spiegel

Play_bunny

Wijs gebruiker
Nee, inderdaad. Je denkt toch bijna altijd dat je er beter uit ziet dan dat je daadwerkelijk doet. Zeker als je later de foto's terug kijkt.

buzzy

Badass junkie
Zondags hangt er bij mij na een nachtje knallen op de mdma een handdoek over de spiegel...

caatje

Badass junkie
Nee, ik kijk dan zeer zeker niet graag in de spiegel. Sterker nog ik kijk dan ook geen "scheve" filmpje uit mediadump. Puur omdat ik weet dat ik er niet veel beter uit zie. hihih

Telefoon

Wijs gebruiker
mwah soms kijk ik wel even hoe erg het te zien is

word altijd teleurgesteld haha altijd overduidelijk

niet het kauwen want dat doe ik niet ..
maar me ogen pff

:wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Als ik dan in de spiegel kijk ga ik eerst altijd heel infantiel kijken naar m'n ogen, vervolgens vet ziek puffen en steunen en hijgen, en m'n kaken hun zeer grondige 200PK werk bewonderen, om vervolgens te besluiten dat 't hard tijd is om te gaan crashen. :mrgreen:

whiterose

Experimenterende gebruiker
Haha, ik ga soms wel eens in de spiegel kijken dat is zo grappig he! Laatst bleef ik bij een vriendin slapen, we gingen make-up eraf halen toch, dan kijk je in de spiegel. We waren klar, nou we hebben echt gewoon een kwartier lang in de spiegel gekeken, geen woord gezegd gewoon staren. Dat is echt .. apart :P Soms ook, kom ik vaag van de pillen thuis, ga ik in de spiegel kijken en ga ik gewoon naar me ogen kijken en de gekke bekken die ik trek.. :P

:wave:

Delirium

Badass junkie
Ik kijk sowieso niet graag in de spiegel, maar op MDMA al helemaal niet. Van die grote freakazoid ogen O_O

angel-devil

Oooo jaaa ik vind het geweldig om in de spiegel te kijken...

Het is gewoon hartstikke lachen hoe je kop eruit ziet..

Ook met uitgaan.. wc.. begint te kijken in de spiegel en je denkt.. wat heb ik nu dan weer gedaan??? ogen als een idioot in mijn kop
.. en mijn mond die vormen aan wilt nemen.. waar mijn ogen nog wijder van gaan staan
.. omdat ik me niet kan concentreren op 1 plek
... . Mijn kaaklijn die eruit springt door het heftige gebijt op mijn kaken plus de lach die ik niet van mijn gezicht af krijg
..

Maar ach.. toch blijf ik een lekker koppie hebben.
. denk ik dan...

Leiny

Belezen gebruiker
ik ben verslaafd aan in de spiegel kijken met xtc op, op de een of andere manier vind ik mijn ogen dan heel erg fassinerend :wave:

Nelisssss

hahahahah duidelijk ik kan minutenlang in de spiegel loeren om helemaal weg te spacen in hoe mijn ogen tekeer gaan :hearteyes:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik neem mezelf wel eens op met me telefoon als ik knetterscheef sta. Als ik dat dan ncuhter terugkijk schrik ik altijd en worden ze meteen verwijderd :mrgreen:

Marieke

haha aan het begin van de avond nog wel, als het nog leuke puppy-oogjes zijn. Maar na enkele uren hou ik het wel voor gezien.

Nelisssss

ik film altijd een paar stukjes als ik op het toppunt zit, dag erna lekker blowen met dezelfde lui en die filmpjes terugkijken, je lacht je rot :hearteyes:

richelle

Belezen gebruiker
Int begin van de avond , denk ik : Goh ,niet slecht , valt mee, aardig ding..
paar uur later denk ik> Gosh ..me haar! whats gebeurt , smile
(lekker gezweten).. Niet te lang kijken meid..lekker doorfeesten..
gutsefluts ,(ietsies later) heb ineens wel grote mooie ogen, (heb vanmezelf kleine pretoogjes)
Eind van de avond-- spiegel ontwijken- =niet belangrijk=t zal m,n kont roesten.. ze doen t er maar mee..zoniet, Dan toch. En zoefffffff weg uit dat toilet. :mrgreen:

Bscw

Belezen gebruiker
Shiit, als ik na en avondje xtc in de spiegel kijk
zie ik er idd betr uit lol(vind ik zelf)dan zie je gewoon
hoe mooi je ogen zijn:P

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Voor mij is het vaak het verstandigst die dingen te vermijden.. krijg van X altijd een heel vervelende doorkijk(doodstaar) blik en moet daarom vaak ook echt een zonnebril op om mezelf een beetje toonbaar te houden :smoke:

Bovenaan