• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spiraal sessies

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vrijdag vroeg een vriend van me spontaan of ik zin had in een goa. Moest hij het nog vragen? Natuuuurlijk had ik zin in een goa! Hij zou vrijdag plaatsvinden te Leerdam oid en het was het laatste feestje daar, Spiral Sessions. Dus met een goed humeur sprongen we met z’n drietjes in de auto richting Leerdam, waar we nog een kwartier hebben rondgedoold om het feestje zelf te vinden. We kwamen eerst bij een voetbalfeestje terecht, en daarna bij een Turks buurthuis, maar uiteindelijk bleek het daarnaast te zijn, verstopt, zomaar!

Toen we de entree hadden betaald gingen we binnen en wilden we even sigaretten halen, dus zoeken we het goedkoopste flutmerk maar uit op de machine en nemen dat maar. We deden het open en wat bleek er in zitten? Caffeine pleisters om op je tong te zetten? Wtf? Dat hadden we nog nooooit gezien maar zou wel handig worden aangezien we normaal de avond nuchter gingen doorkomen. Nadat we uiteindelijk wél sigaretten uit de automaat kregen gingen we buiten even rondkijken, en daar raakten we meteen al aan de praat met een boom van een kerel, die heel leuk kon vertellen over de multiculturele samenleving van tegenwoordig. Maar wat bleek? Het was de oh zo bekende Gids uit de reports van Drientje aangezien Drientje en vrolijk aan kwam gehuppeld opeens en we herkenden elkaar van DF. Heel leuk om d’r te ontmoeten! Na nog wat gebabbel gingen we naar binnen en wachtten we op een vriendin die ook nog een hele zooi mensen zou meenemen.

En vanaf dat moment ging mijn voornemen voor een nuchtere avond de diepte in. Ik kreeg opeens een bommetje mdma in m’n handen geduwd want er was nog over. Wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond, en met een smile ging ik buiten in het gras voor de entree zitten alwaar Drientje en Purpleflower ook zaten. Drientje zat aan de lopende band lachgasballonnetjes uit te delen waardoor ze al snel de dealer der lach werd gedoopt, en het was ook zeker hilarisch om te zien, al die hijgende en puffende tripkippen. Ik vond het er wel een heel grappig zicht en besloot er zelf ook eentje te proberen, ik had het nog nooit gedaan. Maar het ging niet zo lekker aangezien elke keer als ik de lucht weer binnenliet ik bijna moest kokhalzen. Maar desalnietemin kreeg ik wel wat binnen en het was nog grappiger dan mensen lachgas te zien doen. :wink:

Plots kwam er een hilarisch meisje voor me hangen die d’r tong uitstak waar een ieniemini zegeltje op lag, en alsof het zo moest zijn die avond, ging mijn voornemen om nuchter te zijn nog dieper de grond in, ik kreeg het halfje dat ze nog over had! Een hofmannetje wat z’n werk prrrima deed!
Helemaal opgepept en trippend ben ik de paar uurtjes erna lekker binnen gaan dansen, helemaal geïnspireerd door de gereïncarneerde Albert Hoffman die daar aan het dansen was. Foto van deze geniale kerel is te zien in Drientje’s topic. Zijn dansstijl was geweldig! Rondjes draaien en gek doen tot je erbij neervalt (wat hij overigens niet eens deed! Hij bleef maar gaan!)

Bezweet en vermoeid ging ik maar op onze picknickplek zitten buiten. We hadden op de parkeerplaats op een stukje gras ons dekbed neergegooid samen met onze kussens en dat was de chillplek geworden. Daar vroeger twee mensen om een redose van mdma en of ik die kon maken. Ik ben daar geen held in maar ik wilde het wel proberen, maar vanwege trilhandjes ging iemand anders het voor me doen terwijl ik uitlegde hoe het moest. Maar vanwege een weegschaaltje dat niet zo goed werkte en allebei onder invloed terwijl we probeerden een bommetje te maken, kregen de arme jongens wat teveel binnen en hebben ze de rest van de avond bijtend op een kussen en met grote oogjes op het dekbed gelegen, verbaasd van het feit dat ze van mdma ook een overdosis konden hebben!

