Speedhoofd

tijdbom

Experimenterende gebruiker
Over of je van speed nou grote pupillen krijgt zijn de meningen verdeeld hier op het forum.
De een zegt van wel, de ander slechts bij hele hoge doses.
Ik hoor(de) bij die eerste.

Maar toen ik me laatst een keer goed in de spiegel keek realiseerde ik me dat het volgens mij niet zo is dat je pupillen echt heel groot worden, maar dat het zo lijkt omdat ze er gewoon anders uit zien. Het zwarte is als het ware intenser zwart, er zit minder weerspiegeling voor waardoor je ze beter kunt zien.

Volgens mij ben ik niet de enige die dit heeft of wel? En zoja, hoe komt dat eigenlijk, dat het er zo anders uit ziet, ik bedoel het is gewoon een gat in je iris toch?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Mijn pupillen zijn echt totaal niet vergroot. Dat gebeurt bij mij alleen bij het gebruik van mdma.
Van weinig licht worden je pupillen ook groter he, misschien kijk je alleen 's avonds bij te weinig licht :grin:

magical

ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner..
OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis..

Addick

Bewuste gebruiker
Geen last van.
Wel ''glimmen'' ze meer.
Pas als ik langer wakker ben worden ze groter..

Taat

Bewuste gebruiker
Heb er ook vrij weinig last van hoor..
Ik zit soms wel 'woest' voor me uit te staren, maar dat is heel af en toe bij hoge dosisen..

Na een of 2 nachtjes gebruik merk ik wel dat mijn pupillen echt zwart en groot zijn

Supervlieg

Wijs gebruiker
Je pupillen verwijden omdat de spieren in je ogen zich ontspannen ofzo. De 1 heb hier idd meer last van dan de ander, en tuurlijk heb je dan bij grotere hoeveelheden grotere doppen.

space scientist

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Je pupillen verwijden omdat de spieren in je ogen zich ontspannen ofzo. De 1 heb hier idd meer last van dan de ander, en tuurlijk heb je dan bij grotere hoeveelheden grotere doppen.

grote pupillen krijg je juist van adrenaline en nor-adrenaline, dat wordt aangemaakt door sommige drugs. Dat je spieren ontspannen is onzin, dan zouden ze door speed/coke/xtc/enz juist kleiner worden omdat de spieren zich aanspannen

tijdbom

magical zei:
ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner..
OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis..
Ja zeker weten dat laatste. Lijkt ook een beetje of je beeld overbelicht wordt ofzo.
Wat ik ook heb is dat mijn motoriek eigenlijk achteruit gaat.. Ik loop overal tegen aan enzo, gevoel voor ruimte enzo wordt niet meer zo goed gekoppeld met je beweging.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Grote pupillen krijg ik vooral naarmate ik steeds langer wakker ben, maar dan nog komen ze nog niet echt in de buurt van mijn "mdma-schotels".

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
grote pupillen, jaah opzich wel jah alleen ligt het inderdaad heel erg aan het licht enzo,, en wazig zien heb ik ook,, met redelijk hoge doseringen, meer alsof het een beetje mistig is ofzo:P :stoned:

peace

Addict

Newbie
magical zei:

het wazig zien na gebruik heb ik ook

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Als ik nachtje doorhaal worden ze wel groter. Maar dat merk je niet echt.
Je merkt alleen dat je ogen wijder gaan openstaan.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
wazig zien maar ook wazig of anders horen(met een soort echo) met normale pep.. en met mdma heb ik dat ook gehad,, maar dat was wel een diepere echo :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk... :rolleyes:

bij een grote dossis speed of als ik speed met mdma neem dan heb ik vrijwel altijd enorme pupillen
maar bij kleine dossis meestal de volgende dag

Zenzie

Je pupillen vergroten een beetje , Maar ze blinken ...
Ze worden zwarter ...

Als je naar een discotheek bent geweest en in donker hebt gezeten vergroten je pupillen automatisch om meer lichtinval te hebbe zodat je beter kan zien ... :stoned:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
psychopsychedelic zei:
Marla Singer zei:
Ik krijg altijd ook zo'n soort van glans/spiegeling over mijn ogen heen met pep op, vind het zelf altijd wel mooi staan eigenlijk... :rolleyes:

jaa heel mooi,
maar ouders vinden het minder mooi!! :wink:

Ik heb daar niet meer zoveel mee te maken, woon al een tijd op mezelf en ben vaak genoeg onder invloed van pep bij mijn ouders geweest, maar ze merken er gewoon echt helemaal niks van.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:

Haha vind ik ook van mijn eigen ogen!! Heb alleen wel het gevoel zoals iemand anders zei: dat ze wat wijder staan. Krijg poppenogen ervan! :grin:

Immo

Badass junkie
Mijn pupillen worden groter bij het gebruik van speed, zelfs de dag erna is het nog aan mijn pupillen te zien. Een maatje heeft het zelfs behoorlijk erg bij het gebruik van speed, die loopt echt met grote pupillen rond na het gebruik van speed.

Djo

Badass junkie
Mijn pupillen verwijden nog niet gelijk, maar als ik dan bijvoorbeeld een nachtje erop heb zitten, worden ze echt groot en zien ze er raar uit. Echt zo'n onder invloed blik. Dat is erger vanuit mijn visie, want anderen zeggen vaak, dat het wel meevalt.
Soms verwijden ze wel vrij snel na inname van deeps.

Maar ik heb bijvoorbeeld zaterdag alleen wat wodka gedronken en ik kon snachts niet goed meer slapen, door die stoornis, als ik na 23 uur naar bed ga, kom ik amper of niet meer in slaap.
Zo heb ik dus van zaterdag op zondag amper geslapen en had ik gisterenmorgen echt een gezicht wat ik ook van de deeps kan hebben. Ik had ook enorme pupillen. En dat van wodka!!!!

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
De mijne waren op een gegeven moment zo groot dat er 1 op de loop ging. Zei nog niet doen maar hij ging harder als mij. Ben er 22,1 uur naar wezen zoeken, echt een zoektrip was het.

Heb hem nog niet terug trouwens dus als iemand iets ziet :(

dollegekske

Bewuste gebruiker
iedereen om me heen zegge ook datt ze er grote pupille van krijge.. ik niet
ik kijk wel 'raar' uit mijn ogen vind ik zelf.. dus je bent niet de enige, echt hoge dosissen speed heb ik ook nog niet gehad, word vanavond op MAsters of hardcore voor het eerst hehe
Spacetime (Y)

cronos

Wijs gebruiker
van hoge of goeie dossisen wel grotere pupillen,en uiteraard van matige speed normale oogskes
(ik zie wel degelijk van iemand anders of hij (goeie) pep,heeft genomen) :wave:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ja klopt pupillen worden niet zo groot meer bij mij
wel mijn uitkijk veranderd {beetje zo'n verwildere blik}

denk dat het door de tolorantie komt maar als ik een tijd niks gehad heb dan zijn het theeschotels hahahahahaha

En krijg wel van die glazige oogjes.

Maar de volgende dag zijn mijn pupillen speldeknopjes en doet veel licht ook pijn

maar echt grote doppen krijg ik zelden nog of het moet echt superspul zijn.

Bijlagen

• Funny Pic - Why cats and caffeine don't match.jpg
    Funny Pic - Why cats and caffeine don't match.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 1.634
Bovenaan