spieren

angel1

Experimenterende gebruiker
ik heb van mn eigen al last van stijve nek-en schouderspieren, maar als ik op heb, verergerd dat heel veel.echt een irritant gevoel. iemand een idee wat ik er tegen kan doen?

venomdrums

angel1 zei:
ik heb van mn eigen al last van stijve nek-en schouderspieren, maar als ik op heb, verergerd dat heel veel.echt een irritant gevoel. iemand een idee wat ik er tegen kan doen?

ontspannen en massage zullen wel helpen

BacingsPen

Badass junkie
idd, geen speed nemen, het is blijkbaar niet voor jou geschikt...

Mensen die door blijven gaan met het gebruik van bep. drugs, terwijl het een vervelende uitwerking op ze heeft, veroorzaken niet veel goeds(negatieve informatie) over middelen die voor een ander juist heel veel (zou) kunnen betekenen... :wink:

Althans, zo denk ik er over...

angel1

ik zei dus dat ik het van mezelf ook al heb, dus of ik er nu mee stop of niet, dan ist heus niet opgelost. en van speed gaan je spieren toch al meer aanspannen lijkt me, en misschien dat er iemand een oplossing heeft ervoor maar dat is blijkbaar niet zo, dus never mind. en of het wel of niet geschikt is voor mij, maak k zelf wel uit

JewCookie

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:

Mensen die door blijven gaan met het gebruik van bep. drugs, terwijl het een vervelende uitwerking op ze heeft, veroorzaken niet veel goeds(negatieve informatie) over middelen die voor een ander juist heel veel (zou) kunnen betekenen... :wink:

kan je niet gewoon net als elk ander posten, dus zonder vet, cursief en onderstreept enzo? en dat gewoon bewaren voor als het een keer WEL nodig is?

Ellesdee

Badass junkie
SpacingBen zei:

beetje overdreven reactie tbh...

Bovenaan