Speeltjes tijdens het trippen

Spor

Wijs gebruiker
De laatste tijd trip ik ik steeds weer vaker, en heb er steeds meer zin in om mijn andere trips te overtreffen, of evenaren. Behalve interessant en ontzettend lollig vind ik ook dat trippen goed voor me is. De lichamelijke schade - voor zover die er al is met tripmiddelen - evenaren geloof ik nooit hoe goed het gewoon voor mezelf is om er weer eens lekker uit te zijn met een of meer vrienden, lekker trippen en veel lachen.

Nou is het liefste wat ik doe tijdens het trippen: rondlopen ! Liefst lange verre tochten tijdens het trippen om maar op zo veel mogelijk verschillende plaatsen te komen en zo veel mogelijk te zien om zo mijn trip optimaal te trippen. Maar ik merk steeds meer en meer, hoe leuk ik de speeltjes voor onderweg vind. Ik heb een heel arsenaal aan speeltjes, waarvan ik sommige echt absoluut onmisbaar zou vinden intussen:

- Trip mp3speler met (fatsoendelijke) boxen. Nou de naam zegt het al, ik zag hem in de aanbieding; een 1 gb Creative Zen Stone met bijbehorende Creative Travelsound. Nou vind ik creative sowiso een goed merk dus direct gekocht, en kan wel zeggen dat dit een van onmisbaarste speeltjes is ! Er komt goed, relatief hard geluid uit, en de batterijen gaan voor eeuwig mee. Heb nu al 3 trips van uren en uren gehad en nog nooit batterijen hoeven vervangen. Dat het 1gb is, is juist leuk want ik heb uit mijn 300gb muziekcollectie allemaal losse nummers uitgezocht, speciaal voor onder het trippen :)

- Groene laserpen (50mw) Ook een absolute aanrader ! In het donker zie je de straal ontzettend goed en met een btje miezerregen space je al helemaal zoals nooit tevoren. Het is echt een belachelijk dikke straal die 3km (!!!!!) ver schijnt. Als je in het donker zo loopt met je lightsaber moet ik echt zeggen dat een compleet gevoel van macht geeft zo tijdens het trippen. Ook als je op een beetje donker bospaadje bent met wat begroeing en je gaat zwaaien krijg je echt een complete lasershow uit 1 laserpennetje ! Zeer psychedelisch :wink: Echt een aanrader !

- Zaklamp. Ja valt niet veel over te zeggen, ik heb onlangs goedkoop een pocketzaklampje besteld op internet, was niet veel groter als de pen maar geeft een ontzettende bulb licht. Een zaklamp tijdens het trippen is gewoon handig...

- Verrekijker. Van dezelfde site als de zaklamp en de laser. Een verrekijkertje voor 1 oog met een zoom van 7 tot 14×. Gewoon vet space om naar trippende dingen in de verte te kijken.

En dan nog wat extra dingetjes zoals een zakmes, altijd handig, paar setjes oplaadbare batterijen voor boxen, lamp en laser. Verder nog een rode laserpen voor als je vette lasershow wil maken met rood en groen door elkaar. Of voor als iemand anders wil spelen met je laser maar je wil zelf ook :P

Nou behalve deze dingen aanraden wil ik natuurlijk ook vragen of iemand anders nog leuke ideeën heeft voor tripspeeltjes ? Ik ben namelijk stellig van mening dat ze mijn trip leuker maken :)

De boxenset heb ik gewoon bij Bart Smit gekocht, denk dat ze die nog wel hebben, en al mijn andere speeltjes komen van dealextreme.com let wel op hier staat alleen maar rotzooi op deze site, maar zo hier en daar zit tussen al het speelgoed wel wat goeie shit verstopt. Mijn lamp en laser en verrekijker waren absoluut goede aankopen !

