Speeltjes tijdens het trippen

Spor

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Die heb ik ook gehad! en het effect is werkelijk fantastisch... het probleen is: ik ben 'm kwijt geraakt en heb geen idee waar je die dingen kan kopen.... jij wel?
shokora zei:
Ik gok bij dealextreme.com? 0=D

Ik vermaak me meestal wel met belleblaas (echt fantastisch spul en zo goedkoop <3) en willekeurige andere speeltjes.

Juist !

Ben ik nou echt zo onduidelijk in mijn typen of is iedereen hier te stoned om goed te lezen ? :rolleyes:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
zo'n scoop met diamantjes weet je wel

je hebt al zo'n kleintje vor een paar euro's

eraan draaien en de vormen blijven veranderen ook lichtinval is belangrijk en shit.
Waarschijnlijk wel bekend als je het ziet.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Volgens mij is zo'n kaleidoscoop ding ook supergaaf.

Aloysius

Experimenterende gebruiker
Voor de indoor-trip vind ik verlichting heel belangrijk. Lava-lamp, disco bol... Ik heb laatst van vrienden zo'n philips mood lamp gekregen, kan niet wachten om die te gebruiken tijdens een trip! Vriend van me tript altijd met een handdoek. Begon als een Hitchhikers Guide - grapje, maar iets om over je hoofd te leggen is best lekker met paddo's. Hele werelden zitten er verstopt onder die handdoek :P

Verder mijn microkorg, een synthesizer om spacende geluiden uit te halen. De wierrookdoos, een gitaar en djembe, kaarsjes. Ik besteed ook graag aandacht aan mijn outfit, heb een loszittend katoenen gewaad en dito broek om een beetje de hippie uit te hangen.

Trouwens, die gloeiwormen van Ellesdee zijn geniaal :grin: Soms gaan ze stuk, maar dan kan je er nog steeds lol mee hebben

Wirwar

Belezen gebruiker
Ja dat wou ik net ook net zeggen...
Wat een lol hebben we daar mee gehad gister avond :hearteyes:
Wel zorgen dat de rietjes lekker vel gekleurd zijn en om het dan helemaal copmpleet te maken ook nog even een blacklight aanschaffen :grin:

Spor

Wijs gebruiker
Wat een diversiteit aan reacites :grin:

Voor binnentrips heb ik inderdaad 2 lavalampen, en wiet kerstverlichting :grin: verder gewoon dimlight op me kamer. Visuals van winamp zijn een btje cliché, maar daartegen die van een xbox 360 zijn amazing :openmouth: zag ze een keer voor een DMT trip, maar tijdens een dmt trip heb je juist geen speeltjes en lampjes nodig dus toen werden ze minder vet.

Wel een keer die van (een oude) winamp op "shuffle" gezet tijdens een paddotrip, en steeds kwam er een terug met een autotje wat over de heuvels crossed :grin: en steeds als die terug kwam werden we wild met zn alle :grin:

Maar niemand meer tips voor buitentrips ? laserpennen, verrekijkers, andere lampjes, noem-maar-op ?

Laatst nog binnen gezeten met lsd en zelfs dan vind ik een laser toch wel wat hebben :grin: net als muziek trouwens. Met een laser een flesjes, glaasjes, simply alles wat licht breekt kun je hard spacen. Heb echt de tofste dingen gezien wat je ermee kan, kan ik niet eens beschrijven

Santatrip

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
:hearteyes:
het moet onwijs graaf zijn om er mee te spelen onder de trip.
waar kan je het kopen, prijs. :grin:

Heb die van mij bij de Feedback in Eindhoven gekocht. Kostte 150e, veel geld maar wilde m zo graag hebben :mrgreen: Voor verkoop moet je maar gewoon ff googelen, zijn genoeg webwinkels die m hebben...

:wave:

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik heb een aansteker, en als je hem gebruik gaat ie knipperen met de kleuren
blauw, rood en geel. Ook zeer leuk tijdens een trip.:grin:

magictrip

Newbie
is geen speeltje, wel leuk om te doen:
zo lang mogelijk niets zeggen
Als je dit spel niet speelt is t niet zo moeilijk, maar als je begint is t eerste wat je wilt zeggen al dat je dat makkelijk volhoud:P probeer maar eens uit...

ufoballon is ook altijd leuk
kan je kopen maar ook zelf maken : http://nl.youtube.com/watch?v=1Q6mtnd5RUU
alleen als je m zelf maakt zit je altijd een halfuur te klote om en vergeet je de hele tijd wat je aan het doen bent:tongueout:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
een grote schaal vol met spekkies, en andere snoepjes. na een half uur hadden we een hele kilo m&m's gesorteerd, en kwamen erachter dat de rode het lekkerste waren.

Maar een paar wierook kegeltjes, en dan met een veer in de rook spelen. je verbaast je over de mooie patronen die de rook soms kan geven.

Safaarii

Belezen gebruiker
Geef mij een tafel vol rotzooi en dan ben ik ook uren zoet.
Ik heb tijdens het trippen een recht-leg-tik. Ik leg dan alles netjes
recht langs elkaar, laat het een kwartier zo liggen en dan begin
ik weer overnieuw. Dit weekend ben ik er 5 uurtjes mee bezig geweest
en heb de tijd van me leven gehad met een sigarettenpakjes, pennen,
aanstekers etc.:P me vrienden die stonden wel te kijken van " Wtfuck
doet zij nou weer?? " Maarja, ieder zo zijn eigen ding tijdens 't trippen. :wink:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
magictrip zei:
is geen speeltje, wel leuk om te doen:
zo lang mogelijk niets zeggen
Als je dit spel niet speelt is t niet zo moeilijk, maar als je begint is t eerste wat je wilt zeggen al dat je dat makkelijk volhoud:P probeer maar eens uit...

ufoballon is ook altijd leuk
kan je kopen maar ook zelf maken : http://nl.youtube.com/watch?v=1Q6mtnd5RUU
alleen als je m zelf maakt zit je altijd een halfuur te klote om en vergeet je de hele tijd wat je aan het doen bent:tongueout:

ik denk niet echt dat je een ufoballon zou kunnen maken met LSD op.
ik in ieder geval niet.
of je moet een lage dosis op en dan is er ook niet veel meer aan de wonderlijke stof.

shokora

Wijs gebruiker
Santatrip zei:
Ik houd vooral van geluiden en muziekjes tijdens het trippen. Heb deze laatst gekocht, en kan er nuchter al uren mee spelen...dus trippend moet het helemaal geweldig zijn! Kan niet wachten...

En dit kan ie:

http://www.youtube.com/watch?v=aeQOuNBuJwg

:wave:

Holy fuck dat ding is awesome... ga ik ook maar eens voor kijken. €150,- is best veel maar je kan hem waarschijnlijk voor niet veel minder kwijt op ebay als je er echt geen zin meer in hebt :P

Bovenaan