speeddieet

Antigone

Belezen gebruiker
Drientje zei:
.......Over de schadelijkheid zal ik binnenkort eens met een vriend praten, die werkt in een kliniek en kan dat vast wel vertellen!

Groetjes Drientje
Dat zou ik heel erg waarderen als je dat wilt doen. Het lijkt er een beetje op alsof er maar
weinig mensen zijn die het inderdaad langdurig volhouden op een kleine hoeveelheid.

Nu heb ik niet de illusie dat het dan helemaal niet schadelijk zou zijn, maar hoe het precies
zit weet ik dus niet. Ik hoor het graag van je Drientje, mag via dit topic of via privébericht :)

Drientje

DF-koning
@ Antigone, ik zet dit in het topic omdat iedereen er wat aan heeft.

Ik heb de vriend gevraagd welke problemen je zou kunnen hebben mbt elke dag een klein beetje speed nemen.

1: Het is gevaarlijk omdat speed vocht uit je lichaamscellen trekt. Nu kun je bijv. wel veel drinken maar de snelheid waarmee de speed het vocht uit je lichaan trekt krijg je niet aangedronken. De cellen lopen dan de kans om beschadigd te raken.

2: Hoe weet je hoe zuiver de speed is? Haal je altijd bij dezelfde dealer? Dan nog bestaat de kans dat hij niet elke dag dezelfde speed in huis heeft en kan dus varieren in sterkte. Nu kan jij dus wel elke dag dezelfde hoeveelheid naar binnen gooien maar stel: dag 1 heb je speed van 26%. Daar doe je 10 dagen mee (1gram = 10 lijnen ongeveer. 1 lijn per dag om het hongergevoel te drukken).
Dan ga je weer langs de dealer voor nog een gram. Die bestaat uit 35% speed en verder uit rommel. Dan ga je ineens dus meer speed tot je nemen, met als gevolg dat je niet alleen het honger gevoel drukt maar ook speedy wordt.
Zo kan de sterkte varieren en heb je kans dat je gewend bent aan de 35% en ineens 6% krijgt voorgeschoteld. Resultaat: honger. Zelfs als ze het versnijden met caffeïne en je dus wel het speedy effect krijgt heb je honger! Wat dan weer resulteerd in: of je gaat speed bijpakken, of je gaat eten...

Je zou dit dus op kunnen lossen door grote hoeveelheden speed in te kopen en te laten testen zodat je weet wat je binnenkrijgt...

Anyway: Ik ben ook aan een dieet, het is moeilijk en het komt niet aanwaaien maar ik moet en zal van de zomer die broek aan!!! Ik heb mezelf een doel gesteld zonder drugs, die zijn voor mij recreatief, en ik ga het halen! Eet patroon omgegooid(geen tosti meer met mayo :cry: )alleen maar verse groenten en mc Donalds laten staan. Verder veel wandelen en positief denken!

Ik denk dat een speeddieet niet werkt, ik weet het wel zeker, been there, done that... Vorig jaar 20 kg afgevallen met speed, binnen 3 maanden 15 erbij zonder speed en op mijn gat zitten!!! Het enige wat werkt is je leef patroon omgooien!

Veel succes!!!

Djo

Badass junkie
Melissaaaa! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Je bent een supermooie vrouw :hearteyes:.
Maar ik snap je frustratie ook heel goed.
Ik ben net een kilo of 20-22 kwijtgeraakt.
Ik heb een deeltje door stress verloren, maar ben ook door dit middeltje wat kilootjes kwijt, niet mij bewuste plan, maar nam het wel eens voor mijn innerlijke rust, doordat ik adhd-er ben. Ik ga hierdoor veel gezonder eten, drink veel meer water. Ik wilde wel blijven eten, dat viel ook niet altijd mee. Ik kan er ook heel goed vanaf blijven, zowiezo omdat er altijd een heel groot schuldgevoel om de hoek bij komt kijken en ik het zowiezo niet wil doen, als het doordeweeks is. Ik kan ook heel goed zonder en heb nu ik die kilo's kwijt ben heb ik wel de motivatie om op gewicht te blijven en heb af en toe wel zin in wat lekkers, maar dat ik die kilo's kwijt ben, heeft me dus wel dat extra doorzettingsvermogen gegeven om zo ook goed op te letten en door te gaan. Wat is het altijd klote he. Ik ben nog niet tevreden. En ik blijf echt nog afvallen door mijn drukke dagschema.
Maar het is natuurlijk altijd beter om af te vallen met behulp van misschien een dietiste in de arm te nemen.

