spierspanning

spazguy

Newbie
Hoi iedereen,

Ik ben een spastische jongen en heb 1 keer pillen gebruikt. Dat ging best wel goed (het werkte alleen wat minder lang dan bij mijn vrienden). Nu wil ik vragen of iemand ervaring heeft met oa magnesium of andere middelen die spierspanning af kunnen nemen.
Ik heb natuurlijk normaal al iets meer last van spierspanningen (door mijn spasme) en als ik aan de
pillen ben, wordt het iets erger (maar nog wel uit te houden).

Nu heb ik gehoord dat magnesium slikken soms werkt, heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang van te voren en hoeveel etc (zonder diarree te krijgen). Of misschien andere dingen die werken?
Ik ga over 2 weken weer gebruiken en dan wil ik de avond wel zo optimaal mogelijk doorkomen.

Alvast bedankt!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hey spazguy,

Allereerst, welkom op dit forum!

Ik heb vaker magnesium geslikt voordat ik aan de pillen ging. Dit werkte bijzonder goed voor mij, ik had veel minder last van mijn kaken(ik had daarvoor enorm last(ben vast niet de enige) van mijn kaken na een avondje snoepen). Ik nam 2 magnesium pillen van te voren(100mg magnesium citraat van De Tuinen) en 2 magnesium pillen daarna. Het hielp mij behoorlijk, maar ik weet niet of het helpt tegen je spasmes. Proberen kan geen kwaad toch? Andere middelen heb ik nog niet geprobeerd, dus daar kan ik je niet mee helpen.

spazguy

Newbie
Bedankt voor je reactie!

Dus je nam van te voren 200mg en daarna ook? Hoeveel uur vantevoren raad je aan? Baat het niet dan schaadt het niet inderdaad :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik nam het ongeveer een uurtje voordat ik ging snoepen. En daarna bij thuiskomst voor het 'slapen' nam ik er weer 2.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmmm, Pandan, thanks voor de informatie. Misschien dat ik dat volgende keer ook maar eens ga proberen :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
spazguy zei:
Bedankt voor de tip Pandan! De magnesium heeft goed geholpen.
Geen probleem! Mooi om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Merkte je een groot verschil met de vorige keer?

spazguy

Newbie
Ja, me spieren waren redelijk wat rustiger. Mijn vrienden merkte het ook op. (hoewel als je meer bijslikt het natuurlijk steeds erger wordt (het "strakker" staan), maar dat is natuurlijk bij iedereen het geval)

Bovenaan