit codeine geshot? Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld.

xastur

Belezen gebruiker
Ik wilde erg lang geleden eens coke roken had dat toen eens gekocht een vriend van mij zei hey er zit bruin in. Ik wilde.het niet geloven.dus ik.stak.de joint aan. Plof.aan en werd toch ziek. Niet normaal de hele kamer draaide. Maar echt effect hebben ze beide niet gehad.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat heeft een plofje roken met de term speedball te maken. Heroïne heeft ten eerste helemaal geen effect als je het in een sigaret of het direct verbrand dus daar zal het niet aan hebben gelegen. En een speedball is crack/cocaïne en heroïne tegelijk shotten oftewel spuiten.

Bovenaan