De rest van de avond heb ik wat heen en weer gelopen tussen het feestje en de picknickplek, want ik wilde er wel wat op letten dat het goed ging met de arme jongens op het dekbed. Het was wel de meest geniale plek om te zitten buiten want er kwamen zoveel vage mensen op af! De mensen waren zo vreemd en spacend dat ik er amper nog wat van snapte! Er was zelfs een kerel waarvan iedereen overtuigd was dat hij tripte, aangezien hij hele lulverhalen vertelde over mitsubishu en wereldvrede en een eiland voor celeberty’s aan de hand van een papiertje met 5 smileys op van verdrietig naar blij. Wat bleek dat hij helemaal nuchter was op een biertje na ofzo en dat hij dat wel vaker deed op Goa’s, omdat al die tripkippen vol verwondering luisterden naar hem. :grin:

Op een gegeven moment kwam er ook een ont-zet-ten-de dronkelap aangestrompeld. Hij vertelde meteen uitvoerig over zijn stretchers en tepelpiercing en penispiercing. Ook liep hij bijna in vol ornaat tegen de paal aan waarna hij snel riep ‘Ik had ‘m wel gezien hoor!’. En toen iemand riep (volgens mij Gids van Drientje) “Kijk!! Gratis bier!” draaide hij zich vol overtuiging om in de richting en keek na een minuut een beetje pissig terug in onze richting, beteuterd dat er geen bier was. :wink:
Er waren die avond nog zoveeeel mensen die te furr gingen, maar ik trok me maar terug onder een boom bij de picknickplek om eindelijk eens te genieten van de zegel, die alles in de schemering er wel heeeel erg mooi uit liet zien. Het was een flinke zegel want ik was van een halfje al flink van de kaart. En ik zat er goed, de lucht was mooi de bomen waren mooi, en de kadavers die langs kwamen strompelen naar huis zagen er nog mooier uit! Die zonsopgang heb ik nog lekker onder de boom gesoest met in de verte het feestje, en ik was tevreden. :wink:

Les van de trip: maak je niet druk om dingen waar je geen invloed kunt op uitoefenen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
vode zei:
Les van de trip: maak je niet druk om dingen waar je geen invloed kunt op uitoefenen.

Goede les geleerd! Ik merk ook dat als ik LSD op heb op zoveel mensen en dingen let en me druk maar terwijl ik er verder niks mee kan. Dat los laten is soms erg belangrijk ja!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dumpy zei:
vode zei:

Goede les geleerd! Ik merk ook dat als ik LSD op heb op zoveel mensen en dingen let en me druk maar terwijl ik er verder niks mee kan. Dat los laten is soms erg belangrijk ja!

Ja, precies. Tegen de ochtend aan ergerde ik me aan zoveel dingen, en wilde ik liever naar huis maar dat kon nog niet. Dus toen bedacht ik maar dat ik me niet zo druk moest maken om al die dingen en gewoon genieten van de leuke dingen en toen was het al een stuk fijner. :wink:

TheAgeOfMen:
Niet elke trip is een avontuur hoor.

Plimu

Bewuste gebruiker
klinkt als een gezellige avond :) blij dat u ook iets geleerd heeft.

die oude man is wel grappig op die foto te zien :P wel leuk dat hij ook veel lol heeft

bedankt voor het schrijven :)

doeii

Drientje

DF-koning
Leuk dat je ook nog een report geschreven hebt!
Ik heb je niet zo heel veel gezien aangezien jullie je hadden verschanst op jullie picknickplekje!! En die dronken gast was echt heel ver heen!!

En jullie waren niet de enige die het niet konden vinden, vrienden van me kwamen pas om 4 uur aan omdat ze hun Tom Tom vergeten waren! Haha, maar wat heb ik gelachen zeg!!! Jammer dat de Rootz weg moet, het is echt een ideaal plekje om te chillen en feestjes te bouwen!!!

Fijn dat je ook nog iets geleerd hebt, deze trip heb ik niets geleerd, alleen maar het gevoel gehad dat ik thuis kwam!! Fijn!

X

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jooow.. klink als een zeer gezellige en mooi geslaagde avond!! :hearteyes:

ik ga ook standaard nog naar goa partys,, alleen weet ik nooit waneer die komen :P
een maat van me was vorg weekend ook naar een goaparty geweest vlakbij hogehijden ofzo :P illegaal en gratis :wink: was graag meegegaan maar had zoizo niet egt het geld ervoor en was niet goed ingelicht,, maargoed,, hier in zeeland gebeuren nooit van die vette dingen.. zoals goa psytrance tekno hardcore drum n bass.. die shit moet hier vaker komen!! maargoed,, genoeg gelul.. ik ga nog ff een nakkie leggen :hearteyes:

:wave: :stoned:

Drientje

DF-koning
gekkehenkie zei:
Wat is een Goa :flushed: :confused:

Oef, check goatrance.net for the parties!

Goa is een provincie in India waar de verstoten hippies van de VS heen gingen toen hun vele drugs genoegen verboden werden in de jaren 60. Het was een waar paradijs en vele dj's hebben hun inspiratie uit de muziek die daar gemaakt werd. Vanwege het hoge lsd gehalte van de gebruikers werd de muziek steeds psychedelischer en werd psychedelishe trance uitgevonden. Kortweg psytrance of als liefkozing aan de provincie waar het begon, Goa.

Bovenaan