Het is altijd zo ingewikkeld met die dieetgoeroes. Al die ingewikkelde termen, maar ik heb ook een dietiste in de arm genomen een paar jaar geleden en als zij een dieet samenstelde was het allemaal een stuk minder ingewikkeld.

Ik wil binnenkort wel weer wat gaan sporten, want het van 4 a 5 keer per week jaren geleden helemaal naar niks wil ik graag weer wat opkrikken.
Heb nog net de kracht niet helemaal om er weer aan te beginnen, maar als je eenmaal bezig bent groeit de zin om te sporten vanzelf.

Meissie, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, het is jouw lichaam. Als je het doet, kijk eerst voor jezelf of je met jezelf die afspraak kunt maken het niet elke dag te doen, als je toch besluit het te doen. Weet dat je als je het een paar keer per week zou nemen in een capsule, je de dag erna best moe kunt zijn. Neem als je het besluit toch te doen de capsule smorgensvroeg in, zodat je savonds toch nog kan slapen.
Haal magnesiumtabletten en vitaminetabletten. En zoals al eerder geadviseerd door Stonie Omega/Visolietabletten.
Ik wens je in elk geval heel veel succes en we kunnen altijd keer samen rondje gaan trimmen! :wave:

melissa

Wijs gebruiker
hey djo lievie,om te beginnen nog gefeliciflapstaard.
en nu snap ik waarom jij er zo strak bij staat op je hyves foto :wink: 22 kilo ik ben jaloers :angry:

afvallen is op dit moment niet meer mijn prioriteit....
uhhhh zul je denken :rolleyes:
nee tegenwoordig is t terugvallen :(
trieste bedoeling.

jcutter

Badass junkie
Je voelt je vrij als je verlost bent van overtollig vet! Als dopamine lover, heb ik het niet getroffen met mijn endo bouw :( Tja, discipline is het enigste wat erg belangrijk is op het gebied van vetverlies.

Drientje

DF-koning
jcutter123 zei:
Wat krijg je het koud van vet :beer: :(

Oh is dat zo? Ik ben de afgelopen maanden 10kg aangekomen en heb het steeds kouder gekregen.... Ben een soort wandelende airco op feestjes :beer:

Nee zonder gein Is dat nou echt zo dat je vet je warmer maakt?

X

Djo

Badass junkie
melissa zei:
hey djo lievie,om te beginnen nog gefeliciflapstaard.
en nu snap ik waarom jij er zo strak bij staat op je hyves foto :wink: 22 kilo ik ben jaloers :angry:

afvallen is op dit moment niet meer mijn prioriteit....
uhhhh zul je denken :rolleyes:
nee tegenwoordig is t terugvallen :(
trieste bedoeling.

Oh, Melis, heel veel sterkte, hoop dat je weer kunt terugvallen in het goede. Als je ergens mee zit, je weet me te vinden. Als je je ei kwijt moet, geef maar een gil. :hearteyes:

Ik moet ook zeggen, dat ik die kilootjes door veel stress en een uberdruk zoontje ben kwijtgeraakt, want ik at laatst kei veel en ik viel en viel maar af.

Dikke knuffel van Djo :hearteyes:

De7ir1um

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
jcutter123 zei:
Wat krijg je het koud van vet :beer: :(

Oh is dat zo? Ik ben de afgelopen maanden 10kg aangekomen en heb het steeds kouder gekregen.... Ben een soort wandelende airco op feestjes :beer:

Nee zonder gein Is dat nou echt zo dat je vet je warmer maakt?

X

benk zeker van =p kben enorm veel afgevallen via operatie en ik bevries nu elkes keer gewoonweg. Vroeger kon ik rustig in tshirt de winter doorgaan, nu is 2 jassen en een sjaal derover niet genoeg X_X

Bovenaan