Dus... laat maar komen die ideeën

nicolai

Wijs gebruiker
zag ergens op het forum een keer staan dat iemand een bellenblazer bij zich had tijdens het trippen.. :grin:

maar eh, dat dus.

gitaar
voetbal (hou van beweging)
graffiti
zo een soort rugby rakket bal met een staart :grin: ..maakt een gillend geluid als je hem gooit.
lichtgevende stuiterbal

azgaza

Badass junkie
Bellenbaas is leuk in een trip, voor wie het kan is lichtgevende poi ook heel erg leuk als trip speeltje. Verder ben ik wel een fan van muziek en tekenpapier, maar tekenpapier geldt dan meer voor de binnentrips. De omgeving is op LSD vaak mijn 'speeltje' dus alles om daar beter van te genieten is fijn.

Safaarii

Belezen gebruiker
Zon laserpointer is echt een aanrader ja.:grin: Heb hem zelf afgelopen weekend ontdekt, echt de leukste dingen beleefd met dat dingetje. :tearsofjoy:

Ellesdee

Badass junkie
lichtgevende balletjes/dingetjes

zoals dit :grin:

als je er in knijpt of m ergens tegen aanslaat gaat ie licht geven <3

Safaarii

Belezen gebruiker
haha wat een geinig ding joh.:grin: lijkt wel een beetje op zon tor met zo'n pantser, als je snapt wat ik bedoel.:P

ot: sterretjes, nu het vuurwerkseizoen bijna weer aanbreekt is dat ook echt leuk om te doen als je hem tript.:hearteyes:

Ellesdee

Badass junkie
ik heb er ff een filmpje van gemaakt :grin: ben bezig met m uploaden :tongueout:

en glowsticks <3 daar ben ik ook nog steeds gek op

Safaarii

Belezen gebruiker
haha echt een vet leuk ding joh. :grin: waar heb je die gehaald? misschien dat ik er ook eentje
ga aanschaffen.:P

Ellesdee

Badass junkie
in een snoepwinkeltje @ scheveningen :grin:

maar ze hebben die dingen vaak ook in speelgoedwinkeltjes, maar dan gewoon als balletje

daar heb ik er ook al een paar van versleten :grin:

Ellesdee

Badass junkie
daar hebben ze vaak erge leuke tripdingetjes.

jaartje geleden ofzo heb ik bij de intertoys heel gek spul gevonden, soort van slimey met piepschuim dr in :/
voelde zo raar aan aan je handen, en je kon t kneden en gekke figuurtjes van maken enzo :grin:

Safaarii

Belezen gebruiker
Haha, ja ik snap wat je bedoeld. Ik had eerst zo'n soort balletje met van die lange stekels eraan die je kon uitrekken, ooh ik kan daar echt uren mee zoet zijn als ik hem trip.:P

Safaarii

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
jaaaa :grin:
die dingen zijn zo fijn <3

haha jazeker.:grin:

wuppies.:grin: haha, daar heb ik een keer een volleybal toernooi mee gewonnen tijdens een trip.:P

ot: ik heb een trui met allemaal van die frutselstjes eraan, is ook echt leuk als je lekker in je eigen wereldje zit.:grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb van een paar kapotte gitaarsnaren en een wijnkistje een soort muziekinstrument gemaakt, niet te geloven hoelang je daar op kan spelen.

Spor

Wijs gebruiker
Ja ik heb ook een hele zak vol met lege capsules :P dat voelt ook zo supervreemd aan als je je hand erin steekt... maar dat blijft niet leuk, een laserpen wel

Roper207

Experimenterende gebruiker
leuk speeltje tijdens het trippen is de wii+mariokart

ik en een maat hebben onszelf 2-3 uur vermaakt tijdens een paddo trip met dit spel

Oom Klaas

Badass junkie
Stuiterballen en jojo's met mooie lichtjes d'r in :hearteyes:

Heb me hier uren mee kunnen vermaken tijdens paddo en lsd trips :grin:

Hashja

Bewuste gebruiker
Klei is geniaal!
Waterverf is grappig.
Bellenblaas is inderdaad wel leuk om bij de hand te hebben, werkt heerlijk ontspannend.
Verder vind ik het fantastisch om af en toe met de hond te spelen. Heerlijk zo op 1 lijn. :grin:

mellow

Experimenterende gebruiker
vuur en water
een filtersigret, daar houd ik mij onbewust ook wel vaak mee bezig, hoe die aanvoelt, en in de donker er cirkeltjes mee maken.
fluosticks en lichtjes zijn idd ook heel leuk

hodgepodge

Bewuste gebruiker
caatje zei:
hodgepodge zei:
Cool topic, waar bestel je zo'n groene laser?
via internet met google?
Wat een prutreactie zeg. Er staan 5 verschillenden met verschillende sterktes op internet bij vrijwel allemaal onbekende winkels. Ga jij alles zomaar als een kip zonder kop bij een willekeurige winkel bestellen. Ik vraag gewoon even na waar ik dat het beste kan doen mbt betrouwbaarheid, prijs en kwaliteit van het ding (sterkte).

Spor

Wijs gebruiker
Mensen, gewoon lezen !! Het staat in de beginpost :rolleyes:

Spor zei:
De boxenset heb ik gewoon bij Bart Smit gekocht, denk dat ze die nog wel hebben, en al mijn andere speeltjes komen van dealextreme.com let wel op hier staat alleen maar rotzooi op deze site, maar zo hier en daar zit tussen al het speelgoed wel wat goeie shit verstopt.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Mensen, gewoon lezen !! Het staat in de beginpost :rolleyes:

Spor zei:
De boxenset heb ik gewoon bij Bart Smit gekocht, denk dat ze die nog wel hebben, en al mijn andere speeltjes komen van dealextreme.com let wel op hier staat alleen maar rotzooi op deze site, maar zo hier en daar zit tussen al het speelgoed wel wat goeie shit verstopt.
:flushed:

Thanks!

-spaceman-

Badass junkie
Spor zei:
- Groene laserpen (50mw) Ook een absolute aanrader ! In het donker zie je de straal ontzettend goed en met een btje miezerregen space je al helemaal zoals nooit tevoren. Het is echt een belachelijk dikke straal die 3km (!!!!!) ver schijnt. Als je in het donker zo loopt met je lightsaber moet ik echt zeggen dat een compleet gevoel van macht geeft zo tijdens het trippen. Ook als je op een beetje donker bospaadje bent met wat begroeing en je gaat zwaaien krijg je echt een complete lasershow uit 1 laserpennetje ! Zeer psychedelisch :wink: Echt een aanrader !

Die heb ik ook gehad! en het effect is werkelijk fantastisch... het probleen is: ik ben 'm kwijt geraakt en heb geen idee waar je die dingen kan kopen.... jij wel?

zou gruwelijk zijn, ik wil dat ding weer terug!

shokora

Wijs gebruiker
Ik gok bij dealextreme.com? 0=D

Ik vermaak me meestal wel met belleblaas (echt fantastisch spul en zo goedkoop <3) en willekeurige andere speeltjes.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
lichtgevende balletjes/dingetjes

zoals dit :grin:

als je er in knijpt of m ergens tegen aanslaat gaat ie licht geven <3

Hey! die zijn van de action! ik had laatst voor een trip exact die gekocht ook in die kleur. Hij ging direct lek en toen voelde het net aan als een gebruikte condoom, als je hem rond slingerde maakte hij wel een uiterst vermakelijk *GONG* geluid. Nadat ik daarmee klaar was zorgt nu nog steeds ( een maand later ) het balletje met die lichtjes er in voor entertainment hiero.

i approve gele rubberdingies van de action.

Voor mij is een leuk speeltje iets van een blinddoek, ik hou moeilijk mn ogen dicht tijdens een lsd trip dus dat helpt mij al heel erg veel :P Is niet echt een speeltje, maar het is wel leuk!

Bovenaan