Speedpillen

Crop

Newbie
heb ik er laatst 2 van genomen op een dancefeest, was wel super relaxend, ben dus echt 3 uur keihard uit me dak gegaan, maar heb me een partij water gezopen, echt niet normaal meer en eten kreeg ik dus echt niet door me strot (het was voor mij de eerste keer), Ik moet wel toegeven dat het superrelaxed was, maar daarna is echt superberoerd, en ik had er haast "spijt" van dat ik het genomen had

Maar ja Smoken blijft het relaxed, Speedpillen ga ik alleen maar sneller dood aan :angry:

KlomP

Newbie
Je moet goed oppassen, vooral beginners weten niet hoe ver ze kunnen gaan. Laat je goed informeren door ervaren gebruikers die je vertrouwt, dan kun je het meeste uitsluiten.

Floppo

Newbie
Ik denk dat als je speed slikt, het wel belangrijk is dat er mensen bij je zijn die weten wat wel en niet hoort. Als je ogen wegdraaien :rolleyes: is niet goed, moet je uitkijken. Als je een droge bek hebt, :grin:, is nou eenmaal zo. :grin:

ja voor de eerste keer moet je goed oppassen want dan is je lichaam helemaal nog niet gewend aan de speed, ik slik zelden, maar snuif wel redelijk wat op een avond, maar de eerste keer was wel het beste, blijkbaar had ik veel te veel op want ik heb na afloop van dat feestje, meer dan 3 dagen niet geslapen, zelfs niet kunnen slapen en meer dan 5 dagen niet kunnen eten. in het begin oppassen met de dosering en best raad vragen aan een ervaren gebruiker.
wordt ook lid van groups.msn.com/ausernotaloser :openmouth:

De eerste keer was voor mij 3/4 lijntjes en was 2 dagen wakker :grin: toen ik het voor de 2de keer dee had ik teveel genomen en kreeg ik een blackout van 6 uur en niemand kon me weer wakker maken...

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
Ik heb nooit speed gebruikt maar wel eens gehad in slechte coke, knarsentanden, onrust, paranoia etc, Ik denk dat omdat deze shit zo goedkoop is je er net zo aan kapot kan gaan als aan alle andere dope. Ik denk zelfs dat het ook gevaarlijker is omdat het een lab product is en omdat het zo goedkoop is de kans op een overdosis hierdoor aanzienlijk groter wordt als je je grenzen niet kent. De lange termijn verschijnelen zijn in mijn ogen beina identiek aan zwaar coke gebruik ik herken dan ook de meeste symptomen hiervan omdat ik er zelf ook last van heb.

Mac...

Badass junkie
Dit is ff mijn verhaaltje, dus weet of andere mensen het met me eens zijn.

Als je voor de eerste keer pep pakt kun je het beste heel voorzichtig beginnen. Vooral als het pillen zijn, want je neemt een grotere dosis in je op dan wanneer je het snuift.
Ik zal dan ook ff uitleggen waarom je zo voorzichtig moet zijn.
Mijn ervaring is dat wanneer je speed voor de eerste keer gebruikt je ook een bepaald euforisch gevoel verwacht. Ten minste als je in je verleden al te maken hebt gehad met andere drugs waar dit wel het geval is. In mijn geval voelde ik dus eigenlijk HELEMAAL niks van de pep. Ik wist dat ik het had geahd en had ook wel een lulkick, maar was me er niet van bewust. Doordat je de drugs niet direct voelt heb je al heel snel de neiging om meer te pakken en meer. Gelukkig was ik met mensen die ervaring hadden met pep zodat ik niet over de schreef ging. Maar ik had wel die avond genoeg rotzooi in mijn lijf om gewoon 2 nachten niet te kunnen maffen. Bovendien vergeet niet dat drugs gewoon echt verrot is voor je lijf, dus hoe meer dat je in je lijf hebt hoe slechter.

alex0303

speedpillen zijn egt vet heb ze nog maar een paar keer gedaan maar ze bevallen me wel :grin: :grin:

BadassPsycho

Sorry dat ik zo n oude post naar voren haal, maar komt iemand speedpillen nog wel eens tegen? De enige keer dat ik ze had werd gezegd dat ze 150mg speed bevatten, maar volgens mij waren ze zwaar onderdoseerd..

benzzzy

Badass junkie
Dit is ff mijn verhaaltje, dus weet of andere mensen het met me eens zijn.

