speedverslaafd...

slash

Experimenterende gebruiker
Ik snuif bijna twee jaar dagelijks speed. Ik werk, ga naar school en slaap gewoon goed, maar toch die... Ik weet nog dat ik ooit dacht, jee ik ben nu al een maand aan die troep, en nu zit ik dus bijna twee jaar verder.. Ik wil echt kappen want wordt echt schijtziek van die troep maar de dag lijkt echt gewoon ondragelijk nuchter.. K denk vaak na over de gevolgen hiervan en weet dat ik dit echt niet ongestraft kan doen en dat me lichaam dit niet heus niet eeuwig volhoud zonder gevolgen maar toch dringt t gewoon niet helemaal door en besef ik t niet. Ik wil t zelf niet horen maar k ben gewoon een junk.. zijn er mensen die dit herkennen?[/url]

Chimera

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik had het 2 jaar geleden ongeveer zo, alleen dat was 2 weken toen had ik al wel door dat ik zo niet door kon gaan. Mijn simpele filosofie is en was, niet meer halen dan heb je het ook niet in huis. En het werkt ook nog :wink:

Het kan echt zo makkelijk zijn hoor, maar je moet wel echt willen kappen. Misschien is 2 weken niet te vergelijken met 2 jaar maar desalnietteplus blijft de "oplossing" echt hetzelfde. Eerste 2 a 3 dagen is wennen maar dat gaat redelijk snel hoor.

neboe

slash zei:
Ik snuif bijna twee jaar dagelijks speed. Ik werk, ga naar school en slaap gewoon goed, maar toch die... Ik weet nog dat ik ooit dacht, jee ik ben nu al een maand aan die troep, en nu zit ik dus bijna twee jaar verder.. Ik wil echt kappen want wordt echt schijtziek van die troep maar de dag lijkt echt gewoon ondragelijk nuchter.. K denk vaak na over de gevolgen hiervan en weet dat ik dit echt niet ongestraft kan doen en dat me lichaam dit niet heus niet eeuwig volhoud zonder gevolgen maar toch dringt t gewoon niet helemaal door en besef ik t niet. Ik wil t zelf niet horen maar k ben gewoon een junk.. zijn er mensen die dit herkennen?[/url]

Ik heb het zelfs na 10 gram in ruim een maand gebruiken dat ik een volkomen gesloopt gevoel heb.
De rede dat ik speed gebruik is .. om me enigzins mens te voelen nu ik zes weken clean ben van bruin en wit. Afgelopen week had ik er dan ook tabak van ik word sacherijnig krijg pijn in mijn ballen en vrijen doe ik als een konijn . Dat ik me zo ku.. zou voelen en zo snel daar had ik geen idee van. sterkte met ons groet jaap

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je bent inderdaad goed verslaafd.... Hoop dat je voldoende wilskracht hebt om hier vanaf te komen! Heb je geen lichamelijke kwaaltjes e.d? Ik heb zelf de afgelopen anderhalf jaar (en ook de jaren daarvoor, maar dan in veel mindere mate) ongeveer net zo regelmatig gebruikt als jij, maar mijn lichaam trekt het gewoon echt niet meer! Voor mij dus de hoofdreden om er momenteel helemaal mee te stoppen. Het is soms best moeilijk, afgelopen week ook toch weer wat gebruikt, maar ik blijf volhouden, ik wil dat speedleventje echt niet meer!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
2 jaar is echt ver voorbij het punt van een easy afkick.

Zoek daarom de juiste informatie en verzamel al je hoop en kracht om er nu voorgoed mee te kappen.

Neem 2 weken vrij en ga in isolatie dump alles om je heen en redt jezelf kerel !!

2 jaar iedere dag ?

Vragen :

Hoeveel speed in mg per dag ?

Methode van inname ?

Hoe zuiver is je speed ?

Groetjes Stonie

slash

Ik gebruik dus niet zo veel op een dag. Ongeveer een halve gram max. daarom is me leven denk ook nog redelijk normaal, gewoon eten en goed slapen enz. (hoewel de uiterlijke kenmerken nu wel duidelijk zichtbaar worden hoor..) maar hoe weinig het misschien ook is op een dag, het blijft wel dagelijks.. ik snuif het altijd, bommetje vind ik te riskant omdat je nooit precies weet hoe het valt en dat risico kan ik niet nemen op me werk. voorderest heb ik altijd pure speed (voor zo ver dat kan), ik heb t nl voordat t versneden wordt. Omdat ik al lang en vaak gebruik merk ik t ook meteen als t wel een keer versneden is met bv caf of andere troep.

MetaalKonijn

Badass junkie
slash zei:
ik snuif het altijd, bommetje vind ik te riskant omdat je nooit precies weet hoe het valt en dat risico kan ik niet nemen op me werk.

't Blijft toch dezelfde hoeveelheid amphetamine in je lichaam, dus waarom een bommetje persé riskanter is snap ik niet helemaal.

Djo

Badass junkie
Het zal een hele moeilijke weg worden, dat zeker, maar met voldoende wilskracht, want dat moet je zeker hebben en er zeker achterstaan, dan zal het kunnen lukken. Maar professionele hulp kan ook nooit geen kwaad.
Weten er voor jou heel belangrijke mensen van je gebruik af en van je wil om te stoppen. Iemand die er voor je is en je niet meteen veroordeeld, dat doet vaak goed. Je zit niet te kijken om veroordeeld te worden, je weet immers zelf ook, dat je niet goed bezig bent.
Het is natuurlijk een absolute gewenning voor je geworden, dus tja, die gewenning moet een ontwenning worden.
Hopelijk zal het je gaan lukken. Ik wens je in elk geval heel veel sterkte toe. :wave:

slash

waarom een bommetje riskanter is voor mij is omdat je met snuiven veel geleidelijker aan kan nemen, anders neem je een bommetje, moet je wachten om te kijken of het genoeg is en anders nog een bommetje nemen enz. en als een bommetje erin zit kan ie er niet meer uit dus als t te veel was... en bij een bommetje kan ik de hoeveelheid slechter inschatten omdat t dan nat is en dan lijkt t altijd weinig..

JewCookie

Wijs gebruiker
Af en toe een iets hogere dosis als gepland is inderdaad een risico van een bommetje. Snuiven is dan misschien gemakkelijker te doseren, maar dat betekend niet dat het geen andere gevaren heeft. Bommetjes worden vaak om de zoveel tijd genomen. Het ritme waarin iemand een bommetje neemt blijft over een langere periode redelijk stabiel. Bij snuiven is dat anders. Het is een fluitje van een cent om een lijntje te maken, velen vinden het nog leuk ook! Een lijntje slaat direct in, dus als je een lijntje maakt voel je het effect meteen erna. Een bommetje die maak je en daarna moet je een half uur wachtten voordat hij zijn werk doet. Omdat een lijntje zo gemakkelijk gemaakt en genomen word en daarbij ook nog eens meteen werkt word de tijd tussen twee lijntjes in bij veel, heel veel mensen steeds korter. Wat bij bommetjes dus veel minder vaak gebeurt.

Bijna elk alternatief dat een risico voorkomt neemt zijn eigen risico's weer met zich mee.

Bovenaan