Speedgebruik verbergen

Niekosvd

Newbie
Hallo iedereen,

Sinds een korte tijd ben ik weer in aanraking gekomen met speed.
Maar nu is mijn vraag :

Wat bouwt de stoffen van speed af?

Mijn gezicht veranderd vrij snel na het gebruik van speed.
Mijn wangen beginnen te vallen enz...

Weet iemand misschien iets ( bv dmv eten van iets ofzo) om het te verbergen.

Misschien klinkt dit allemaal een beetje vaag..

Maar me ouders denken nog steeds dat ik gestopt ben en dat wil ik graag zo houden wil niet weer 10 maanden terug naar Groningen.

Alvast Bedankt allemaal.. !

Niekosvd

Newbie
haha dat is ook een mogelijkheid.
Maar ik wil gwoon af en toe int weekend / vakantie kunnen gebruiken zonder dat me ouders het aan me zien.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Als je da maar af en toe gebruikt enzow dan zien je ouders het als het goed is niet aan je. Als ik af en toe gebruik gaan mijn wangen ook niet invallen ofzo, en zorg dat ik die avond dak ut doe niej in de buurt van mijn ouders hoef te komen, zeggen da je ergens anders slaapt ofzo vanwege een mannenavond :P miss een optie of iets dergelijks.
maar idd stoppen zal deze problemen zo oplossen :mrgreen:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
kzag pas geleden bij de bazaar hier in de stad iets liggen voor de dag nadat je speed hebt gebruikt, waren capsules met vitamines geloof ik, die geven je weer energie en zorgen dat je minder ziet dat je een nacht niet hebt geslapen. weet allleen niet meer hoe het heet. :( .
Die vent daaro zei dat het echt hielp, hij wist dit uit eigen ervaring dus miss spreektie de waarheid wel :wink:

Mac...

Badass junkie
Bij een smartshop heb je ook heel veel after spulletjes liggen, moet je daar maar eens gaan informeren

Chimera

Bewuste gebruiker
Anders zet je even al je persoonlijke gegevens op internet... :rolleyes:

Anyway.. Ik gebruik dan niet zo inmens lang, maar je wangen beginnen
te vallen na gebruik? Beetje foundation wil mss wel helpen :wink:

Steftje

Newbie
wel ik heb daar ook snel last van. Ik ben vanmezelf al mager gebouwd en als ik een nacht bijna niet heb kunnen slapen heb ik s'ochtends al duidelijk ingevallen wangen. Anderen, mijn vrienden, hebben daar dan weer helemaal geen last van. Zelf heb ik ook al zitn nadenken voor een doeltreffend middeltje, maar helaas .. :)
ik denk dat goed eten, mss dat je het zelfs wat moet forceren, de beste oplossing is. Zo ie je er ook minder afgeleefd uit.

Obsessed

Belezen gebruiker
Heb 't ook meestal , maar even goed eten helpt steeds. Of wat vitamientjes doen me ook altijd goed.

Bovenaan