Als je voor de eerste keer pep pakt kun je het beste heel voorzichtig beginnen. Vooral als het pillen zijn, want je neemt een grotere dosis in je op dan wanneer je het snuift.
Ik zal dan ook ff uitleggen waarom je zo voorzichtig moet zijn.
Mijn ervaring is dat wanneer je speed voor de eerste keer gebruikt je ook een bepaald euforisch gevoel verwacht. Ten minste als je in je verleden al te maken hebt gehad met andere drugs waar dit wel het geval is. In mijn geval voelde ik dus eigenlijk HELEMAAL niks van de pep. Ik wist dat ik het had geahd en had ook wel een lulkick, maar was me er niet van bewust. Doordat je de drugs niet direct voelt heb je al heel snel de neiging om meer te pakken en meer. Gelukkig was ik met mensen die ervaring hadden met pep zodat ik niet over de schreef ging. Maar ik had wel die avond genoeg rotzooi in mijn lijf om gewoon 2 nachten niet te kunnen maffen. Bovendien vergeet niet dat drugs gewoon echt verrot is voor je lijf, dus hoe meer dat je in je lijf hebt hoe slechter.
Heb dit ook gehad.
Had wat speed van een zwerver gescoord toen ik 15 was (vroeg hem eigelijk alleen om ff de shop in te gaan voor 5g wat hij ook deed samen ff een jointje gerookt komt ie aan met zijn speed lol).

Gast legde een dikke lijn voor me ik snoof em voelde niet veel heb wel gelijk 2g van hem gehaald voor 10 euros lol.
Ik had echt niet door dat ik onderinvloed was naderhand gezien was ik dit uiteraard wel lol.
Hij was helemaal verbaasd dat ik het noe voelde lol.

Paar uur later nadat het redelijk uitgewerkt was een lijn van een gram gelegt en tja die voelde ik wel .

Kon niet meer stil staan anders werd ik gek.
Geel de nacht rondjes gelopen door een vreemde stad helemaal alleen.
Nog wat benzine gescoord en een gskel tocht gedaan in het bos lol.

Heb nog nooit zo strak gestaan en geloof me ik heb verschrikkelijke hoeveelheden weg gewerkt in een nacht.

Dat was me wel een unieke avond lol.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Heb dit ook gehad.
Had wat speed van een zwerver gescoord toen ik 15 was (vroeg hem eigelijk alleen om ff de shop in te gaan voor 5g wat hij ook deed samen ff een jointje gerookt komt ie aan met zijn speed lol).

Gast legde een dikke lijn voor me ik snoof em voelde niet veel heb wel gelijk 2g van hem gehaald voor 10 euros lol.
Ik had echt niet door dat ik onderinvloed was naderhand gezien was ik dit uiteraard wel lol.
Hij was helemaal verbaasd dat ik het noe voelde lol.

Paar uur later nadat het redelijk uitgewerkt was een lijn van een gram gelegt en tja die voelde ik wel .

Kon niet meer stil staan anders werd ik gek.
Geel de nacht rondjes gelopen door een vreemde stad helemaal alleen.
Nog wat benzine gescoord en een gskel tocht gedaan in het bos lol.

Heb nog nooit zo strak gestaan en geloof me ik heb verschrikkelijke hoeveelheden weg gewerkt in een nacht.

Dat was me wel een unieke avond lol.
Klinkt vrij ongezond dit.
Heb je speedpillen verkruimeld en gesnoven?

Bovenaan